Mitä tekee homon..

hopparit

1. Nahkatakki, nahkahousut
2. Korvakoru vasemmassa korvassa ja tatskut
3. Pitkätukka
4. Pillifarkut
5. Nörttivaatteet, kaikenlaiset kauluspaidat, jne...
6. Rillit

mitä vielä ??????

37

3739

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rockabilly

      Mitä vittua. Sunko mielestä ihminen on homo jos sillä on nahkatakki?? noh huh huh.

      KUNNON LAPSELLISTA VOUHOTUSTA TUOMMONEN!!

      • Anonyymi

        Totta on


    • aivan

      haha mee kotias kasvamaa teini

    • Vetteman

      1. 17 numeroa liian isot housut,jotka puolessa perseessä
      2. Heittoletti sikinsokin(värjätty)
      3. Jou-jou-levyjä oma huone pullollaan.
      4. Ketjuja ym.vitjakkeita roikkuupi lantiolla pöksyihin kiinitettynä.
      5. Tupakoi päivittäin,käyttää alkoholia viikonloppuisin vetämällä lärvit=överit.
      6. Haastaa riitaa keskustelupalstoilla,sekä oman kotikylänsä keskustassa viikonloppu-iltoina kaduilla perse kylmänä.(koska housut jäävät liian alas)
      7. muita...? mitä?

      • Darkkis

        Haha. Nämä "Pupun" eli Kanin lippikset on aika hyvä lisä. Tämä kun väännetään päähän kieroon niin avot. Ja nykyään on muotia nämä yli-isot tuulihousut, ei jeesus..
        Ja mikä helvetti on se yhdistelmä että laitetaan huivi alle ja päälle vedetään lätsä kieroon?
        Ja minua ainakin hävettäisi pitää päässä sellaisia herramunjeekuulokkeita keskellä katua ja kulkea pöksyt kintuissa ja esittää kovaa..

        Ja henkilökohtainen mielipide edelleen. Oikeita räppäreitä (siis tummaihoisia, jotka tämän homman alunperin keksivät) en vihaa lainkaan, heillä hommassa on sentään aate mukana. Mutta nämä helvetin wannabe-räppimiehet ja hopparit on niin syvältä että huhheijjakkaa.
        Muistaakseni alkuperäiseen aatteeseen kuului rauhanomainen eläminen kaikkia kohtaan, ei muille vittuilu ja kimppuunkäyminen..
        Kiitos ja näkemiin.


      • tyttö 84

        paksut kultaketjut kaulasta! Ja kultasen rolexin ranteesta. Ja kun pöksyt roikkuvat polvissa, niin altahan kuuluu pilkottaa ruudulliset/raidalliset/nallekuosiset bokserit.


      • hoppari
        tyttö 84 kirjoitti:

        paksut kultaketjut kaulasta! Ja kultasen rolexin ranteesta. Ja kun pöksyt roikkuvat polvissa, niin altahan kuuluu pilkottaa ruudulliset/raidalliset/nallekuosiset bokserit.

        naiset rakastavat hoppareita, jopa yksityiskohdat jäivät mieleen, kun katselit peppujamme... olen otettu..


      • tyttö 84
        hoppari kirjoitti:

        naiset rakastavat hoppareita, jopa yksityiskohdat jäivät mieleen, kun katselit peppujamme... olen otettu..

        ...sokeakin näkee, minkälaiset intiimit asunne ovat. En näe järkeä "vilautella" niitä kaiken maailman idiooteille. Hankkikaa pienemmät housut tai vyö. Miten voisin nähdä iki-ihanat peppunne, kun housut ovat niin isot?


      • *oooo-omena*
        hoppari kirjoitti:

        naiset rakastavat hoppareita, jopa yksityiskohdat jäivät mieleen, kun katselit peppujamme... olen otettu..

        Ja yks hyvä lisä siihen, mistä tunnistaa hopparin;
        Niin helvetin itsevarmoja-ja rakkaita tyyppejä.
        Ja kusi valuu norona sieltä Kanin lippisten alta..
        Mene oikeesti sinne kotiis kasvamaan.


      • "Hoppari"
        Darkkis kirjoitti:

        Haha. Nämä "Pupun" eli Kanin lippikset on aika hyvä lisä. Tämä kun väännetään päähän kieroon niin avot. Ja nykyään on muotia nämä yli-isot tuulihousut, ei jeesus..
        Ja mikä helvetti on se yhdistelmä että laitetaan huivi alle ja päälle vedetään lätsä kieroon?
        Ja minua ainakin hävettäisi pitää päässä sellaisia herramunjeekuulokkeita keskellä katua ja kulkea pöksyt kintuissa ja esittää kovaa..

        Ja henkilökohtainen mielipide edelleen. Oikeita räppäreitä (siis tummaihoisia, jotka tämän homman alunperin keksivät) en vihaa lainkaan, heillä hommassa on sentään aate mukana. Mutta nämä helvetin wannabe-räppimiehet ja hopparit on niin syvältä että huhheijjakkaa.
        Muistaakseni alkuperäiseen aatteeseen kuului rauhanomainen eläminen kaikkia kohtaan, ei muille vittuilu ja kimppuunkäyminen..
        Kiitos ja näkemiin.

        älkää te tulko hip hopin rakastajia arvostelee vitun hevi lusmut, ku ootte nii vitun nihkeit nahka housujen käyttäjii. ja vittu jos joku haluu pitää housui perseen kohalla nii anna vittu pitää, mitä vittuu se sulle kuuluu vitun hippi! jos sä et tykkää tälläsest muodist (valko ihosil) nii älä vittu pidä ei kukaa sua pakota urpo, mutku sä nii rupeet muist vittu jotai tollast puhuu nii näyttäs vähä silt ku et ei oo vittu omaa elämää... eikä varmaa ookkaa...


      • Väy
        hoppari kirjoitti:

        naiset rakastavat hoppareita, jopa yksityiskohdat jäivät mieleen, kun katselit peppujamme... olen otettu..

        Mitä katsomista hoppareitten pepuissa muka on. Suurin osa on niin laiskoja lautaperseita etteivät jaksa pitää huolta kropastaan.


      • tyttö 84
        Väy kirjoitti:

        Mitä katsomista hoppareitten pepuissa muka on. Suurin osa on niin laiskoja lautaperseita etteivät jaksa pitää huolta kropastaan.

        ...ystäväinen.


      • tyttö 84
        "Hoppari" kirjoitti:

        älkää te tulko hip hopin rakastajia arvostelee vitun hevi lusmut, ku ootte nii vitun nihkeit nahka housujen käyttäjii. ja vittu jos joku haluu pitää housui perseen kohalla nii anna vittu pitää, mitä vittuu se sulle kuuluu vitun hippi! jos sä et tykkää tälläsest muodist (valko ihosil) nii älä vittu pidä ei kukaa sua pakota urpo, mutku sä nii rupeet muist vittu jotai tollast puhuu nii näyttäs vähä silt ku et ei oo vittu omaa elämää... eikä varmaa ookkaa...

        Blaa vittu blaa vittu blaa. Tekstiäsi oli ilo lukea kun kiroilet nuin paljon.


      • tavallinen(ko)
        "Hoppari" kirjoitti:

        älkää te tulko hip hopin rakastajia arvostelee vitun hevi lusmut, ku ootte nii vitun nihkeit nahka housujen käyttäjii. ja vittu jos joku haluu pitää housui perseen kohalla nii anna vittu pitää, mitä vittuu se sulle kuuluu vitun hippi! jos sä et tykkää tälläsest muodist (valko ihosil) nii älä vittu pidä ei kukaa sua pakota urpo, mutku sä nii rupeet muist vittu jotai tollast puhuu nii näyttäs vähä silt ku et ei oo vittu omaa elämää... eikä varmaa ookkaa...

        Voi, saa ihat jalat tutisemaan tuo pelottava viesti. Oletteko te koskaan ymmärtäneet oikeasti mitä varten keskustelupalstat eli foorumit ovat? Ei siltä näytä. Keskustelupalstoilla pitäisi pystyä keskustelemaan asiallisesti itseään kiinnostavista asioista tai pystyä kysymään neuvoa muilta. Ketjun aloittaja voisi ihan hyvin lähteä lätkimää koko paikasta ja yrittää purkaa noita "suuria tunteita" johonkin muualle...samanlaisia tyyppejä on valitettavasti foorumit täynnä. Ainakin noille viesteille saa nauraa.


    • Darkkis

      Mehän ollaan sitten kaikki homoja. Kuinkas suuri osa Suomen väestöstä käyttää silmälaseja? Aika iso.
      Kauluspaitoja pitävät kaikki jotka joutuvat työnsä puolesta niitä pitämään, eli hekö ovat homoja kaikki?
      Pitkät hiukset tekevät homon? Eli suurin osa tytöistä ovat siis homoseksuaaleja?
      Tatuoinnit tekevät homon? Muunmuassa "suuret" "musiikkimiehet" 50 Cent sun muut ovat homoja? Hmm.. Meneepä miettimisen puolelle..

      Eli hmm, mitä pitäisi sanoa? "Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?

      • hoppari

        >Kuinkas suuri osa Suomen väestöstä käyttää silmälaseja?

        Puhuin rilleistä enkä laseista, enkä edes aurinkolaseista spede

        >Kauluspaitoja pitävät kaikki jotka joutuvat työnsä puolesta niitä pitämään

        Vain homo mene tekemään työtä homomestoihin, missa pukeudutaan kuin homot.

        >Eli suurin osa tytöistä ovat siis homoseksuaaleja?

        Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?

        >Tatuoinnit tekevät homon? Muunmuassa "suuret" "musiikkimiehet

        Niin ovatkin kaikenlaiset nami-nami, sillanpää, robbye wiliamsi, jne...

        >Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?

        niin ootte...


      • tyttö 84
        hoppari kirjoitti:

        >Kuinkas suuri osa Suomen väestöstä käyttää silmälaseja?

        Puhuin rilleistä enkä laseista, enkä edes aurinkolaseista spede

        >Kauluspaitoja pitävät kaikki jotka joutuvat työnsä puolesta niitä pitämään

        Vain homo mene tekemään työtä homomestoihin, missa pukeudutaan kuin homot.

        >Eli suurin osa tytöistä ovat siis homoseksuaaleja?

        Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?

        >Tatuoinnit tekevät homon? Muunmuassa "suuret" "musiikkimiehet

        Niin ovatkin kaikenlaiset nami-nami, sillanpää, robbye wiliamsi, jne...

        >Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?

        niin ootte...

        tytöistä voidaan puhua homoina. Homoseksuaaliahan sillä tarkotetaan. Mitä eroa on rilleillä ja silmälaseilla?

        Sitä paitsi, mee provoilee muualle.


      • *oooo-omena*
        hoppari kirjoitti:

        >Kuinkas suuri osa Suomen väestöstä käyttää silmälaseja?

        Puhuin rilleistä enkä laseista, enkä edes aurinkolaseista spede

        >Kauluspaitoja pitävät kaikki jotka joutuvat työnsä puolesta niitä pitämään

        Vain homo mene tekemään työtä homomestoihin, missa pukeudutaan kuin homot.

        >Eli suurin osa tytöistä ovat siis homoseksuaaleja?

        Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?

        >Tatuoinnit tekevät homon? Muunmuassa "suuret" "musiikkimiehet

        Niin ovatkin kaikenlaiset nami-nami, sillanpää, robbye wiliamsi, jne...

        >Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?

        niin ootte...

        ...Ja mitäs eroa niillä olevinaan on? Ettekös pojat tiedä mitä synonyymi tarkoittaa?! Eikö ne hopparipojat osaa opiskella siellä koulussa ku on niin kiire arvostella muita, jotka ei oo samanlaisia..
        Ja mä kun oon kuullu että OIKEAT hopparit on sellasta väkeä että ne ei lyö eikä haasta riitaa..
        Taitaa olla wannabe-hoppari tää meidän pikku arvostelija. Ja sun isäski varmaan käyttää joissain hienoimissa juhlissa kauluspaitoja, niin onko seki homo ku sai sut sun äitis kanssa? Epäilen..


      • Ramika
        hoppari kirjoitti:

        >Kuinkas suuri osa Suomen väestöstä käyttää silmälaseja?

        Puhuin rilleistä enkä laseista, enkä edes aurinkolaseista spede

        >Kauluspaitoja pitävät kaikki jotka joutuvat työnsä puolesta niitä pitämään

        Vain homo mene tekemään työtä homomestoihin, missa pukeudutaan kuin homot.

        >Eli suurin osa tytöistä ovat siis homoseksuaaleja?

        Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?

        >Tatuoinnit tekevät homon? Muunmuassa "suuret" "musiikkimiehet

        Niin ovatkin kaikenlaiset nami-nami, sillanpää, robbye wiliamsi, jne...

        >Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?

        niin ootte...

        "Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?"

        Ruahaha. Tiedäx mitä eroo on lesbolla ja homoseksuaalilla??


      • Pipo

        toi oli hyvä pointti!!;)
        Tiättekste hyvät ihmiset..tosta hiphop-aatteesta sen verran.
        tummaihoset PROTESTOI!! ne oli köyhiä ja piti sen takia ISOJA HOUSUJA ETTÄ NE KESTÄIS KAUAN ETTEI NIISTÄ KASVAIS NIIN NOPEETA ULOS!! ja kuunteli musiikkia kadulla, se oli myös PROTESTOINTIA.
        ne kehitti oman musan,se on kiva kun valkoihosetki nuoret kuuntelee joo mut ja saa pitää mun puolesta niin helvetin isoja housuja ku tykkää ja vilautella persettä mut turha väittää olevansa AATTEELLINEN HOPPARI jumalauta ku kalliit kultaketjut riippuu joka vitun paikasta ja joo mä en jaksa enää paasata..totta kai niitä on ihan valkoihosia kin hoppareita jotka omaa ton aatteen mut kyllä mä kadulla tunnistan oikean ja "muoti"-hopparin...joo että turha esittää mitään vitun kovaa. nii!! kiitos ja heido


      • Darkkis
        hoppari kirjoitti:

        >Kuinkas suuri osa Suomen väestöstä käyttää silmälaseja?

        Puhuin rilleistä enkä laseista, enkä edes aurinkolaseista spede

        >Kauluspaitoja pitävät kaikki jotka joutuvat työnsä puolesta niitä pitämään

        Vain homo mene tekemään työtä homomestoihin, missa pukeudutaan kuin homot.

        >Eli suurin osa tytöistä ovat siis homoseksuaaleja?

        Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?

        >Tatuoinnit tekevät homon? Muunmuassa "suuret" "musiikkimiehet

        Niin ovatkin kaikenlaiset nami-nami, sillanpää, robbye wiliamsi, jne...

        >Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?

        niin ootte...

        >Puhuin rilleistä enkä laseista, enkä edes aurinkolaseista spede

        Sama asia tähän asti. "Rillit" on vaan jonkun nerokas sanakeksintö

        >Vain homo mene tekemään työtä homomestoihin, missa pukeudutaan kuin homot.

        Konttorityötä tekee melko iso osa maailman väestöstä.. Homojako kaikki? Missäs sinä aiot tehdä töitä se Pikku-G -huppari päällä?

        >Tiedäks mitä eroa on homolla ja lesbolla?

        Tiedätkö mikä ON homoseksuaali? Lesbo on homoseksuaali yhtälailla kuin homokin, tarkoittaa vain naista. Tyhmä..

        >Niin ovatkin kaikenlaiset nami-nami, sillanpää, robbye wiliamsi, jne...

        Väitinkö vastaan?

        >Hooomooja äidin oomme kaikkiii"?
        >niin ootte...

        Kuin myös kiitos. Lähdetkö treffeille?

        (ei jestas että jotku on tyhmiä..)


    • käärmekieli

      tämä on selvästi vitsi mutta vastaan silti. ulkonäkö ei tee ihmisestä homoa. mies on silloin homo kun haluaa harrastaa seksiä miesten eikä naisten kanssa.

    • sebo

      Homon tunnistaa helpoiten löysistä (varsinkin haaroista) housuista, tiukasti päähän vedetystä hupparista, päähineestä (lippis, aurinkolippa, hikinauha tai sukkahousut). Kävely on perseeseenporaamisen vuoksi jostavaa ylös-alaista liikettä.

      Homoilla tapaa lukea usein vaatteissaan FuBu, joka lienee lyhenne sanoista "Fuck my Butt".

    • *oooo-omena*

      Että kaikki joilla on nahkatakki,rillit,tatska ja Vasemmassa(eikös kumminki oikeessa jos homoa tarkotat..)korvassa korvis, niin on homoja? Ja millähän perusteella PERKELE?! Siinnä tapauksessa mä oon ollu "homon" kanssa yhessä.
      Mikä tekee hopparin? VASTAUS:Housut jotka näyttää ihan vitun tyhmiltä ja jotka viitää maata,PASKA musiikki,Yksalainen vaatemerkki!

    • Voi vittu...

      Voi vitun ääliö! Mee kotiis kasvamaan! Sun mielestä ilmeisesti pukeutumistyylin perusteella voi päätellä, onko ihminen homo vai ei Just joo... Kovat on puheet... Et sä oikeasti oo noin tyhmä, sulla oli vaan tylsää etkä keksiny mitään muuta tekemistä ku leikkiä tyhmää... Mä itsekkin oon hoppari(tyttö), eikä se tosiaankaan tee musta homoa! Mä oon ihan hetero, ja sitä paitsi mä pidän löysiä vaatteita AINOASTAAN sen takia, että mä tykkään niistä. Muilla ei oo siihen mitään sanottavaa. Mä en välitä, vaikka löysät vaatteet ei oliskaan muotia, koska mä en muutenkaan seuraa muotia, mä pukeudun miten ite tykkään. Eli haista sinä poika paska, mieti vähän mitä puhut, ennen ku päästät mitään nuin tyhmää suustas!

      • tyttö 84

        ...viestisi mahdollisesti tarkoitit? Et varmaankaan aloittajalle.


    • rap rap

      Homon tekee ihamisestä se et kiihottuu samasta sukupuoleta,haluu rakastelle saman sukupuolen kanssa.

      Mutta hoppari jäbät on ihanii, mua ei ainakaan kiihota mikään muu niin paljon kun roikku housuset isohuppariset pipopäiset jäbät...=) Kiva et niille ei taida olla muualla pljonkaan kysyntää. Niin ei oo ainakaan mulla paljoo kilpailioita.

      T:rap girl-89

      • hiphope

        Aidon hopparin tunnistaa aatteista, ei vaatteista. Aito hoppari on suvaitsevainen, rauhaa rakastava ja ajatteleva ihminen. Vaikka vaatteet olisivat 100 numeroa liian suuret ja samaa kokoa kuin suuret jutut, se ei todellakaan tee kenestäkään aitoa hopparia. Hoppari voi olla Tarjoustalon vaatteissa, ilman yhtäkään kultakorua. Myöskään ihmisten leimaaminen homoiksi pukeutumisen perusteella ei kuulu hoppariaatteeseen. Minusta on ainakin mukavaa katsella kaupungilla erilaisia, eri tavalla pukeutuvia ihmisiä, enkä todellakaan haluaisi, että kaikki roikottaisivat housuja, koska minäkin teen niin. Nahkahousut, kauluspaidat, ym. ovat aivan yhtä hyvät vaatteet kuin roikkuvat housutkin.


    • Kabu

      Muah, tuli kyllä taas repeiltyä. Tämä on kyllä taas lapsellisin/typerin/naurettavin (valitse sopiva) aihe, minkä olen pitkään aikaan nähnyt. Joidenkin idioottimaisuudella ei kyllä ole rajaa. :P

    • Ramika

      Melkein toivon, että tuo olisi edes jossain määrin järkevä väite. Silloin maailmassa olisi niin paljon homoja, että tämän olisi pakko oli hiukan parempi paikka.

    • Homoko?

      Taas nämä hopparipoikaset piristävät aamuani naurettavilla kirjoituksillaan. Omien huomioitteni mukaan niitä homopoitsuja löytyy huomattavasti enemmän juuri noitten jou-jou-poitsujen joukosta.

      On tämä Suomi jännä maa kun tämä on näköjään täynnä homoja. Jos kauluspaita on homon merkki, Suomen suuryuritykset ovat oikeita homojen valtakuntia. Musiikkiteollisuuskin on täynnä homoja kun sieltä noita tatuoituja miehiä löytyy melkoisesti. Toivottavasti hopparipoitsujen näkö ei heikkene ettei joudu hankkimaan silmälaseja ja muutu sen takia homoksi.

      Pieni vihje: Jos ei ole tuon järkevämpää sanottavaa, kannattaa jättää kirjoittamatta. Tuollaisilla teksteillä nolaatte vain itsenne. Jos tämä oli pelkkä provo, olette näköjään löytäneet aiheen josta nuoriso vetää pultit.

    • Wildchild

      Vai että nahkahousut/-takki ja pitkä tukka ovat homouden merkkejä....??


      Jos vaikka menisit joskus käymään jossain metallibaarissa. Sieltä voit löytää semmoisen 130 kiloisen, nahkahousuisen, pitkätukkaisen trash-metallistin. meneppä kysymään siltä onko hän homo. voi kuule olla että tulee hyvin pian pöydästä naamaan.

      Enemmän näitä homopoikia löytyy näiden hopparien joukosta....

      • Anonyymi

        Saa kai sitä kysyä?

        t. Oolofi


    • roku

      Teijän housut ne vasta homolta näyttääki!

    • minä

      Juuri niin, ei mikään. Homous ei nimittäin näy päällepäin, niin sanoo lääkärikirja!

    • Anonyymi

      Tämä ketju on täynnä erittäin lapsellisia ja naurettavia viestejä.
      Homous ei näy päälle päin ja ei sitä paitsi ole mikään haukkumasana.

      Minulle kerran joku humalainen tuli kysymään että olenko homo koska oli puvunpaita ja liivit päällä, sanoin että "en ole ja ikävää että et saa minusta seuraa kerta sellaista etsit", hän tietenkin raivostui asiasta 🤷‍♂️
      Ehkäpä hän oli katkera kun naiset olivat enemmän kiinnostuneita minusta kuin hänestä.

    • Anonyymi

      homo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe