taustakuva

kata

Hei ! Onko kellään hyvää taustapahvin kiinnitys-
kikkaa ? Olen huomannut, että jos lasin kastelee
niin papru tarttuu peremmin kiinni ja värit näkyvät lasin läpi paremmin mutta ajan mittaan
se irtoaa ja jos laittaa vain teipillä niin värit
ei näy.

8

755

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p-h

Minulla on taustana tavallista vihreää kartonkia. Ja itse olen parhaimmaksi todennut ja pysyy kiinni

• Jopa oli...

Et sitten vissiin lukenut kysymystä, ei kysytty millainen sulla on vaan miten saisi kiinni johon vastasit että "kiinni pysyy"! Älykästä!

Itselläni taustapahvi kyllä pysyy aivan hyvin kiinni rullalle käärityllä teipillä niin että siitä tulee kaksipuoliteippiä ja sitä tarpeeksi moneen kohtaan.

• ....

vedellä jossa on hieman fairia se pysyy pisimpään

• S...

Akvaariota ei saa edes ulkopuolelta pyyhkiä pesuaineilla, ainetta saattaa mennä (ja hyvin todennäköisesti meneekin) akvaarioon ja kalat kuolee.

• ....
        S... kirjoitti:

Akvaariota ei saa edes ulkopuolelta pyyhkiä pesuaineilla, ainetta saattaa mennä (ja hyvin todennäköisesti meneekin) akvaarioon ja kalat kuolee.

No ei todellakaan mene sinne sisälle sitä! Iät ajat fairilla on pesty ulkopuoli. Fairi ei edes hirveä myrkky ole! aika paljon sitä saisi sinne lipsahtaa että kalat kuolisi.

• JEFA
        .... kirjoitti:

No ei todellakaan mene sinne sisälle sitä! Iät ajat fairilla on pesty ulkopuoli. Fairi ei edes hirveä myrkky ole! aika paljon sitä saisi sinne lipsahtaa että kalat kuolisi.

onpas tuota pesty ihan "kunnon" aineilla iät ja ajat eikä ole mennyt veteen....

• akvaristi

itse laitoin taustapaperin nitojalla reunoista samankokoiseen vaneriin ja kiinnitin kantoja niin sanotulla viimeistely nauloilla vaneriin tausta on akvaariosta irti noin 10 cm seinässä ruuvvilla valaisin on akvaariosta 25cm irti katossa kahdella koukulla jolloinka saadaan taustalle samalla valoa ja valo lankeaa akvaarioon tasaisemmin ja kasvit kasvavat paremmin tausta antaa paremmin akvaarioon tilaa ollessa irti näyttää kapeassa akvaariossa et akvaario on isompi ja kun siinä on rekvisiittaa kiinni niin saadaan moniulotteisuutta. muuten laittaisin taustan ainoastaan ilmastointi teipillä jos taustan pitää olla välttämättä lasissa kiinni toiset teippi materiaalit eivät tahdo pysyä.
      Akvaario seuran jäsen pesuaineita en suosittele ...

• allikkosalakka

luin toisesta ketjusta että kun takalasiin laittaa kasvisöljyä ja kuva sen päälle? toimiikohan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      197
      1829
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      42
      981
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      926
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 63
      704
    6. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      85
      685
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      70
      639
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      581
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      22
      575
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      566
    Aihe