Teidän lempi anime?

Devil

Juh.kyselenpä vain huvikseni teiän lempi animeja`?

Entäs lempimanga?

31

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sadako

      Minulla on ainakin CCS, Chobits ja Sailor Moon. eli nää aika perinteiset..

    • Mirieh*

      Taas tää kysymys...
      Lempianime on Naruto ja mangat King of Hell ja Chobits

    • Ramika

      Juurihan tätä kyseltiin. Mutta joo...

      Anime: YuGiOh, Naruto

      Manga: Naruto, Azumanga Daioh

    • Kyoshiro

      Rurouni Kenshin, RahXephon, Onegai Teacher, Ah! My Goddess!, Azumanga Daioh, Chobits, Great Teacher Onizuka, Noir, Dominion Tank Police, Hellsing, Mahoromatic, X-TV, Full Metal Panic! FMP? Fumoffu....unohtui varmaan vieläkin jotain.

      • Videl

        Hehee *hieroo käsiään*

        Perinteisintä; Lempianime: DragonBall Z Henkien Kätkemä. Hopeanuolikin on ihana, paitsi että suomenkielinen ääninäyttely ko. leffoissa on sanonko mistä.

        Lempimanga: Ranma ½ , DragonBall ja DragonBall Z.


    • Gaara

      Lempianimet: Full Metal Painc? Fumoffu, Naruto, Onegai Twins, Onegai Teacher, Hikaru no Go, Tokyo Underground, yms.

      Lempimangat: Ranma ½ ja Naruto.

      Ja nuohan eivät ole sitten missään järjestyksessä.

    • minä

      Kaks parhainta on Naruto ja Hajime no ippo.

      • Yami B.

        Yu-Gi-Oh, FLCL, Excel saga, Gravitation ja Neon Genesis Evangelion ^^.


    • Mimi

      Tuonne isoon Poku89:n tekemään galluppii jo vastasin, mutta menköön...
      Paras anime: Rurouni Kenshin (OAV ja TV), Slayers TRY/NEXT, Excel Saga ja Inu Yasha.
      Paras manga: Rurouni Kenshin, Inu Yasha, Ceres, Oh My Goddes, Fushigi Yuugi.

      Ihan tiivistettynä nämäkin...

      • Ryuichi

        paras anime jonka oon koskaan nähny on Gravitation.
        Siinä se.

        Paras manga: Täältä meiltä päin ei löydy kaupoista hirveästi mangaa, mutta kyllä tuo Ranma½ on hyvä ^^


      • X'Nedra
        Ryuichi kirjoitti:

        paras anime jonka oon koskaan nähny on Gravitation.
        Siinä se.

        Paras manga: Täältä meiltä päin ei löydy kaupoista hirveästi mangaa, mutta kyllä tuo Ranma½ on hyvä ^^

        Lempi mangaksi voisin kyllä sanoa Ranma ½. Ehheh. Se vain On niin hyvä. ^^;


    • Poku89

      Love Hina koska tykkään komediasta ja huumorikin on ihan hyvä, yms. Manga: Love Hina (tykkään enemmän mangasta kun animesta.)

    • Mies 27v

      Hikaru no Go tempasi mukaansa täysin. Enpä olisi uskonut, että go-pelistä kertova animesarja olisi niin hyvä. Oli pakko katsoa kaikki jaksot yhteen putkeen. ;)

      Vaimon kestosuosikit ovat Nausicaa ja Galaxy Express 999.

    • hippiainen

      ihan lempianime on Naruto, mut kyl muitakin lemppareita löytyy esim. Inu-yasha ja One Piece.

      en hirveesti lue mangaa..

    • Fuu

      Noh...
      Miyazakilta kaikki mitkä olen tähän mennessä nähnyt (Totoro, Punainen sika, Mononoke, Kiki, Henkienkätkemä), Hopeanuoli ilman suomalaisia ääniä, Taikasoturit... Kaikkea varmaan unohtui... :)

    • Mantis

      anime: vaikea... ehkä neon genesis evangelion... one piece vaikuttaa hyvältä.

      manga: kaori yukin oneshot blood hound ja muutenkin kaori yukin tuotanto, mitä nyt olen saanut käsiini...

      • Zelda_87

        Animesta ehottomasti:Sailor moon,MKR,oh!my goddess

        Mangasta:Angel sanctuary ja Ranma


      • -umi-
        Zelda_87 kirjoitti:

        Animesta ehottomasti:Sailor moon,MKR,oh!my goddess

        Mangasta:Angel sanctuary ja Ranma

        ... ootsie se mun mailikaveri, anne nurmela? aattelin vaan, kun on sama nimimerkki, mikä sun osoottessaski on. mun lempianime on taikasoturit!! en oo nähny paljoo muuta... lataatteko te niit netist koko ajan vai mistä te niit saatte katottuu? (kysymys on suunnattu kaikille)


      • -umi-
        -umi- kirjoitti:

        ... ootsie se mun mailikaveri, anne nurmela? aattelin vaan, kun on sama nimimerkki, mikä sun osoottessaski on. mun lempianime on taikasoturit!! en oo nähny paljoo muuta... lataatteko te niit netist koko ajan vai mistä te niit saatte katottuu? (kysymys on suunnattu kaikille)

        ja mie oon se sun mailikaveri (jos arvasin äsken oikein), jonka osote on [email protected]


      • Hel
        -umi- kirjoitti:

        ja mie oon se sun mailikaveri (jos arvasin äsken oikein), jonka osote on [email protected]

        Öhöm. Miks sä oikeen ilmottelet toisten koko nimiä yleisessä keskustelussa?


    • Himura_Kenshin

      Pistetään nyt muutamia esimerkkejä suosikeista

      Anime: Rurouni Kenshin, Naruto, Martian Successor Nadesico, Full Metal Alchemit ja Azumanga Daioh

      Manga: Maison Ikkoku, Rurouni Kenshin, Naruto, Kodomo no Omocha ja Inuyasha

    • ana

      Mun lempianime(t): Henkien Kätkemä, Totoro, Porco Rosso...
      Ja lempimanga: Ranma ½, Inu Yasha, Nausicaä of the Valley of the Wind

    • Sametti

      noh, animeista pidän eniten MKR, InuYasha, Rurouni Kenshin, Ayashi No Ceres ja Record of Lodoss Wars ja Henkien kätkemä, Hopeanuoletkin on kivoja.

      mangat taas..Sitä tulee vähemmän luettua, kun en pääsen helsinkin niin usein, mutta Ranma, Chobits, InuYasha, siinä ne oli.

    • katori

      Rurouni Kenshin.

    • Sakura

      Mun lempi anime on Ginga Nagareboshi Gin, ja hyvänä kakkosena tulee lady lady. Lempi mangani on Hikaru No Go:).

    • Chii

      No...
      Lempianimet: Card Captor Sakura, Chobits, X/1999, Night Walker ja Shamanic Princess.
      Mangat: CLAMP:it ja Demon Diary

      • Sisko

        Dragonball Z:sta vaikka se ei ole animoitu niin hienosti ku muut animet, mut mä silti pidän siitä.


    • O-Yuki

      Mun lempi animet on X, Gravitation (se on parasta mitä maa päällään kantaa^^) ja Naruto
      Jos alkaa lempi mangaa miettimään.. nii se on varmaankin Tokyo Babylon.

    • EPP

      JOU! Parhaat mangat ja animet on Saiyuki ja
      Yu-Gi-Oh!! ^-^ Niitä parempii en oo tähä asti ainakaa nähny.

      • EPP

        Eh.. Nii toho edelisee miun kirjottamaa viestii unohtu viel laittaa Wild Adapter...^^' Heh..


    • Anonyymi

      Anime: Sword art online, Naruto, Pokemon, Dragon Ball, Sailor moon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe