Onko kukaan käynyt thai-hieronnassa Terveyshoitola Phuketissa Helsingin Porthaninkadulla? Olisin kiinnostunut tietämään, minkälaista tuo hieronta oli käytännössä ja paljonko se maksoi. Olen ymmärtänyt, että tämä paikka taitaa olla Pääkaupunkiseudulla ainoa, missä saa sitä oikeaa hierontaa
Thai-hieronta
4
4072
Vastaukset
- phuket
Olen käynyt usean vuoden ajan tässä terveyshoitolassa. Palvelut ovat monipuoliset,
kampaamo, jalkahoito jne. Thaihieronta on aina ollut oikea hierontaa, ilman mitään
"lisämausteista". Tunti on maksanut 31 euroa. Varsinkin omistajarouva, tämä pieni
ja siro rouva, on erinomainen hieroja ja ystävällinen ihminen.
Tällä palstalla on paljon keskusteltu siitä pitääko hieronnassa olla alasti vai ei. Phuketissa
molemmat vaihtoehdot ovat mahdollisia. Vaikka alustomuus thaikultuurissa onkin
hieman vieras käsite, vrt meidän saunakulttuur, niin täällä se on aivan luonnollinen
asia. Mahdoliseen erektioon ja laukeamiseen suhtaudutaan Phuketissa myös
todella hienovaraisesti. Suosittelen lämpimästi! Ei todellakaan mikään seksipaikka! - monipuolinen
hei,olen käynyt phuket hoitolassa kasvohoidossa ym en hieronnassa.luulen ,että miehet saa hyvää hoitoa yläkerrassa,alakerrassa on kauneudenhoitotilat.monipuolinen palvelu kaikki samasta paikasta ja edullisesti.
- Kiitos
Hei, oikein kiva, hyvää mainontaa kauneushoitolalle, jonka yläkerrassa toimii seksipalvelut (?) miehille...
- Sivistys
Voi hemmetti. Oliko tuo trollausta vai pitääkö kiertää tämäkin paikka kaukaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020