Nanna Mikkonen (Idols tuomari)

unna

Mitä mieltä? Onko kukaan nähnyt "livenä" jne.? Musta sillä on upeet hiukset ja hauska nauru ;).. Muutenkin vaikutti sympaattiselta ihmiseltä. Kommentteja?

28

44971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi

kennu

• Jeesus

Nii Tuusulassa asuu nykyjään!!

• utelias

Onko T.A:n tytär.

• jallu

.. Hannu Mikkosen tytär hän on. (Se taka vuosien rallitähti) Ihan on saman näköinenkin.

• nfujf
        jallu kirjoitti:

.. Hannu Mikkosen tytär hän on. (Se taka vuosien rallitähti) Ihan on saman näköinenkin.

Voi ollakkin saman näköinen
        Hannu Mikkosen kanssa, mutta
        ei kuitenkaan mitään sukua
        ralliautoilun maailmanmestarille
        Hannu MIKKOLALLE.

• Just
        jallu kirjoitti:

On muuten Hannu Mikkola

• MarilynManson

näin sen sillon stockalla ja se tuli ihan mun viereen ja mulla on hieno kuvakin siitä

• macho

Upea daami. Loistava hymy, totisena ei niin hyvä.

• Väärässä olette

Ei ole kenenkään julkkiksen tytär.
      Kotoisin Kajaanista

• Neo

ilmam meikkiä se näyttää ihan mieheltä

• lol

lol

• Kake

Nyt, kun häntä kehutaan kovasti, niin meiksi pikkasen haukkuu.
      Ko. henkilö on nainen, jolla ei juuri koskaan ollut omaa, ammattimaista, mielipidettä esiintyjästä. Samat kommentit kiersivät kerrasta toiseen ja myötäili Kallosen ja sen "klanipään" (ainoat musiikkialan ammattilaiset tuomareista)kommentteja, vähän niinkun se "pitkätukka" gardaani. En uskalla edes ääneen arvailla, millä keinoilla se Nanna yleensä sai itsensä järkättyä Idols-tuomarin PALLILLE...;-)

• Günther

toimi idolsissa tyylituomarina senki tonttu.

• herää pahvi
        Günther kirjoitti:

toimi idolsissa tyylituomarina senki tonttu.

Dear Gyntteri,
        muisteleppas nyt vähäsen. Nannalla oli käytössä tasan viisi vakiokommenttia, joita käytti samalla "yhtymällä" vieressäistuviin...silloin kun kommentoi itse laulamiseen liittymisessä kritiikissä...pään liikkuessa edestakaisin oikealle ja vasemmalle.
        Kaivappas itse niistä muutamasta harmaasta aivosoluistasi, jos vaikka siten muistaisit Nannan kommentoimista kisan aikoihin...!!!

• jari

ihana nainen

• kauko

mä meen ihan kananlihalle

• aatella

Juttelin tos joku aika sitten isänsä kaa..

vissiin oli..reksi...:)

• paikkakuntalainen
        aatella kirjoitti:

Juttelin tos joku aika sitten isänsä kaa..

vissiin oli..reksi...:)

Nanna on lähtöisin Kuusamosta ja seurustelee edesmenneen ZeroNine-bändin jäsenen kanssa!

• Kajaanista
        paikkakuntalainen kirjoitti:

Nanna on lähtöisin Kuusamosta ja seurustelee edesmenneen ZeroNine-bändin jäsenen kanssa!

Kajaanista Nanna kyllä on, se on ihan varmaa. Hänen isänsä oli todellakin rehtori, nykyään eläkkeellä. Seurustelusta en sano mitään, voi pitää paikkansakin, mutta oli muistaakseni aiemmin naimissaa kitaristi Ben Granfeltin (tai jotain) kanssa.

T: entinen koulukaveri :)

• Zip
        paikkakuntalainen kirjoitti:

Onko tosiaan? Minäki oon Kuusmosta.

• Minä olen

Näin perussuomalaisena miehenä voin vakuuttaa teille, että Nannan takapuoli on tehty miestä varten. Heikoimmilla meistä miehistä voi ajatusten virta juosta lahkeisiin jo pelkästään Nannan takapuolen katselemisesta.

Kukahan mahtaa olla se onnellinen tulivuori, jossa Nanna saa aikaan laavapurkauksen?

• Tia-Maria

Mä tunnen Nannan se on mulle hyvin läheinen tuttu! Ollaan oltu samalla luokallakin.

• Ihastunut

Nanna my dream girl! Lähdetkö kanssani treffeille? Nähdään alttarilla ;)

• Miksu

voit hyvinkin nähdä vaikka Helsingin tuomiokirkon alttarilla - jos hän vielä laulaa erään kamarikuoron mukana kirkkomusiikkia alttona.

• meke

siis aivan mieletön mieletön mieletön ja hänen mielestä kaikki on ihan mielettömän hyviä , et voi vi.... meinasin hajoittaa tv:n kun kaikki sen ämmän kommentit oli aivan mielettömiä

• Anonyymi

Onko tietoa kuka on Nanna Mikkosen nykyinen mies?

• Anonyymi

Oisko T.A?

• Anonyymi

Kuka on T.A.?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      239
      4613
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3055
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1703
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      79
      1451
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe