Mikä ihme on skientologia????

Tiitu

Voisko joku selväjärkinen selittää mulle mikä skientologia on? Mitä varten se perustettin? Miksi se on niin vaarallinen jne???

25

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anne

      Jos tunnet tarvetta käydä ko porukan juttusilla, suosittelen mieluummin sinulle yhteiskunnan järjestämiä keskustelupalveluja, virallisia terapeutteja tms.

      Nuo ovat kerännet rahaa mm myymällä jotain kummallisia mittareita joilla voi tutkia mitä ihmeellisimpiä henkimaailman asiota. Kysessä oli ihan tavallinen halpa volttimittari. Jotkut ovat myyneet koko omaisuutensa ryhmän paineen takia yms, tällaisia juttuja on ollut mm tv:ssä.

      Toinen asia on ryhmän sulkeutuneisuus. Sen kitrjoja tms. pantataan, niitä voi ostaa vain kalliilla hinnalla, ja ulkopuolisia syyllistään.

      Perhdy sivihin "Uskonnon uhrit" sieltä voit löytää asiasta lisää kertomuksia.

      S. uppoaa helposti ihmisiin, jotka tosiaan voisivat hyötyä jonkiasteisesta terapiasta/ keskusteluista. Perhdy asiaan ennenkuin siihen menet mukaan. Keskustele reilusti tuttaviesi kanssa, saat varmaan heiltä tuykea päätölkseesi.

      • tietäjä

        On se hyvä esittää mielipiteitään asioista joista ei tiedä yhtään mitään. Lehdet ja televisiothan ne kaiken totuuden aina kertovat, sehän on monta kertaa nähty!!! Uskonnon uhrithan ovat luuseri sakkia joilla ei ole ollut omaa itsemääräävyyttä päättää asioistaan. Ruikutus hittoon nyt jo aikuiset ihmiset. Kyllä ne valheet ja totuudet paljastuvat lopulta. Eihän täällä mitään kannata uskoa eikä mitään tutkia, voi helvatti löytyä vielä jotain toimivaakin tietoa. Sehän se vasta vaarallista onkin. Ja sehän se kylmä totuus on, että täällähän kaikki on ilmaista??? Maksetaanhan me kirkollisveroakin ihan kiltisti ja huomaamattomasti. Ja mitä sillä saa??? Just sitä itseänsä,


      • Krahhe

        Skientologia on lyhyesti erään fantasiakirjailijan kehittämä filosofia, joka on naamioitu uskonnoksi jottei tarvitsisi maksaa veroja..

        Itse olen juuri tehnyt tutkielman aiheesta.. voin myös lähettää tutkielman sinulle.. tms..


      • Anonyymi
        Krahhe kirjoitti:

        Skientologia on lyhyesti erään fantasiakirjailijan kehittämä filosofia, joka on naamioitu uskonnoksi jottei tarvitsisi maksaa veroja..

        Itse olen juuri tehnyt tutkielman aiheesta.. voin myös lähettää tutkielman sinulle.. tms..

        Mistä tutkielmasi tieto on kerätty? Se on erittäin olennainen asia.


      • Anonyymi
        Krahhe kirjoitti:

        Skientologia on lyhyesti erään fantasiakirjailijan kehittämä filosofia, joka on naamioitu uskonnoksi jottei tarvitsisi maksaa veroja..

        Itse olen juuri tehnyt tutkielman aiheesta.. voin myös lähettää tutkielman sinulle.. tms..

        Mitäs tutkielmasi sisältää, veikkaan että kaikkea itse asian vierestä. Samoja spede juttuja kuin mediat höpäjävät.


      • Anonyymi
        Krahhe kirjoitti:

        Skientologia on lyhyesti erään fantasiakirjailijan kehittämä filosofia, joka on naamioitu uskonnoksi jottei tarvitsisi maksaa veroja..

        Itse olen juuri tehnyt tutkielman aiheesta.. voin myös lähettää tutkielman sinulle.. tms..

        Tässä sinulle tutkielmaasi jotain muutakin kuin pelkkää paskanjauhantaa ja valehtelemista: https://www.volunteerministers.org/news.html


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pari auditointi "seminaaria" käyneenä eli kaksi viikonloppua skientologiaa kuunnelleena suosittelen omakohtaista tutustumista.
      Minulle se riitti aivan hyvin, eipä tarvitse kuulopuheisiin tyytyä.
      Minä en senkaltaista opetusta tarvitse, miksipä ei siihenkin voisi uhrata elämänsä.
      Bisnestä tehdään jokatapauksessa mitä moninaisemmin tavoin.. Jotkut aivan täyspäisenä pidetyt lähettävät rahansa tieten tahtoen nigerialaiskirjeisiin, siinäkin oppii yhtä sun toista.

      Jos syytetään humpukiparantamisesta, muutetaan nimi uskonnoksi
      nää_on_näitä

      • Anonyymi

        Ymmärrän täysin kertomasi ja olen samaa mieltä kanssasi. Pari auditointi ei ole ollut itsellenikään se paras mahdollinen tapa aloittaa tutustumista scientologian auditointi/prosessointi sektorin asioihin. Jos olisin itse jättänyt oman scientologian tutkimustaipaleeni siihen, en olisi itsekään saanut aiheesta irti juurikaan mitään. Mutta tämän päivän auditoinneissa/prosessoinneissa onkin vaihtoehtoisia tapoja joista alkuun pääsyssä katsotaan itse kullekin toimivin ja sopivin jolla henkilö alkaa oikeasti saamaan henkilökohtaista hyötyä sekä voittoja ja sehän se koko jutun pointtikin on.

        Kurssit ja auditoinnit/prosessoinnit maksavat silloin, kun niitä tehdään scientologia keskuksissa, mutta niitä voi toki tehdä vaikka ystävänsäkin kanssa sen jälkeen kun on selvillä ja harjoitellut miten noita kyseisiä asioita tehdään.

        Saanko kysäistä, että mitä muuta opetusta ja tietoa sait scientologiasta pari auditointi asian lisäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin kertomasi ja olen samaa mieltä kanssasi. Pari auditointi ei ole ollut itsellenikään se paras mahdollinen tapa aloittaa tutustumista scientologian auditointi/prosessointi sektorin asioihin. Jos olisin itse jättänyt oman scientologian tutkimustaipaleeni siihen, en olisi itsekään saanut aiheesta irti juurikaan mitään. Mutta tämän päivän auditoinneissa/prosessoinneissa onkin vaihtoehtoisia tapoja joista alkuun pääsyssä katsotaan itse kullekin toimivin ja sopivin jolla henkilö alkaa oikeasti saamaan henkilökohtaista hyötyä sekä voittoja ja sehän se koko jutun pointtikin on.

        Kurssit ja auditoinnit/prosessoinnit maksavat silloin, kun niitä tehdään scientologia keskuksissa, mutta niitä voi toki tehdä vaikka ystävänsäkin kanssa sen jälkeen kun on selvillä ja harjoitellut miten noita kyseisiä asioita tehdään.

        Saanko kysäistä, että mitä muuta opetusta ja tietoa sait scientologiasta pari auditointi asian lisäksi?

        Kahden viikonlopun lisäksi luin sen Skietologia kirjan.
        Vastauksessasi käy ilmi juuri se mitä silloin itse kaipasin eli silloin kellettiin opiskelukaverien yhteyden pito johon viittaat.
        Sitä pidettiin epäsuotavana koska se yllyttää kilpalaulantaan ja kehumaan ja mittaamaan omia saavutuksia. Varsin järkeviä varoituksia kyllä, mutta mielestäni se riittää että tällainen huomio esitetään ja luotetaan opiskelijan arviointikykyyn

        Isompi ihmetyksen aihe on auditoinnissa asiakkaan käyttämien ilmaisujen tulkinta ja merkitys.
        Siis 1950 luvulla Ron H on tehnyt sanastolle merkityksen joka suomenkielelle käännettynä on täällä käytettävä hänen ohjeidensa mukaisesti???
        Kolmas erikoisuus muistuu mieleen kuinka Skientologia kirjassa olevat esimerkit ovat enimmältään yksilön vaikeuksia koska hän sikiövaiheessa olessan on kokenut äidin yritykset tehdä sikiön lähdetys sukkapuikkoja käyttänen väkivalloin jossain....
        Pitäisi hakea kirjastosta se kirja kun huomaan muistikuvieni jo hämärtyneen.
        nää_on_näitä


    • Anonyymi

      Asiasta kertoo kaiken, että on rekisteröity uskonto. Silloin on opit ja sen mukaiset rakennukset.

      • Anonyymi

        Niin, jos Suomen tilannetta katsoo, niin ketäs/minkä tahon asiantuntijat siellä ovat hyväksymässä uskontoja Suomen rekisteriin? Maailmallahan scientologia on rekisteröitynä uskontona usein sellaisissa valtioissa joissa on nähty ja koettu minkälaista humanitääristä apua ja kansakuntaa auttavaa teknologiaa kyseinen taho on pystynyt tuomaan sen valtion kansalaisille.


    • Anonyymi

      Pyramidikusetus, joka perustuu orjatyöhön. Naamioitu uskonnoksi lähinnä jenkkiverotuskäytännön vuoksi.

      • Anonyymi

        Ja omat henkilökohtaiset kokemukset aiheesta sinulla ovat mitkä?


      • Anonyymi

        Scientologian perusviisaus tulee ydinfysiikasta, korkeammasta matematiikasta ja idän muinaisten viisauksien ymmärtämisestä (joihin on lisätty käytännössä toimiva teknologia ihmisen ja ihmiskunnan auttamiseksi). Scientologia pystyy tekemään juuri sen, minkä se sanoo voivansa tehdä. Scientologian avulla ihminen voi ehkäistä mielisairautta, rikollisuutta sekä sotaa. Kyseiset asiathan ovat aikamoisia yhteiskuntaa tukahduttavia ja tuhoavia elementtejä. Scientologia on apu-teknologia ja sen ainoat "viholliset" ovat tahot jotka pyrkivät tukahduttamaan, tuhoamaan sekä orjuuttamaan pala palalta koko ihmiskuntaa sekä tekemään ihmisistä täysin tietämättömiä ja ymmärtämättömiä itsensä sekä koko elämän suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Scientologian perusviisaus tulee ydinfysiikasta, korkeammasta matematiikasta ja idän muinaisten viisauksien ymmärtämisestä (joihin on lisätty käytännössä toimiva teknologia ihmisen ja ihmiskunnan auttamiseksi). Scientologia pystyy tekemään juuri sen, minkä se sanoo voivansa tehdä. Scientologian avulla ihminen voi ehkäistä mielisairautta, rikollisuutta sekä sotaa. Kyseiset asiathan ovat aikamoisia yhteiskuntaa tukahduttavia ja tuhoavia elementtejä. Scientologia on apu-teknologia ja sen ainoat "viholliset" ovat tahot jotka pyrkivät tukahduttamaan, tuhoamaan sekä orjuuttamaan pala palalta koko ihmiskuntaa sekä tekemään ihmisistä täysin tietämättömiä ja ymmärtämättömiä itsensä sekä koko elämän suhteen.

        "Scientologian perusviisaus tulee ydinfysiikasta, korkeammasta matematiikasta"


        Skientologian perusviisaus ja korkeampi matematiikka on lyhyesti seuraava:

        75 miljoonaa vuotta sitten maapallo eli Teegeeack kuului galaktiseen liittton, jota hallitsi Xenu. Xenu aiottiin karkoittaa vallasta, mitä vastaan hän keksi juonen, jossa psykiatrien avulla kerättiin miljoonia ihmisiä muka "verotarkastuksiin". Nämä kuitenkin halvaannutettiin alkoholilla ja glykolilla ja kuljetettiin tuhottaviksi Teegeeackiin eli maapallolle avaruuslentokoneilla, jotka olivat Douglas DC-8:n kopioita, joissa ei kuitenkaan ollut potkureita. Maapallolla halvaannutetut kasattiin tulivuorten ympärille ja tulivuorten kraattereihin lastattiin vetypommeja, jotka räjäytettiin yhtaikaa. Lähes kaikki uhrit menehtyivät ja heidän sielunsa eli thetalaiset levisivät pitkin maailmaa. Nämä sielut kerättiin sähkönauhalla yhteen ja vietiin elokuvateatteriin, jossa ne pakotettiin 36 päivän ajan katsomaan tiettyä elokuvaa ja sieluihin istutettiin paljon virheellistä dataa koskien jumalaa, paholaista, avaruusoppeeraa ym. Lopputulemana thetalaiset ovat vielä nykyisinkin kiinni ihmisissä ja skientologien rituaalien tarkoitus on poistaa ne ihmisistä.


    • Anonyymi

      Scientologia on käytäntöön sovellettu uskonnollinen filosofia. Scientologian tarjoamat työkalut on luotu meidän jokaisen käytettäväksi parantaaksemme omaa sekä toisten elämää kohti inhimillisempää elämää esim. ilman huumausaineita sekä toisten tuhoamista. Scientologia on vaarallista, koska sen tarjoamat työkalut toimivat ihmisen auttamiseen ja ihmiset halutaan myös pitää pois saamasta tietoja aiheessa esitetyistä löydöistä koskien ihmistä ja elämää. Tätä maailmaa hallitsevat kuitenkin tällä hetkellä kauhun ja kaaoksen kauppiaat joille ei ole eduksi, jos ihmisistä tulisi tietoisempia, terveempiä fyysisesti sekä henkisesti ja halukkaampia käyttämään omia potentiaalisesti isoja kykyjään.

    • Anonyymi

      Ihan silkkaa herkkäuskoisten kusetusta pseudotieteellä ja pseudouskonnollisuudella.

      • Anonyymi

        www.scientology.tv, siinä sinulle tsekkaamista pseudolistipelle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt löytyi sellainen vaihtoehto mikä on scientologiaa huonompi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt löytyi sellainen vaihtoehto mikä on scientologiaa huonompi.

        Olet täysin oikeassa, kaikki mikä toimii on scientologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä teillä on esim. vaihtoehtoinen ja toimiva Study Technology opiskeluteknologia scientologian tarjoamalle: https://www.scientology.org/faq/scientology-and-dianetics-training-services/what-is-study-technology.html

        "Missä teillä on esim. vaihtoehtoinen ja toimiva Study Technology opiskeluteknologia scientologian tarjoamalle"

        Saksan kielen opettajallani oli opiskelutekniikan suhteen aivan pettämätön ja täysin ilmainen neuvo: Ei se vaadi kuin istumalihaksia.

        Osaatteko, skientologit, pistää paremmaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Missä teillä on esim. vaihtoehtoinen ja toimiva Study Technology opiskeluteknologia scientologian tarjoamalle"

        Saksan kielen opettajallani oli opiskelutekniikan suhteen aivan pettämätön ja täysin ilmainen neuvo: Ei se vaadi kuin istumalihaksia.

        Osaatteko, skientologit, pistää paremmaksi?

        Miten tuo istuminen liittyy oppimiseen, sekö se tuo lisää ymmärrystä ja tehoa opiskeluun. Perselihaksissako sinulla tapahtui oppiminen, vai perssilmässäsi:)?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe