Onko joku syntynyt 24.5.

v. -55

Niin että onko meitä muita ja jos on niin oletko mielestäsi tyypillinen kaksonen? Minulla on joitain piirteitä (uusista asioista innostuva, keskustelutaitoinen ym.) mutta en voi sanoa olevani valehtelija, takinkääntäjä kuten meitä joskus luonnehditaan. Skorpionin kanssa en tullut toimeen (tai sitten suhde on katkolla jo toista vuotta) mikä valitettavaa.

9

1662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v. -81

En ole koskaan oikein tunnistanut itseäni kaksosen luonnekuvauksesta. Tietysti jotain samaa löytyy mutta siihen kai nämä horoskoopit ja niihin uskominen perustuukin. Hyvä päivämäärä tuo 24.5 kuitenkin... :)

• 23.5

heips vaan oon syntyny 23.5 ja tunnistan itteeni aika vähän kaksosten merkistä mutta kyllä olen tosi eloisa ja seurallinen ja puhelias ym.itte oon tullu hyvin toimeen skorpionien kaa ainakin jotenkin oon muuten nouseva skorpioni

• Anonyymi

Mä olen kans syntyny 23.5. ja nouseva merkki on neitsyt. Että siinä on mulla itsellänikin tekemistä.. Mä en ole kovin seurallinen, mutta tykkään puuhailla yksin ja viihdyn eläinten kanssa.

• Härkä

poikaystäväni on syntynyt 24.5.1985.. eli samana päivänä...

• lumimadonna¤

Olen syntynyt ke 24.5.44. Vauhdikas, sopeutuva, 24 t./vrk ei tahdo riittää, energinen, uusiin haasteisiin valmis jne.... :=)))

• Minäkin..

Mä oon syntynyt 24.5.82
      Ja olen huomannut, että olen luonteeltani tyypillinen kaksonen.. aina äänessä.. En voisi kuvitellakaan olevani hiljaa.. no heh.. osaa kyllä pitää turpani tukossa, mutta vaikeaa se on. Ja paskaa en jauha.. jos kerta valehtelijoiksi kaksosia haukutaan, niin siihen joukkoon en minä kuulu.
      Nii ja aina olen jonnekin menossa.. koskaan ei voi jäädä paikallee. =) Onko muita tällaisia?

• Minäkin

nyt tuli edelliseen virhe.. Siis olen syntynyt 24.5.-82!!!!!! eli toukokuun kaksonen..

• Onjon

Ite oon syntynyt 24.5.05 ja tunnistan itteni hyvin paljon kaksoseks 🤘🤘

• Anonyymi

Olen syntynyt 23.5.-88.
      Itse koen tulevani melko hyvin kaikkien kanssa toimeen, ja harvoin vihaan ketään tiettyä henkilöä.
      Yksi skorpioni on elämäni aikana ollut sellainen että sukset on mennyt ristiin, mutta siitäkin on jo 15 vuotta.
      Also, viihdyn seurassa sekä ylhäisessä yksinäisyydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2678
    2. 170
      2109
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      124
      1370
    4. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1356
    5. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1316
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      30
      1217
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1171
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1139
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe