pääsin takahuoneeseen ja rumpali tökkäs kapulat poikittain pilluuni. saimme molemmat mahtavan organismin.
loppu,.
oliko hyvä, jatketaanko???
bändin poikien kans backstagella..
7
7161
Vastaukset
- Mie
Jatka ihmeessä!!! Susta tulee vielä hyvä runoilia ku kovasti harjoittelet!!!!
- hotbaby15
kääntelin kapuloita pillussani ja samalla kitaristi työnsi kitaransa suoraan anaaliini. se teki hyvää,.
vieläkö haluatte jatkoa??- juups..
Organismi oot ite, palikka!! :D :D
- =)))))))
juups.. kirjoitti:
*nauraa*
- babe
Ihan mahtava!!! Kirjota vaan lisää, ja pidempää!!!!
- hotbaby15
babe kirjoitti:
Ihan mahtava!!! Kirjota vaan lisää, ja pidempää!!!!
viimeistä viedään ja tällä kertaa hieman pidempään..
kitaran keikkuessa pepussani kitaristi teki suorastaan eroottisen tempun; hän laittoi vahvistimen päälle, jolloin tunsin kun 230 volttia virtaa kulki suolieni lävitse ja tuli suusa ulos ihanana vinkaisuna..se tuntui kuin vibraattorilta. rumpali kiihottui tästä ja sanoi: "ime mun kapulaa" jolloin aloin imeä hänen tahtipuikkojaan.. huusin kaikille "spank me hard" jolloin solistikin osallistui hommaan ja alkoi hakata mikrofoonin johdolla minua ympäri kasvoja.. huusin että "ei naamaan saatana vaan pilluun perseeseen" jolloin hän työnsi mikrofoonin pilluuni, koska perseeseen ei enää mahtunut mitään kitaran vuoksi - Aaarh!!
juups.. kirjoitti:
Se olet taas sinä!! Se typerä palikka joka selittää organismista ja varastelee toisten nimimerkkejä! Painu suolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403