pääsin takahuoneeseen ja rumpali tökkäs kapulat poikittain pilluuni. saimme molemmat mahtavan organismin.
loppu,.
oliko hyvä, jatketaanko???
bändin poikien kans backstagella..
7
7204
Vastaukset 7
- Mie
Jatka ihmeessä!!! Susta tulee vielä hyvä runoilia ku kovasti harjoittelet!!!!
- hotbaby15
kääntelin kapuloita pillussani ja samalla kitaristi työnsi kitaransa suoraan anaaliini. se teki hyvää,.
vieläkö haluatte jatkoa??- juups..
Organismi oot ite, palikka!! :D :D
- =)))))))
juups.. kirjoitti:
*nauraa*
- babe
Ihan mahtava!!! Kirjota vaan lisää, ja pidempää!!!!
- hotbaby15
babe kirjoitti:
Ihan mahtava!!! Kirjota vaan lisää, ja pidempää!!!!
viimeistä viedään ja tällä kertaa hieman pidempään..
kitaran keikkuessa pepussani kitaristi teki suorastaan eroottisen tempun; hän laittoi vahvistimen päälle, jolloin tunsin kun 230 volttia virtaa kulki suolieni lävitse ja tuli suusa ulos ihanana vinkaisuna..se tuntui kuin vibraattorilta. rumpali kiihottui tästä ja sanoi: "ime mun kapulaa" jolloin aloin imeä hänen tahtipuikkojaan.. huusin kaikille "spank me hard" jolloin solistikin osallistui hommaan ja alkoi hakata mikrofoonin johdolla minua ympäri kasvoja.. huusin että "ei naamaan saatana vaan pilluun perseeseen" jolloin hän työnsi mikrofoonin pilluuni, koska perseeseen ei enää mahtunut mitään kitaran vuoksi - Aaarh!!
juups.. kirjoitti:
Se olet taas sinä!! Se typerä palikka joka selittää organismista ja varastelee toisten nimimerkkejä! Painu suolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52905
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍98874Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15776Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3730- 65602
- 74597
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1594Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184559- 56551
- 70533