Juh.kyselenpä vain huvikseni teiän lempi animeja`?
Entäs lempimanga?
Teidän lempi anime?
31
1440
Vastaukset
- Sadako
Minulla on ainakin CCS, Chobits ja Sailor Moon. eli nää aika perinteiset..
- Mirieh*
Taas tää kysymys...
Lempianime on Naruto ja mangat King of Hell ja Chobits - Ramika
Juurihan tätä kyseltiin. Mutta joo...
Anime: YuGiOh, Naruto
Manga: Naruto, Azumanga Daioh - Kyoshiro
Rurouni Kenshin, RahXephon, Onegai Teacher, Ah! My Goddess!, Azumanga Daioh, Chobits, Great Teacher Onizuka, Noir, Dominion Tank Police, Hellsing, Mahoromatic, X-TV, Full Metal Panic! FMP? Fumoffu....unohtui varmaan vieläkin jotain.
- Videl
Hehee *hieroo käsiään*
Perinteisintä; Lempianime: DragonBall Z Henkien Kätkemä. Hopeanuolikin on ihana, paitsi että suomenkielinen ääninäyttely ko. leffoissa on sanonko mistä.
Lempimanga: Ranma ½ , DragonBall ja DragonBall Z.
- Gaara
Lempianimet: Full Metal Painc? Fumoffu, Naruto, Onegai Twins, Onegai Teacher, Hikaru no Go, Tokyo Underground, yms.
Lempimangat: Ranma ½ ja Naruto.
Ja nuohan eivät ole sitten missään järjestyksessä. - minä
Kaks parhainta on Naruto ja Hajime no ippo.
- Yami B.
Yu-Gi-Oh, FLCL, Excel saga, Gravitation ja Neon Genesis Evangelion ^^.
- Mimi
Tuonne isoon Poku89:n tekemään galluppii jo vastasin, mutta menköön...
Paras anime: Rurouni Kenshin (OAV ja TV), Slayers TRY/NEXT, Excel Saga ja Inu Yasha.
Paras manga: Rurouni Kenshin, Inu Yasha, Ceres, Oh My Goddes, Fushigi Yuugi.
Ihan tiivistettynä nämäkin...- Ryuichi
paras anime jonka oon koskaan nähny on Gravitation.
Siinä se.
Paras manga: Täältä meiltä päin ei löydy kaupoista hirveästi mangaa, mutta kyllä tuo Ranma½ on hyvä ^^ - X'Nedra
Ryuichi kirjoitti:
paras anime jonka oon koskaan nähny on Gravitation.
Siinä se.
Paras manga: Täältä meiltä päin ei löydy kaupoista hirveästi mangaa, mutta kyllä tuo Ranma½ on hyvä ^^Lempi mangaksi voisin kyllä sanoa Ranma ½. Ehheh. Se vain On niin hyvä. ^^;
- Poku89
Love Hina koska tykkään komediasta ja huumorikin on ihan hyvä, yms. Manga: Love Hina (tykkään enemmän mangasta kun animesta.)
- Mies 27v
Hikaru no Go tempasi mukaansa täysin. Enpä olisi uskonut, että go-pelistä kertova animesarja olisi niin hyvä. Oli pakko katsoa kaikki jaksot yhteen putkeen. ;)
Vaimon kestosuosikit ovat Nausicaa ja Galaxy Express 999. - hippiainen
ihan lempianime on Naruto, mut kyl muitakin lemppareita löytyy esim. Inu-yasha ja One Piece.
en hirveesti lue mangaa.. - Fuu
Noh...
Miyazakilta kaikki mitkä olen tähän mennessä nähnyt (Totoro, Punainen sika, Mononoke, Kiki, Henkienkätkemä), Hopeanuoli ilman suomalaisia ääniä, Taikasoturit... Kaikkea varmaan unohtui... :) - Mantis
anime: vaikea... ehkä neon genesis evangelion... one piece vaikuttaa hyvältä.
manga: kaori yukin oneshot blood hound ja muutenkin kaori yukin tuotanto, mitä nyt olen saanut käsiini...- Zelda_87
Animesta ehottomasti:Sailor moon,MKR,oh!my goddess
Mangasta:Angel sanctuary ja Ranma - -umi-
Zelda_87 kirjoitti:
Animesta ehottomasti:Sailor moon,MKR,oh!my goddess
Mangasta:Angel sanctuary ja Ranma... ootsie se mun mailikaveri, anne nurmela? aattelin vaan, kun on sama nimimerkki, mikä sun osoottessaski on. mun lempianime on taikasoturit!! en oo nähny paljoo muuta... lataatteko te niit netist koko ajan vai mistä te niit saatte katottuu? (kysymys on suunnattu kaikille)
- -umi-
-umi- kirjoitti:
... ootsie se mun mailikaveri, anne nurmela? aattelin vaan, kun on sama nimimerkki, mikä sun osoottessaski on. mun lempianime on taikasoturit!! en oo nähny paljoo muuta... lataatteko te niit netist koko ajan vai mistä te niit saatte katottuu? (kysymys on suunnattu kaikille)
ja mie oon se sun mailikaveri (jos arvasin äsken oikein), jonka osote on [email protected]
- Hel
-umi- kirjoitti:
ja mie oon se sun mailikaveri (jos arvasin äsken oikein), jonka osote on [email protected]
Öhöm. Miks sä oikeen ilmottelet toisten koko nimiä yleisessä keskustelussa?
- Himura_Kenshin
Pistetään nyt muutamia esimerkkejä suosikeista
Anime: Rurouni Kenshin, Naruto, Martian Successor Nadesico, Full Metal Alchemit ja Azumanga Daioh
Manga: Maison Ikkoku, Rurouni Kenshin, Naruto, Kodomo no Omocha ja Inuyasha - ana
Mun lempianime(t): Henkien Kätkemä, Totoro, Porco Rosso...
Ja lempimanga: Ranma ½, Inu Yasha, Nausicaä of the Valley of the Wind - Sametti
noh, animeista pidän eniten MKR, InuYasha, Rurouni Kenshin, Ayashi No Ceres ja Record of Lodoss Wars ja Henkien kätkemä, Hopeanuoletkin on kivoja.
mangat taas..Sitä tulee vähemmän luettua, kun en pääsen helsinkin niin usein, mutta Ranma, Chobits, InuYasha, siinä ne oli. - katori
Rurouni Kenshin.
- Sakura
Mun lempi anime on Ginga Nagareboshi Gin, ja hyvänä kakkosena tulee lady lady. Lempi mangani on Hikaru No Go:).
- Chii
No...
Lempianimet: Card Captor Sakura, Chobits, X/1999, Night Walker ja Shamanic Princess.
Mangat: CLAMP:it ja Demon Diary- Sisko
Dragonball Z:sta vaikka se ei ole animoitu niin hienosti ku muut animet, mut mä silti pidän siitä.
- O-Yuki
Mun lempi animet on X, Gravitation (se on parasta mitä maa päällään kantaa^^) ja Naruto
Jos alkaa lempi mangaa miettimään.. nii se on varmaankin Tokyo Babylon. - EPP
JOU! Parhaat mangat ja animet on Saiyuki ja
Yu-Gi-Oh!! ^-^ Niitä parempii en oo tähä asti ainakaa nähny.- EPP
Eh.. Nii toho edelisee miun kirjottamaa viestii unohtu viel laittaa Wild Adapter...^^' Heh..
- Anonyymi
Anime: Sword art online, Naruto, Pokemon, Dragon Ball, Sailor moon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758