patti kiveksissä

pate

mula on oikeessa kiveksessä semmonen pieni patti ollu jo jonkin aikaa ja oon ruvennu miettiin että mikä se on?pelottaa että se on joku syöpä tai vastaava.voiko se olla että siitä lähtee joku suoni tai joku?joskus sitä ei välttämättä löydä kun se on tuol takana.onko muilla semmosia?kiitos vastauksista!

12

5388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pate

ja oon siis vasta 15 että onkohan siinä suuret mahdollisuudet että se on syöpä?

• arvaus

Me kaikki löydämme patteja, kun tarkkaan tutkimme, lähes aina ne ovat harmittomia rasvakertymiä. Niitä voi olla missä päin tahansa, ei syytä huoleen.

• pate

kiitos,tuo helpotti jo paljon.Mutta silti arveluttaa että tuollainen patti tulee juuri kivekseen,mutta toivottavasti se on noin.

• jees jees
        pate kirjoitti:

kiitos,tuo helpotti jo paljon.Mutta silti arveluttaa että tuollainen patti tulee juuri kivekseen,mutta toivottavasti se on noin.

eipä tuo varmaan mitään vaarallista ole, minäkin olen 15 ja on multakin löytyny jotain patteja eripaikoista, mutta ei niistä kannata välittää, mut jos ne kasvaa paljon nii sit vois vaikka käydä lääkäris..

• pate
        jees jees kirjoitti:

eipä tuo varmaan mitään vaarallista ole, minäkin olen 15 ja on multakin löytyny jotain patteja eripaikoista, mutta ei niistä kannata välittää, mut jos ne kasvaa paljon nii sit vois vaikka käydä lääkäris..

kiitti tiedosta,täytyy käydä terkkarilla jos se kasvaa vielä extraa.

• daddy

Tekee aina pahaa tällä palstalla, kun joku valittaa, että on patti jossain päin kehoa ja muut vakuuttelevat, että eihän se tietenkään ole syöpää.
        Suuremmalla todennäköisyydellä ei olekaan mitään pahempaa, mutta aina siinä voi kuitenkin olla se pienen pieni mahdollisuus, että onkin pahalaatuinen muutos.
        Kaikki epäilyttävissä paikoissa olevat patit kannattaa ehdottomasti käydä näyttämässä lääkärille, jo oman mielenrauhankin takia. Lisäksi kannattaa vaatia jatkotutkimuksia.

• Juke

mutta suosittelisin käymään lääkärissä. Itselläni huomasin patin toisessa kiveksessä viime keväänä. En sen kummemmin asiasta huolestunut, mutta tilasin ajan lääkäriin. Ei siinä muuta kuin housut pois ja lääkäri tutki kivekset. Sain ajan seuraavaksi päiväksi ultraäänikuvaukseen ja siitä seuraavana päivänä tuli jo soitto yliopistollisesta sairaalasta: tervetuloa leikkaukseen. Seuraavalla viikolla olin jo leikkauksessa. Tähän kaikkeen meni aikaa noin viikko. Sitten meni vähän aikaa tuloksia odotellessa, minulle sanottiin jo ultraäänikuvauksen jälkeen, että patti oli pahannäköinen ja saattaa olla kasvain. Menin syöpätautien polille ja lääkäri totesi, että minulla on kivessyöpä. Sain kuuden viikon ajan sytostaatteja, kesä meni sairaalassa ja oli ikävää, mutta nyt olen täysin terve ja onnellinen, että kävin sairaalassa. Suomessa on vuosittain noin 100 kivessyöpätapausta eli todella vähän!Sanoisin sinulle, että tilaa aika lääkäriin ja vaadi ultraäänikuvausta. 95% se ei ole kasvain, mutta eipähän tarvitse ajatella asiaa enää. Ja kivessyöpään ei ole enää vuosiin kuollut ketään. Itselläni oli ikää vasta 22 vuotta, joten iästä se ei ole kiinni. En ole koskaan tupakoinut ja urheilen säännöllisesti. Ja kaikki alkoi siitä, että huomasin patin kiveksessä, se ei ollut iso eikä aiheuttanut minkäänlaisia kipuja. Lääkäriin menoa ei kannata pelätä, en itsekään pitänyt siitä, mutta kannatti käydä. Toivottavasti tämä auttoi!

• Juke

Just se, että patti on vain toisessa kiveksessä on mielestäni hyvä syy käydä lekurissa. Sehän tarkoittaa sitä, että siellä on jotakin ylimääräistä...kyseli lisää jos haluat..

• pate

kiitos tiedoista,kyllä mä taidan mennä sitä lekurille näyttään.Outoa muuten että isälläni on kuulemma samanlainen,ihan samassa paikassa,ollut jo kohta 40 vuotta.Taitaa olla sukuvika.

• jaahas

No joko oot käyny lääkäris ? jos oot nii kerro mitä ne sano

• huhhuii

olen kohta 15 v ja on oikeassa kiveksessä patti, se niinku yhistyy vähän niiku jollai suonel siihe joka o ehk 2-3 cm pitkä, mikähä o kysees

• niiiku,,

Niiku,niiku. Uskon että se on Niiku. Vahvista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe