Moi,
oliskos kellään tiedossa mitään taloudenhallinta ohjelmaa, eli siis sellaista suht yksinkertaista, johon vois syöttää tuloja ja menoja (siis laskuja ja liksoja)!?
Kiitos etukäteen vinkeistä!
-Tintti
Kotitalouden budjettiohjelma?
9
7658
Vastaukset
- JTM
... mitä haet, niin Marttaliiton sivuilta löytyy (www.marttaliitto.fi).
- Kalevi
PENNI Talousohjelma on yksinkertainen käyttää ja siinä on monipuoliset raportit.
Löytyy www.expoment2000.com sivuilta
- mr.excel
Noi voi tehdä Excelillä.
- tuitui
Ohessa linkki marttaliiton exceliin. Joka kuukaudelle oma välilehti, josta tiedot summautuu automaattisesti vuositasolle.
http://www.marttaliitto.fi/kodintal/uusi_talous_lukitsematon.xls- Anitan vinkki
www.balancion.com
- Tommmnik
Anitan vinkki kirjoitti:
www.balancion.com
Aiheesta tehokkaammin:
http://www.omaraha.org/balancion/
- minä vain
Balancion ei ole ilmainen kuin kokeilujakson ajan, olisko 30 vrk.
itse olen tehnyt kotikirjanpitoa ja budjettia nyt neljä vuotta Excelillä.
Se on hyvä. Kaavoilla saa rakennettua sellaisen budjetointiohjelman kun itse haluaa. - minä vain
alkuperäiselle kysyjälle vastaisin, että itse laittaisin ne menot sille kuukaudelle kun ne todellisuudessa kuuluvat.
ja tavallaanhan ne on maksettu vasta sitten luottokorttivelan yhteydessä.
jos kuitenkin haluat ne kirjata kuukausille hankintakuukauden mukaan, niin jokaisesta ostostahan saat kuitin, minkä perusteella voit ne merkitä velaksi.
itse rakentaisin tilin "ostovelat" ja merkitsisin sinne luottokortilla ostetut tuotteet.
Sitten kun maksaisin tuon luottokorttivelan, niin merkitsisin sen saldon velkatililtä ja pankkitililtä pois.
niin kun oikeastikin kirjanpidossa tehdään.
Minulla ei onneksi luottokorttia ole ja tulee ostettua sillä rahalla mitä on oikeasti käytössä. - fsdlömfölsdm
Ihan hyvä systeemi mutta miksi? Jos sattuisin ostamaan jotain luottokortilal, niin kirjan meneon ostokuukaudelle. Käytän luottokorttia vain parkkitalojen puomeilla, en juuri muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647