Ystäväni varastavat...

silminnäkijä

Eli, nk. Ystäväni varastavat joka kaupasta, mihin kehtaavat mennä, ja se on "siistiä". ylä-aste ikäisiä ollaan. Mä yritän kertoa heille, että onko koko hommassa järkeä, mutta ei... ei auta... ja yhden hemmon vanhemmille kävin kertomassa ni nauroivat vain... seuraava liike olisi se, että laittaisisin viestiä kauppoihin, että kannattaisi "hiukan" tehostaa tuota ala-ikäisten kaupassa-asioimista.

20

8407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika18

      Kokemuksella sanon että tosta sun vouhotuksestas oo mitään hyötyy vaikka oikeessa oot asiassas. huolehdi vaan omat asias kuntoon ni sulla ei oo hätää ja anna kavereides tehdä mitä tykkäävät mutta poistu kaupasta heti jos huomaat heidän varastavan jotain ettet joudu syylliseksi näpistykseen.

      • jeppe

        Just tuommoset penikan rääpäleet jotka varastaa ja hakee huomiota kaveri piirissä että meikä on vieny sen ja sen eestä tavaraa..vittu että oon kova jätkä ku en oo jääny koskaan kiinni..poliisitki on paskoi..Poliiseillahan ei oo aikaa eikä voimia puuttua aina tommisiin mut kaiken paras ku otettas korpilaki käyttöön ja ei muutako nappi ottaan ja suon silmään tommoset loppus se varastelu!


      • psyko
        jeppe kirjoitti:

        Just tuommoset penikan rääpäleet jotka varastaa ja hakee huomiota kaveri piirissä että meikä on vieny sen ja sen eestä tavaraa..vittu että oon kova jätkä ku en oo jääny koskaan kiinni..poliisitki on paskoi..Poliiseillahan ei oo aikaa eikä voimia puuttua aina tommisiin mut kaiken paras ku otettas korpilaki käyttöön ja ei muutako nappi ottaan ja suon silmään tommoset loppus se varastelu!

        mistä tiedät jotkut voi varastaa kun tarvii massii ja toisille se on tullu tavaksi niin kun mulle ...tosin ei enää ole tullu tehtyä mut aina joskus voi jos tarvii massiii...........olet oikees varastelu sais loppua ja poliisi on niin voimaton paska..........


      • 9oo
        psyko kirjoitti:

        mistä tiedät jotkut voi varastaa kun tarvii massii ja toisille se on tullu tavaksi niin kun mulle ...tosin ei enää ole tullu tehtyä mut aina joskus voi jos tarvii massiii...........olet oikees varastelu sais loppua ja poliisi on niin voimaton paska..........

        "mistä tiedät jotkut voi varastaa kun tarvii massii ja toisille se on tullu tavaksi niin kun mulle ..."

        SIIS ANTEEKS NYT VAAN!

        Sulle on tullut tavaksi näpistää/varastaa?
        Minkälaisen kotikasvatuksen olet saanut ja kuinka vanha olet? Jos olet urospuolinen, en voi sanoa mies, koska sinunlaistasi paskaa ei voi mieheksi kutsua, niin leikkaisin toisen kiveksen irti opetukseksi. Seuraavasta kerrasta lähtisi toinen.

        Sinunlaistesi paskojen takia ME MUUT M_A_K_S_A_V_A_T ihmiset joudumme M_A_K_S_A_M_A_A_N tuotteistamme kovempaa hintaa. ASIAKAS korvaa hävikin.

        Ja jos joku tarvii massii???? NUORI ihminen ei tarvitse mihinkään niin kipeästi rahaa että pitäisi varastaa. Ja vanhempia varten on olemassa sossut ym. kelat.

        Sinä päivänä kun tulet järkiisi, muista tätä keskustelua.

        Oot varmaan todella kova jätkä!


      • psyko
        9oo kirjoitti:

        "mistä tiedät jotkut voi varastaa kun tarvii massii ja toisille se on tullu tavaksi niin kun mulle ..."

        SIIS ANTEEKS NYT VAAN!

        Sulle on tullut tavaksi näpistää/varastaa?
        Minkälaisen kotikasvatuksen olet saanut ja kuinka vanha olet? Jos olet urospuolinen, en voi sanoa mies, koska sinunlaistasi paskaa ei voi mieheksi kutsua, niin leikkaisin toisen kiveksen irti opetukseksi. Seuraavasta kerrasta lähtisi toinen.

        Sinunlaistesi paskojen takia ME MUUT M_A_K_S_A_V_A_T ihmiset joudumme M_A_K_S_A_M_A_A_N tuotteistamme kovempaa hintaa. ASIAKAS korvaa hävikin.

        Ja jos joku tarvii massii???? NUORI ihminen ei tarvitse mihinkään niin kipeästi rahaa että pitäisi varastaa. Ja vanhempia varten on olemassa sossut ym. kelat.

        Sinä päivänä kun tulet järkiisi, muista tätä keskustelua.

        Oot varmaan todella kova jätkä!

        täällä yritetään olla niin asiallisia että haista sä kuule vittu saatnan lehmä............siis ei vanhemms ole vikaa ja mä en kuule mee mihinkään sossuun ne ei vittu anna rahaa sinne meet tekeen jotain vitun paperitöitä ja lupaavat mut ei ikään mitään tuu........ja toiseksi tämä on mun oma asia....tosin olen lopettanu ne jo vuosia...


      • 9oo
        psyko kirjoitti:

        täällä yritetään olla niin asiallisia että haista sä kuule vittu saatnan lehmä............siis ei vanhemms ole vikaa ja mä en kuule mee mihinkään sossuun ne ei vittu anna rahaa sinne meet tekeen jotain vitun paperitöitä ja lupaavat mut ei ikään mitään tuu........ja toiseksi tämä on mun oma asia....tosin olen lopettanu ne jo vuosia...

        Kannattaisi ottaa selvää missä vika on. Tekisit yhteiskunnalle palveluksen. Ehkäistäisiin sinunlaistesi hylkiöiden lisääntyminen.

        Miksi et menisi sossuun, sinne muutkin menevät jos heikosti menee. Parempi sekin kuin näpistys.

        Kuten joku jo ehti sanoa, nappi otsaan vain!

        Ja toi VITTU-sanan käyttö tarkoittaa varmaankin sitä, että olet TODELLA kova jätkä! Siihen viittaa myös kirjoitustaidon puutteellinen hallinta.

        Ps. Mitä sitten vaikka olet lopettanut, tietty hyvä juttu, mutta olet aiheuttanut yhteiskunnalle jo mukavan laskun eläessäsi.


      • psyko
        9oo kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa selvää missä vika on. Tekisit yhteiskunnalle palveluksen. Ehkäistäisiin sinunlaistesi hylkiöiden lisääntyminen.

        Miksi et menisi sossuun, sinne muutkin menevät jos heikosti menee. Parempi sekin kuin näpistys.

        Kuten joku jo ehti sanoa, nappi otsaan vain!

        Ja toi VITTU-sanan käyttö tarkoittaa varmaankin sitä, että olet TODELLA kova jätkä! Siihen viittaa myös kirjoitustaidon puutteellinen hallinta.

        Ps. Mitä sitten vaikka olet lopettanut, tietty hyvä juttu, mutta olet aiheuttanut yhteiskunnalle jo mukavan laskun eläessäsi.

        mul ei ole mitään vikaa....mä vaan kokeilin ja silleen runkkari.............


      • 9oo
        psyko kirjoitti:

        mul ei ole mitään vikaa....mä vaan kokeilin ja silleen runkkari.............

        ainoastaan sun asia. Se on jopa sun naapuris asia. Sekin maksaa sun tekosias.

        Ja muuten, runkkaaminen on kivaa. :)


      • psyko
        9oo kirjoitti:

        ainoastaan sun asia. Se on jopa sun naapuris asia. Sekin maksaa sun tekosias.

        Ja muuten, runkkaaminen on kivaa. :)

        vittu valtio käyttää väärin niitä vero rahoja...tyhmät


      • psyko
        9oo kirjoitti:

        ainoastaan sun asia. Se on jopa sun naapuris asia. Sekin maksaa sun tekosias.

        Ja muuten, runkkaaminen on kivaa. :)

        valtio käyttää niitä rahoja väärin


      • 9oo
        psyko kirjoitti:

        valtio käyttää niitä rahoja väärin

        Taidat olla ihan sekaisin.
        Tai sitten iältäsi 10-15v.
        Huh huh. Nyt meni vähän yli.


      • Veskipeikko
        psyko kirjoitti:

        mistä tiedät jotkut voi varastaa kun tarvii massii ja toisille se on tullu tavaksi niin kun mulle ...tosin ei enää ole tullu tehtyä mut aina joskus voi jos tarvii massiii...........olet oikees varastelu sais loppua ja poliisi on niin voimaton paska..........

        Kirjoituksesi oli tavattoman outo! Kielioppi on niin pahasti pielessä, että kirjoituksen tulkinta jaa arvailujen varaan. Opettele hyvä ihminen äidinkielen perusasioita, ennen kuin alat kirjoittelemaan muualle kuin vessan seinälle!


      • Pamppua
        9oo kirjoitti:

        "mistä tiedät jotkut voi varastaa kun tarvii massii ja toisille se on tullu tavaksi niin kun mulle ..."

        SIIS ANTEEKS NYT VAAN!

        Sulle on tullut tavaksi näpistää/varastaa?
        Minkälaisen kotikasvatuksen olet saanut ja kuinka vanha olet? Jos olet urospuolinen, en voi sanoa mies, koska sinunlaistasi paskaa ei voi mieheksi kutsua, niin leikkaisin toisen kiveksen irti opetukseksi. Seuraavasta kerrasta lähtisi toinen.

        Sinunlaistesi paskojen takia ME MUUT M_A_K_S_A_V_A_T ihmiset joudumme M_A_K_S_A_M_A_A_N tuotteistamme kovempaa hintaa. ASIAKAS korvaa hävikin.

        Ja jos joku tarvii massii???? NUORI ihminen ei tarvitse mihinkään niin kipeästi rahaa että pitäisi varastaa. Ja vanhempia varten on olemassa sossut ym. kelat.

        Sinä päivänä kun tulet järkiisi, muista tätä keskustelua.

        Oot varmaan todella kova jätkä!

        - Ei ole tuolla skloddilla kivet vielä laskeutuneet laisinkaan.


      • mörrimöykky

        Kyl mäki pöllin kaupoist tavaraa iha vitukseen.. sit ku jossain kaupois ei oo ees siin kohas kameraa mistä just otan ja kallein mitä oon pölliny on ollu jt. 100euroo se oli web kamera.. :D


      • minä
        jeppe kirjoitti:

        Just tuommoset penikan rääpäleet jotka varastaa ja hakee huomiota kaveri piirissä että meikä on vieny sen ja sen eestä tavaraa..vittu että oon kova jätkä ku en oo jääny koskaan kiinni..poliisitki on paskoi..Poliiseillahan ei oo aikaa eikä voimia puuttua aina tommisiin mut kaiken paras ku otettas korpilaki käyttöön ja ei muutako nappi ottaan ja suon silmään tommoset loppus se varastelu!

        tolla meininkillä sinne suonsilmään sais lahdata puol suomee.. aina ylinopeus tapauksista lähtien ja ensin kyllä kannattais lahdata tollaset mulkut...


      • Jesse
        jeppe kirjoitti:

        Just tuommoset penikan rääpäleet jotka varastaa ja hakee huomiota kaveri piirissä että meikä on vieny sen ja sen eestä tavaraa..vittu että oon kova jätkä ku en oo jääny koskaan kiinni..poliisitki on paskoi..Poliiseillahan ei oo aikaa eikä voimia puuttua aina tommisiin mut kaiken paras ku otettas korpilaki käyttöön ja ei muutako nappi ottaan ja suon silmään tommoset loppus se varastelu!

        Saman tien tapetaan myös kaikki, jotka ei maksa tv-lupia, me muut joudumme maksamaan enemmän, kun kaikki ei maksa, niin ja pummimatkustajat myös...tapetaan kaikki ihmiset, ihmiset on kaikki täysin mulkkuja!!räjäytetään koko vitun planeetta....


    • koppakuori

      Niin se vaan on, että vaikka et itse mitään veisikään, etkä olis muutenkaan mukana koko hommassa. Pelkkä tietoisuus asiasta riittää.

      Ilmianna ne kaveris, ja pese omat kätes. Loppuu se varastelu, kun tajuavat, että siitä todella voi jäädä kiinni.

      Nim.kok.on.

    • kaltsu

      Koitas tulla "järkiis" ja vaihda kavereita..
      Kun rupeet leikkii jotain teinisarja holmesii nii leimaudut vasikaks ja luopioks..
      Ja jos joskus menet vaiks poliisikoulu kokeisiin nii eikös sun ysävät ole jo sotkeneet sun asias siinäkin.. varmasti merkintöjä löytyy PELKISTÄ YHTEYKSISTÄ..

    • Doors & Gates

      Eikö sinulla ole " oikeita ystäviä " ?

      Tälläiset Urpot jäävät kiinni kuitenkin, ja sitten sortuvat portti teoriaan & huumeisiin.

      Hanki kunnon ystäviä, jotta ei kaverit huomaisi sinun ajattelevan omilla aivoilla...

      • Sorkka

        Eikös portti teoria ole tarkoitettu huumeisiin ?


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe