Chilli 2002, ajettu 35 000km
British Racing green bonnet stripes lisäpitkät, kaikki sähköherkut paitti ilmastointi, talvi/kesä alut 15" ja 16".
Ajattelin huutaa 22 900,-. Hyvä auto ei siinä mitään, mutta mopo on saatava kesäksi! :)
Mini kaupan !!
13
5250
Vastaukset
- ???
uskomatonta, että jollain on auto, jossa ei ole ilmastointia.
- Akrapokra
voi uusi omistaja käydä vaikka hertzikassa laittattamassa itelleen. Mini ei edes tule tehtaalta ilmastoinnin kanssa, jottas tiedätte. Jälkiasennushomma.
- Tonttu
Akrapokra kirjoitti:
voi uusi omistaja käydä vaikka hertzikassa laittattamassa itelleen. Mini ei edes tule tehtaalta ilmastoinnin kanssa, jottas tiedätte. Jälkiasennushomma.
Mini Cooper S Chili tulee tehtaalla asennetulla ilmastoinnilla. Muihin malleihin se laitetaan Suomessa.
- ---
Akrapokra kirjoitti:
laitettakoon vaikka kiinassa, mutta on uskomatonta, että joku on pystynyt tuollaisen määrän kilometrejä ajamaan ilman, että on ilmastointia. No istuvathan toiset viikkotolkulla kusiaispesässäkin. Tapansa kullakin.
- Stan
--- kirjoitti:
laitettakoon vaikka kiinassa, mutta on uskomatonta, että joku on pystynyt tuollaisen määrän kilometrejä ajamaan ilman, että on ilmastointia. No istuvathan toiset viikkotolkulla kusiaispesässäkin. Tapansa kullakin.
Että kaikki eivät ole yhtä lihavia kuin sinä..
Olen itsekkin monesti ollut lähellä oksennuspistettä kun eräs lihava tuttavani on kesäisin tullut pitkän autoreissun jälkeen kylään.
Ko. ystävä (samoin kuin sinä luultavasti) on kyllä lisäksi niin köyhä että hänellä ei ole varaa Miniin eikä hän sinne myöskään mahtuisi sisään oli siinä sitten ilmastointi tai ei... - ???
Stan kirjoitti:
Että kaikki eivät ole yhtä lihavia kuin sinä..
Olen itsekkin monesti ollut lähellä oksennuspistettä kun eräs lihava tuttavani on kesäisin tullut pitkän autoreissun jälkeen kylään.
Ko. ystävä (samoin kuin sinä luultavasti) on kyllä lisäksi niin köyhä että hänellä ei ole varaa Miniin eikä hän sinne myöskään mahtuisi sisään oli siinä sitten ilmastointi tai ei...itse painan 65 kiloa.
Millainen anorektikko sinä sitten olet? - Stan
??? kirjoitti:
itse painan 65 kiloa.
Millainen anorektikko sinä sitten olet?Kyllä sinut täällä tunnetaan. Mitä järkeä on esiintyä laihana jos oikeasti painaa yli 130 kiloa ?
Toisaalta ymmärrän miten mukavaa edes täällä virtuaalimaailmassa on kuvitella itsensä sellaisena kuin itse haluaisi oikeasti olla. - mini ilman ilmastointia
??? kirjoitti:
itse painan 65 kiloa.
Millainen anorektikko sinä sitten olet?Kun olet noin ruipelo, niin ymmärrän tarpeesi päteä ja tuntea olevasi mies isolla M:llä täällä bittiavaruudessa... Tosielämässä se miehenä oleminen on sitten mitä on...
Tuolla on toi bodaus foorumi, kysele josko sieltä heruisi miehisiä vinkkejä muuten niin vankan kokonaisolemuksesi seuraksi.
Ilmastointi on toki mukava juttu, mutta ministäni se nyt vaan puuttuu. Eipä ole ongelma kun kesällä ajan prätkällä ja talvella firman työkkärillä, joten osta hyvä mies mini ja asennuta siihen ilmastointi!
Ainii, onkohan sulla rahaa... - ???
mini ilman ilmastointia kirjoitti:
Kun olet noin ruipelo, niin ymmärrän tarpeesi päteä ja tuntea olevasi mies isolla M:llä täällä bittiavaruudessa... Tosielämässä se miehenä oleminen on sitten mitä on...
Tuolla on toi bodaus foorumi, kysele josko sieltä heruisi miehisiä vinkkejä muuten niin vankan kokonaisolemuksesi seuraksi.
Ilmastointi on toki mukava juttu, mutta ministäni se nyt vaan puuttuu. Eipä ole ongelma kun kesällä ajan prätkällä ja talvella firman työkkärillä, joten osta hyvä mies mini ja asennuta siihen ilmastointi!
Ainii, onkohan sulla rahaa...Voisin hankki minin, mutta cooper s:n ja uutena.
Toisaalta talleissa ei ole tilaa, joten pari kärryä voisi olla kaupan.
Ei pidä kerätä enempää kulkuneuvoja, kun mitä ehtii käyttää.
Katsoitko TV2:n autoiluohjelman tänään. 70% autoista myydään suomessa ilmastoinnilla, paremmista merkeistä käytännössä 99,9%. Auto ilman ilmastointia=huono jälleenmyyntiarvo. - pelle
??? kirjoitti:
itse painan 65 kiloa.
Millainen anorektikko sinä sitten olet?ainaki oot läskipää.
- Unski
Akrapokra kirjoitti:
Mitäpä jos minä väittäisin että on ilmastointi autossa alkuperäsenä.....??
Oma autoni oli ainakin maahantuojan varastossa ILMASTOINNIN kanssa uutena. auto on hankittu viime kesänä (vm-03) ja cooper chili.
- Aino Anonyymi
Tarjoan 20k€ heti kouraan, jos auto vastaa ollenkaan kuvaustasi.
Jos auto siis vielä kaupan voitko ilmoitella?- Akrapokra
Eikä penniäkään vähempää. Mee tsekkaa www.nettiauto.com, sieltä löydät yhteystiedot ja kuvat sun muut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822