TARINA RUOTSIKSI

HELP

Voisko joku keksiä mulle pienen tarinan joululomasta ruotsiksi. Sen ei tervitse olla pitkä, noin 5 lausetta. Mun ruotsin numero oli 5, joten tämä on aivan mahdoton tehtävä minulle!
Oisin todella kiitollinen jos joku ihana ihminen auttaisi mua.

14

2737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hytz

taas sitä näkee kuinka tehokas pakkoruotsi on Suomen kouluissa. Ihminen saa hyväksytyn numeron vaikkei saa kasaan 5 lausetta!! Itse suomenruotsalaisena en kyl ymmärrä mitä on niin vaikeeta, opinhan minäkin suomee suht. hyvin vaikka täysin ruotsinkielisestä perheestä olenkin. Mut olkaa te vain onnellisia, tätä menoo niin ruotsin kieli ei enää oo olemassa Suomessa viiden vuoden päästä. - ja sama ruottixxx.

• lillajag

Oon TÄYSIN samaa mieltä Hytzin kanssa!!!
        Ja mä oon myös suomenruotsalainen.
        ja just se et te supisuomalaiset ette vaan viiti oppia ruotsia!!
        höh!voidaan me suomenruotsalaiset yhtä hyvin olla oppimatta suomee!

• Snobi
        lillajag kirjoitti:

Siitä vaan. Kah ku ei oo mun probleema.

• niih
        lillajag kirjoitti:

v****uako se meitä ns.supisuomalaisia kiinnostaa että opetteletteko suomea vai ei!!!! Suomessa saa olla supisuomalainen.p.s.Ruotsissa on tilaa jos ei tää maa kelpaa.

• anz
        lillajag kirjoitti:

meijän luokalla puolilla on ruotsin numero 10 ja kaikki suomea puhuvista perheistä. eikä sukua ruotsinkielisillä alueilla. jotkut eivät pysty oppimaan ruotsia.. jotkut eivät halua. joillakin kielet eivät vain jää päähän. se siitä.

• Tee ite

Ei se sun ruotsin osaaminen tästä mitenkään kohene jos et itse tee kotitehtäviäs... Jos olet yläasteella, niin en suosittele sulle keinotteluja, vaan ihan vaan sitä että tee ihmeessä omat kotihommat. Nimittäin kun haet jonnekin yläasteen jälkeen ( joudut kirjoittamaan paljon pitempiä juttuja ilman kenenkään apua ruotsiks. Joka paikassa oletetaan että sä osaat kirjoittaa edes sen vähän että 5 lausetta. Lukiossa Jokaisen ruotsinkokeen lopussa on aineen aiheet josta pitää kirjoittaa 150 sanaa ilman mitään apua ja sitten olet pulassa jos se yläaste-numerosi on huijaamalla "ansaittu" Eli tee vain itse niin opit ja se numero voisi vaikka nousta, suosittelen. Nimimerkillä puhun nyt kokemuksesta, mun ruotsin numero oli ya:lla 7 ja sekin oli ansaittu muilta lunttaamalla kokeissa, huijaamalla sanakokeissa jne... Nyt lukiossa olen ollut sanoisinko "pienessä" pulassa.

• ................

kirjot ny vaix: det var en gång en liten flicka som ville ha stora ögon för att pojkarna skulle se henne. fast hon var 9 år tyckte hon att hon är äldre......!!!!! tässä kiva alku!!!!!

• Knulle-Kalle

Och sen ville hon ha stora bröst, så stora att ingen hade nånsin sett så stora... och fittan, den borde vara så het att alla killar skulle svimma när de såg den. Hon ville absolut ligga med alla sina klasskamrater, fast hon inte var nån hora, nejdå hon var en duktig och ärlig flicka.
        Jatkakaa kertomusta!

• ruotsinero

Laitat siihen tähän malliin:
      Hunden är slut och när går nästa bussen till Slussen och mina katten ligger i Skogshögsdalen.

• casc

hhhhhh

• acasc

☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☎ ☏ ☐ ☑ ☒ ☓ ☖ ☗ ☚ ☛ ☜ ☝ ☞ ☟ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☪ ☫ ☬ ☭ ☮ ☯ ☰ ☱ ☲ ☳ ☴ ☵ ☶ ☷ ☸ ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ☿ ♀ ♁ ♂ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ♈ ♉ ♊ ♋ ♌♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ♠ ♡ ♢ ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ♪ ♫ ♬ ♭ ♮ ♯
      ♰ ♱ ♲ ♳ ♴ ♵ ♶ ♷ ♸ ♹ ♺ ♻ ♼ ♽

♥ © ♦ ™
      Έ Ή Ί Ό Ύ Ώ ΐ Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Λ Κ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Ψ Ω Ϊ Ϋ ά έ ή ί ΰ α β γ δ ε ζ η θ ι κ λ μ ν ξ ο π ρ ς σ τ υ φ χ
      Ő ő Œ œ Ŕ ŕ Ŗ ŗ Ř řŚ ś Ŝ ŝ Ş ş Š š Ţ ţ Ť ť Ŧ ŧ Ũ ũ Ū ū Ŭ ŭ Ů ů Ű ű Ų ų Ŵ ŵ Ŷ ŷ Ÿ Ź ź Ż ż Ž ž ſ ƒ Ǻ ǻ Ǽ ǽ Ǿ ǿ
      č Ď ď Đ đ Ē ē Ĕ ĕ Ė ė Ę ę Ě ě Ĝ ĝ Ğ ğ Ġ ġ Ģ ģ Ĥ ĥ Ħ ħ Ĩ ĩ Ī ī Ĭ ĭ Į į İ ı IJ ij Ĵ ĵ Ķ ķ ĸ Ĺĺ Ļ ļ Ľ ľ Ŀ ŀ Ł ł Ń ń Ņ ņ Ň Ñ ň ʼn Ŋ ŋŌ ō Ŏ ŏ
      Ì Í Î Ï Ð ÑÒ Ó Ô Õ Ö × Ø Ù Ú Û Ü ÝÞ ß àá â ã ä å æ ç è é ê ë ì í î ï ð ñ ò ó ô õ ö ÷ ø ù ú û ü ý þ ÿ Āā Ăă Ąą Ć ć Ĉ ĉ Ċ ċ Č Ç
      ψ ω ϊ ϋ ό ύ ώ Ё Ђ Ѓ Є Ѕ І Ї Ј Љ Њ Ћ Ќ Ў Џ А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т УФ Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
      а б в г д е ж з и й к л đ м но п р с т у ф й ů х ц ч ш щъ ы ь э ю я ё ђ ѓ є ѕ і јј љ њ ћ ќ ў џ Ґ ґ Ẁ ẁ Ẃ ẃ ẅ Ẅ Ỳ ỳ
      ﻮ ﻕ ﺼ ﺣ ﺊ ﮑ ףּ fi פּ ﮒ ﺋ ﺤ ﺽ ﻖ ﻯ ﻰ ﻗ ﺾ ﺥ ﺌ ﮓ צּ fl ﬠ קּ ﮔ ﺍ ﺦ ﺿ ﻘ ﻱ ﻲ ﻙ ﻀ ﺧ ﺎ ﮕ רּ שׁ שׂ שּ ﯼ ﺏ ﺨ ﻁ ﻚ ﻳ ﻴ ﻛ ﻂ ﺩ ﺐ
      ﯽ תּ שּׁ שּׂ וֹ ﱞ ﺑ ﺪ ﻃ ﻜ ﻵ ﻶ ﻝ ﻄ ﺫ ﺒ ﱟ בֿ אַ אָ כֿ ﱠ ﺓ ﺬ ﻅ ﻞ ﻷ ﻸ ﻟ ﻆ ﺭ ﺔ ﱡ פֿ אּ בּ ﭏ ﱢ ﺕ ﺮ ﻇ ﻠ ﻹ ﻺ ﻡ ﻈ ﺯ ﺖ ﴾ ﭖ גּ דּ ﭗ﴿ ﺗ ﺰ ﻉ ﻢ ﻻ ﻼ ﻣ
      ﺱ ﺘ ﷲ ﭘ הּ וּ ﭙ ﺀ ﺙ ﺲ ﻋ ﻤ ﻥ ﻌ ﺳ ﺚ ﭺ זּ טּ ﭻ ﺂ ﺛ ﺴ ﻍ ﻦ ﻧ ﻎ ﺵ ﺜ ﺃ ﭼ ﭽ יּ ךּ ﺄﺝ ﺶ ﻏ ﻨ ﻩ ﻐ ﺷ ﺞ ﺅ ﮊ כּ לּ ﮋ ﺆ ﺟ ﺸ ﻑ ﻪ ﻫ ﻒ
      Ё Ђ Ѓ Є Ѕ І Ї Ј Љ Њ Ћ Ќ Ў Џ А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю
      √ ∞ ∟ ∩ ∫ ≈ ≠ ≡ ≤ ≥ ⌂ ⌐ ⌠ ⌡ ─ │ ┌ ┐ └ ┘ ├ ┤ ┬ ┴ ┼ ═ ║ ╒ ╓ ╔ ╕ ╖ ╗ ╘ ╙ ╚ ╛ ╜ ╝ ╞ ╟ ╠ ╡ ╢ ╣ ╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬ ▀ ▄ █ ▌ ▐ ░ ▒ ▓ ■ □ ▪ ▫ ▬ ▲ ► ▼ ◄ ◊ ○ ● ◘ ◙ ◦ ☺ ☻ ☼ ♀ ♂ ♠ ♣ ♥ ♦ ♪ ♫

๑•ิ.•ั๑ ๑۩۞۩๑ ♬✿.。.:* ☂☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☑ ☒☢ ☸ ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ♠ ♡ ♢ ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ✙✈ ✉ ✌ ✁ ✎ ✐ ❀ ✰ ❁ ❤ ❥ ❦❧ ➳ ➽ εїз℡❣·۰•●○●

ゃōゃ♥ ♡๑۩ﺴ ☜ ☞ ☎ ☏♡ ⊙◎ ☺ ☻✖╄ஐﻬ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔ ↕ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █▌ ▐░ ▒ ▬♦ ◊ ◦ ☼ ♠♣ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ◈ ♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♪ の ☆ → あ ぃ £ ❤ 。◕‿◕。

# @ & * ¥☸ ❁ ❀ ✿ ✾ ❃ ✺ ❇ ❈ ❊ ❉ ✱ ✲ ✩ ✫ ✬ ✭ ✮ ✰ ☆ ★ ✪ ¤ ☼ ☀ ☽ ☾ ❤ ♡ ღ☻ ☺ ❂ ◕ ⊕ ☉ Θ o O ♋ ☯ ㊝ ⊙ ◎ ◑ ◐ ۰ • ● ▪ ▫ 。 ゚ ๑ ☜ ☞ ☂ ♨ ☎ ☏

︻ ︼ ︽ ︾ 〈 〉 ︿ ﹀ ∩ ∪ ﹁ ﹂ ﹃ ﹄﹝ ﹞ < > ≦ ≧ ﹤ ﹥ 「 」 ︵ ︶ ︷ ︸ ︹ ︺〔 〕 【 】 《 》 ( ) { } ﹙ ﹚ 『 』 ﹛ ﹜╳ + - ﹢ × ÷ = ≠ ≒ ∞ ˇ ± √ ⊥ ∠ ∟ ⊿ ㏒

▶ ▷ ◀ ◁ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☑ ☒☢ ☸ ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ♠   ♡ ♢ ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ✙ ✈ ✉ ✌ ✁ ✎ ✐ ❀ ✰ ❁ ❤ ❥ ❦❧ ➳ ➽ 〠 〄 ㍿ ♝ ♞

♯♩♪♫♬♭♮ ☎ ☏ ☪ ♈ ♨ ºº ₪ ¤ 큐 « » ™ ♂✿ ♥ の ↑ ↓ ← → ↖ ↗ ↙ ↘ ㊣ ◎ ○ ● ⊕ ⊙ ○ △ ▲ ☆ ★ ◇ ◆ ■ □ ▽ ▼ § ¥ 〒 ¢ £ ※ ♀ ♂ © ® ⁂ ℡ ↂ░ ▣ ▤ ▥ ▦ ▧

✐✌✍✡✓✔✕✖ ♂ ♀ ♥ ♡ ☜ ☞ ☎ ☏ ⊙ ◎ ☺ ☻ ► ◄ ▧ ▨ ♨ ◐ ◑ ↔ ↕ ♥ ♡ ▪ ▫ ☼ ♦ ▀ ▄ █ ▌ ▐ ░ ▒ ▬ ♦ ◊ ◘ ◙ ◦ ☼ ♠ ♣ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ◈ ♫ ♬ ♪ ♩ ♭ ♪ ✄☪☣☢☠

ⅰⅱⅲⅳⅴⅵⅶ ⅷⅸⅹⅺⅻⅠⅡⅢⅣⅤⅥⅦ Ⅷ Ⅷ ⅨⅩⅪⅫ

㊊㊋㊌㊍㊎㊏ ㊐㊑㊒㊓㊔㊕㊖㊗㊘㊜㊝㊞㊟㊠㊡㊢ ㊣㊤㊥㊦㊧㊨㊩㊪㊫㊬㊭㊮㊯㊰

✗✘✚✪✣✤✥✦✧✩✫✬✭✮✯✰ ✱✲✳❃❂❁❀✿✾✽✼✻✺✹✸✷ ✶✵✴❄❅❆❇❈❉❊❋❖☀☂☁【】┱ ┲ ❣ ✚ ✪ ✣ ✤ ✥ ✦ ❉ ❥ ❦ ❧ ❃ ❂ ❁ ❀ ✄ ☪ ☣ ☢ ☠ ☭ ♈ ➸ ✓ ✔ ✕ ✖ *.:。✿*゚‘゚・✿.。.:

≧0≦ o(╥﹏╥)o //(ㄒoㄒ)// {{{(>_<)}}} ™ぷ▂▃▅▆█ ∏ ※◤ ◥ ﹏﹋﹌ ∩∈∏ ╰☆╮≠→№←

︵︶︹︺ 【】〖〗@﹕﹗/ " _ < > `,·。≈{}~ ~() _ -『』√ $ @ * & # ※ 々∞Ψ ∪∩∈∏ の ℡ ぁ §∮〝〞ミ灬ξ№∑⌒ξζω*ㄨ ≮≯ +-×÷﹢﹣±/=∫∮∝ ∞ ∧∨ ∑ ∏ ∥∠ ≌ ∽ ≦ ≧ ≒﹤﹥じ☆

■♀『』◆◣◥▲Ψ ※◤ ◥ →№←㊣∑⌒〖〗@ξζω□∮〓※∴ぷ▂▃▅▆█ ∏【】△√ ∩¤々♀♂∞①ㄨ≡↘↙▂▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █┗┛╰☆╮ ≠ ▂ ▃ ▄ ▅┢┦aΡpy ♡^_^♡ ^_^.......♧♧ ☜♥☞.︻︼─一 ▄︻┻┳═一

﹏◢ ◣ ◥ ◤ ▽ ▧ ▨ ▣ ▤ ▥ ▦ ▩ ◘ ◙ ▓ ▒ ░ Café № @ ㊣ ™ ℡ 凸 の ๑۞๑ ๑۩ﺴ ﺴ۩๑ o(‧'''‧)o ❆ べò⊹⊱⋛⋋ ⋌⋚⊰⊹ ⓛⓞⓥⓔ べ ☀ ☼ ☜ ☞ ⊙® ◈ ♦ ◊ ◦ ◇ ◆ εїз

☆·.¸¸.·´¯`·.¸¸.¤ ~♡のⓛⓞⓥⓔ♡~☃⊹⊱⋛⋌⋚⊰⊹✗/(*w*) ≡[。。]≡※◦º°×°º◦εїз´¯`·»。。♀♡╭☆╯ºØØºøº¤ø,¸
      ¸,ºº¤øøºﷲﷲ°º¤ø,¸¸,

げこごさざしじすぜそぞただちぢっつづてでとどなにぬねのはば ♪♫╭♥ ๑•ิ.•ัﻬஐ ✎ぱひびぴふぶぷへべぺほぼぽまみむめも

❃❂❁❀✿✾✽✼✻✺✹✸✷ ✶✵✴❄❅❆❇❈❉❊❋❖❤❥❦❧ ☀ o O #♡ ┽┊﹎.εїз︷✿‧:﹎。❤‧:❉:‧ .。.:*・❀●•♪.。‧:❉:‧ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø*.:。✿*゚‘゚・✿.。.:*.:。✿*゚
      ’゚・✿.。✎*εїз

↔ ↕ ▪ → ︷╅╊✿ (¯`•._.• •._.•´¯)(¯`•¸•´¯) ❤`•.¸¸.•´´¯`•• .¸¸.•´¯`•.•●•۰• ••.•´¯`•.•• ••.•´¯`•.••—¤÷(`[¤* *¤]´)÷¤——(•·÷[ ]÷·•)—

〓 ☆ ★┣┓┏┫×╰ノ◢ ◣ ◥ ◤ Ω ж ф юЮ ━╃ ╄━ ┛┗ ┓┏ ◇ ◆ ※ .'. ☂.'.❤ ♥ 『』 〖〗▓ ► ◄ ▒ ░ ▓ ╮╭ ╯╰ ァ ┱ ┲☃ ☎ ☏ ☺ ☻ ▧ ▨ ♨ ◘ ◙ ♠ ♧ ♣ ▣▤ ▥ ▦ ▩ ⊕

׺°”˜`”°º× ׺°”˜`”°º×»-(¯`v´¯)-» ×÷·.·´¯`·)» «(·´¯`·.·÷×*∩_∩* ⓛⓞⓥⓔ ╬ ╠ ╣∷ ღ ☃ ❆ £ ∆ ? Õ Ő ő ∞ © ‡ † ? ஜ ஒ ண இ ஆ ௰

♪♪♫▫—(•·÷[ ]÷·•)— ·÷±‡±±‡±÷· Oº°‘¨ ¨‘°ºO •°o.O O.o°• ¨°o.O O.o°¨—¤÷(`[¤* *¤]´)÷¤—•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•´`·.(`·.¸ ¸.·´).·´`·»

»-(¯`v´¯)-»█┗┛↘↙╰☆╮ ≠ ☜♥☞ ︻︼─一 ▄︻┻┳═一 -─═┳︻ ∝╬══→ ::======>> ☆═━┈┈━═☆ ┣▇▇▇═─ ■◆◣◥▲◤ ◥〓∴ぷ▂▃▅▆█ 【】

๑۞๑ ๑۩ﺴ ﺴ۩๑๑۩۞۩...¤¸¸.·´¯`·.¸·..>>--» [[]] «--<<..·.¸¸·´¯`·.¸¸¤... .•:*´¨`*:•.☆۩ ۞ ۩ ۩ ۞ ۩☆•:*´¨`*:•. ❤`•.¸¸.•´´¯`••.¸¸.•´´¯`•´❤

⊹⊱⋛⋋ ⋌⋚⊰⊹ 彡 ❝❞° ﹌﹎ ╱╲ ☁ ₪ ¡ Þ ௫ μ べ ☪ ☠ ╬ ╠ ╣∷ ღ :﹗/ " _ < > `,·。≈ {}~ ~() - √ $ * & # ※*≮≯ +-× ÷﹢±/=∫∮∝ ∧∨∥∠ ≌ ∽ ≦ ≧ ≒﹤﹥じ

①②③④⑤⑥⑦⑧⑨⑩ ⑪⑫⑬⑭⑮⑯⑰⑱⑲⑳ ⒶⒷⒸⒹⒺⒻ ⒼⒽⒾⒿⓀⓁ ⓂⓃⓄⓅⓆⓇ ⓈⓉⓊⓋⓌⓍ ⓎⓏ ⓐⓑⓒⓓⓔⓕ ⓖⓗⓘⓙⓚⓛ ⓜⓝⓞⓟⓠⓡ ⓢⓣⓤⓥⓦⓧ ⓨⓩ

凸(⊙▂⊙✖ )(づ ̄ ³ ̄)づヾ(*⌒ヮ⌒*)ゞ ( c//"-}{-*x) (-'๏_๏'-) (◐ o ◑ ) (⊙...⊙ )。◕‿◕。 ๏[-ิ_•ิ]๏(•ิ_•ิ)? (•ิ_•ิ) (/•ิ_•ิ)/

(︶︹︺)(*-`ω´- )人(ц`ω´ц*)(●ゝω)ノヽ(∀<●)(ㄒoㄒ)(>_<)⊙▂⊙ ⊙0⊙ ⊙︿⊙ ⊙ω⊙ ⊙﹏⊙ ⊙△⊙ ⊙▽⊙ o(‧'''‧)o (◡‿◡✿) (◕‿◕✿) (◕〝◕) (∩_∩)ミ●﹏☉ミ (≧0≦) o(╥﹏╥)o

♪♫♪♫ ☼☼ ♥♥ ♥♥ ♠♠♠♠

㋀ ㋁ ㋂ ㋃ ㋄ ㋅ ㋆ ㋇ ㋈ ㋉ ㋊ ㋋

㏠ ㏡ ㏢ ㏣ ㏤ ㏥ ㏦ ㏧ ㏨ ㏩ ㏪ ㏫ ㏬ ㏭ ㏮ ㏯ ㏰ ㏱ ㏲ ㏳ ㏴ ㏵ ㏶ ㏷ ㏸ ㏹ ㏺ ㏻ ㏼ ㏽ ㏾

㍘ ㍙ ㍚ ㍛ ㍜ ㍝ ㍞ ㍟ ㍠ ㍡ ㍢ ㍣ ㍤ ㍥ ㍦ ㍧ ㍨ ㍩ ㍪ ㍫ ㍬ ㍭ ㍮ ㍯ ㍰

██ 39%
      ███ 49%
      ████ 76%
      █████ 89%
      ██████ 100%

LOADING...

██████████████]99%

ȯ

«╝

♥║ ║

╚══╝

╔═.♥.══════╗

╚══════.♥.═╝

.,¡i|¹i¡¡i¹|i¡,.
      `"¹li¡|¡|¡il¹"`

´*•.¸(*•.¸♥¸.•*´)¸.•*´
      ♥«´¨`•°..NAME..°•´¨`»♥
      .¸.•*(¸.•*´♥`*•.¸)`*•.

• SvenskaTalandeBettreF

Smör Mamma, Julsex kommer tillbacka.

• Hacki

Haha nu var du rolig Julsex = joulukuusi = julgran

Hej AIDS och Esup! Försvinn med er era mobbare haha försvinn ni är barnsliga

• Hacki kirjoitti:

Haha nu var du rolig Julsex = joulukuusi = julgran

Hej AIDS och Esup! Försvinn med er era mobbare haha försvinn ni är barnsliga

Jag, tykka har om hund, försvännit är jag Hacki om finna här.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2658
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      74