Onkos täällä muita vappuaattona syntyneitä? Itse olen syntynyt vuonna 1984..
Vastaukset 9
- uljas
vappuna syntynyt minäkin =)
- Hulda
päivä on sama ja vuosi 1977.
- amppa
Oon syntyny kans samana päivänä vuosi tosin on 1985..
- Rusto
Taidanpa olla palstan Vaputusnestori :) Tuli tupsahdettua tähän muailimoon 30.4.1958 klo 11.05 esikoisena Neitsynpolun päässä olleessa synnytyssairaalassa :)))))
- Minäkin
Sama täällä , vuosi on vaan 62.
- yks äiti vaan
poikani on syntynyt 30.4.1984
- Mia
Oon syntynyt 30.4.1989. Paras päivä ja senkin takia ku oli mikä viikonpäivä tahansa tietää että seuraava päivä on aina vapaapäivä. ;) Bileet pystyyn! ;)
- melkeenWalpuriksinimetty
Minä myös olen syntynyt vappuaattona, eli 30.04. Tiesittekös muuten että entismuinoin se oli aprillipäivä myös. Eli olemmeko me aprillipilaa jokainen :).
- Anonyymi
oon syntynyt myös 30.04
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1041044Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47687Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 61639
- 47610
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530