Oon 16w jätkä joka on vielä neitsyt. Olisin saanut jos olisin uskaltanu, mutta kun pelottaa että mitä jos nainen on selällään ja odottaa minun työntävän kaluni hänen sisään, mutta se ei mene?? mitä tehdä??
jos eka kerta epäonnistuu
6
5336
Vastaukset
- kissa
...huumori mukaan!
- neiti
Älä sitä murehdi..sitten yksinkertasesti nainen vaan liukkaammaksi ja työnnä eka sormet sisään(useampi ku yksi) ni eiköhän se kaluki sinne mene..kokemusta on.. ja jos ei yksinkertasesti vaan mene niin jättää homma siihen ja koittaa toiste uudestaan..ei sitä pidä murehtia..
- rapluutusta
raploo tyttö märäks ja työnnä 2-3 sormea varovasti sisään. Levitä häpysetti ja ohjasta mulkku sisään
- persikka
kannattaisiko ostaa valmiiksi rasvaa tai jotain?
- poika
Älä murehdi.Kokeile ensin vaikka sormella/sormilla ja hommaa vaikka Glid-liukuvoidetta.
- Shaline
Varsinkin jos tyttö itse on neitsyt, niin ymmärtää varmasti ettei kaikki heti onnistu (myös kokeneempien luulisi tajuavan). Itsellä oli hieman sähläystä ennen kuin onnistui, mutta oltiin kärsivällisiä. (Tuoreena muistoissa, neitsyys meni viime yönä.)
Eli elähän hättäile :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913