Voiko tämä olla allergiaa: Huulieni iho on hyvin kuivaa, huulet ovat "lohkeilleen" näköiset ja niihin tulee helposti pystysuoria haavoja. Nahka lähtee välillä suikaleina irti. Huulet ovat yleensä syönnin jälkeen turvonneen oloiset ja kihelmöivät. Toiseksi huulien rajat ovat epämääräisen näköiset ja iho huulien rajojen ulkopuolellakin on hieman paksumpaa kuin sen pitäisi olla, ts. näyttää kuin huulet olisivat "kasvaneet" tai yrittäisivät kasvaa yli rajojen...Epäilin tomaattia, mutta oireet jatkuu vaikka en ole tomaattia syönytkään.
Huulet
4
1072
Vastaukset
- Lillian
todennäköisesti. Oletko huomannut saman mm. porkkanan, omenan ja appelsiinien kohdalla? Jätä hetkeksi ko. ruoka-aineet ja maitotuotteet pois ja osta apteekista Sibicort-nimistä bakteeritulehduksiin tarkoitettua voidetta, jota voi laittaa huulten ja ihon rajaan.
Toivottavasti sinullakin tehoaa. - Sinna
Toki voi olla allergiaa, ja siltä vahvasti kuulostaakin. Itsellä oli vuosia juuri samoja ongelmia, ennen kuin kävin allergiatesteissä ja tajusin mille kaikelle olen allerginen ja jätin kyseiset allergisoivat aineet pois... nyt huulet ovat ok. Myös huulirasvat, - punat jne mitä ikinä käytätkin voivat aiheuttaa tuota.
- hiutale
Minulle samoja oireita aiheuttaa joissakin huulirasvoissa auringonsuoja-aineena käytettävä oxybentsone-niminen kemikaali. Saan myös koko kehoni täyteen rakkulaista ihottumaa aurinkovoiteesta, jossa ko. ainetta on. Eli allergiaa minäkin veikkaisin, muttei siis välttämättä ruoka-aineallergiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662258Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711520Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231507Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851234Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1811167Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241110Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932