Hammaslääkäri gallup

tahtoo hyvän lääkärin

Jns:ssa on paljon hammaslääkäreitä, mutta kuka tekee työt parhaiten ja miksi? Onko valintakriteereinä sukupuoli, ikä, ulkonäkö, hoidon laatu/hintasuhde, tuttuus, mikä..?

90

16671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0reikää vm.73

      olen ollut pari vuotta Virva Kaistakarilla, ja ollut tyytyväinen, hampaiden hoitoon ja asiakaspalveluun.

    • meeri

      tykkään käydä Antti Vainikaisella. Huomaa heti muiden tekemät virheet ja joutuu paikkaa niitä ;)
      Todella hyvä lääkäri!

      • närkästynyt

        No, enpäs kehuisi koko tyyppiä!! Tekee hoitoja ilman avustajaa ja tosi suolaiset hinnat, yrittää lypsää rahaa keksimällä vikoja!!! vaihdoin kunnalliseen ja oli todella hyvä veto, sain todistuksen leikkaukseen (polvinivel), vaikka Vainikainen ei antanut sitä puhtaista tulehdusarvoista huolimatta! Sain myös hampaani kuntoon nopeasti ja paljon halvemmalla ja paremmalla hoidolla! Vainikaisella yritys rahastaa ainakin minun osaltani loppui ja lisäksi en nähnyt siellä koskaan muita potilaita, niin herää kysymys, että MISTÄ ON KYSYMYS!!??


      • Anonyymi
        närkästynyt kirjoitti:

        No, enpäs kehuisi koko tyyppiä!! Tekee hoitoja ilman avustajaa ja tosi suolaiset hinnat, yrittää lypsää rahaa keksimällä vikoja!!! vaihdoin kunnalliseen ja oli todella hyvä veto, sain todistuksen leikkaukseen (polvinivel), vaikka Vainikainen ei antanut sitä puhtaista tulehdusarvoista huolimatta! Sain myös hampaani kuntoon nopeasti ja paljon halvemmalla ja paremmalla hoidolla! Vainikaisella yritys rahastaa ainakin minun osaltani loppui ja lisäksi en nähnyt siellä koskaan muita potilaita, niin herää kysymys, että MISTÄ ON KYSYMYS!!??

        Komppaan mielipidettä yhtenevillä kokemuksellani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan mielipidettä yhtenevillä kokemuksellani.

        Sama täällä, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan mielipidettä yhtenevillä kokemuksellani.

        Joensuun kokoisessa kaupungissa sana kiertää, jos hammaslääkäri tai muu yksityinen palveluntuottaja yrittää rahastaa työn laadun kustannuksella.

        Sit on kuluttajasuoja asiakkaalla ja eiku rohkeasti yhteyttä asianomaisiin viranomaisiin (hoitopuolella AVI ja VALVIRA), mikäli epäilee aiheettomia tms. hoitoja.
        Korona-aikana monen toiminnan liikevaihto on laskenut, muttei tämän pitäisi antaa vaikuttaa työn laatuun.
        Menettää vähistä asiakkaista ne ”oljenkorretkin”, jos tarkoituksellista vilunkia yrittäjä kuka tahansa harjoittaa.


      • Anonyymi
        närkästynyt kirjoitti:

        No, enpäs kehuisi koko tyyppiä!! Tekee hoitoja ilman avustajaa ja tosi suolaiset hinnat, yrittää lypsää rahaa keksimällä vikoja!!! vaihdoin kunnalliseen ja oli todella hyvä veto, sain todistuksen leikkaukseen (polvinivel), vaikka Vainikainen ei antanut sitä puhtaista tulehdusarvoista huolimatta! Sain myös hampaani kuntoon nopeasti ja paljon halvemmalla ja paremmalla hoidolla! Vainikaisella yritys rahastaa ainakin minun osaltani loppui ja lisäksi en nähnyt siellä koskaan muita potilaita, niin herää kysymys, että MISTÄ ON KYSYMYS!!??

        En tunnista tuosta hammaslääkäriäni, jolla olen käynyt vuosikaudet. Samoin monet sukulaiseni ja tuttavat kehuvat häntä. On ollut huojentavaa hoitopelkoni suhteen, kun on kerrottu työvaiheista ja hoitoon on aina varattu riittävästi aikaa. Aiemmin juoksin kunnallisessa saman hampaan juurihoidossa monta kertaa, kun nyt hammas tehdään kerralla loppuun asti.


      • Anonyymi
        närkästynyt kirjoitti:

        No, enpäs kehuisi koko tyyppiä!! Tekee hoitoja ilman avustajaa ja tosi suolaiset hinnat, yrittää lypsää rahaa keksimällä vikoja!!! vaihdoin kunnalliseen ja oli todella hyvä veto, sain todistuksen leikkaukseen (polvinivel), vaikka Vainikainen ei antanut sitä puhtaista tulehdusarvoista huolimatta! Sain myös hampaani kuntoon nopeasti ja paljon halvemmalla ja paremmalla hoidolla! Vainikaisella yritys rahastaa ainakin minun osaltani loppui ja lisäksi en nähnyt siellä koskaan muita potilaita, niin herää kysymys, että MISTÄ ON KYSYMYS!!??

        Yhdyn arvioon. Hygieenia ei paras. Tekniikka vanhanaikainen.


    • hammaspeikko

      Totta on että joskus ihminen valitsee väärän ammatin..myös hampilääkäreitä on moneen lähtöön.

      Mutta Heikki Saavalainen on hyvä ja pätevä alansa asiantuntija.

      tekee työnsä sutjakasti ja hyvin
      todella ammattitaitoinen.

      • Kahinahousu

        Sitäkin mieltä voi olla jos ei tiedä paremmasta.


      • Anonyymi

        Oli todella hyvä hammaslääkäri mutta on jo eläkkeellä, niin hänen vastaanotolle ei voi enää mennä. Menisin jos pitäisi vielä vastaanottoa.


      • Anonyymi

        "Salama-Saavalaiseksi" tituleerattu. Liekö enää toimessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella hyvä hammaslääkäri mutta on jo eläkkeellä, niin hänen vastaanotolle ei voi enää mennä. Menisin jos pitäisi vielä vastaanottoa.

        Ei kannattaisi mennä.


    • reikiä nolla

      Riitta Kukka on tehokas ja asiallinen hammaslääkäri.Kertoo selkeästi vaihtoehdot, niin että maallikkokin ne ymmärtää. Ystävällinen palvelu, ei tuputa ylimääräisiä hoitoja, jos ei todella ole tarpeellista. Sellaisestakin on kokemusta yksityisen puolelta...Yksityisellä tietysti kalliimpaa kuin kunnallisella, mutta mieluummin satsaan laatuun ja palveluun kuin liukuhihnahoitoon.

    • mie2

      Antti Vainikaisesta olen kuullut paljon hyvää, yksityisistä siis.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Hintoja olen pitänyt aina kohtuullisena. Eikä tee kiireellä vaan varaa reilun ajan saattaakseen työn kerralla loppuun.


    • mie vaan

      Eila.K Rantakylän hammaslääkäriasemalla. on hyvä hammaslääkäri. Olen ollut hänen asiakas jo muutaman vuoden.

    • mie vaan

      Esim. jos olette uusi asiakas, ja pyritte hoitoon terveyskeskus hammaslääkärille, niin silloin ette välttämättä pääse sinne heti, koska teidät luokitellaan uudeksi asiakkaaksi.
      Eli he ottavat teidät jonoon, ja sit kun pystyy ottamaan uusia asiakkaita, niin silloin pääsette lääkärille.

      Terveyskeskushammaslääkärit eivät voi ottaa uusia asiakkaita jonon "ohi" noin vain.

    • hampi1

      Vainikainen on kyllä hyvä hammaslääkäri, vaikkakaan hänellä ei ole hammashoitajaa, niin hyvin hän työnsä klaaraa :)

      • kipiähammas

        En ole ihan samaa mieltä tuosta Vainikaisesta. Aloitti juurihoidon miehelle ala viisuriin. Ei vissiin kukaan muu olis yrittänyt viisaudenhammasta juurihoitaa. Siitäpä tulikin kallis hammas kun toinen lääkäri sen sitten poisti.


      • Anonyymi
        kipiähammas kirjoitti:

        En ole ihan samaa mieltä tuosta Vainikaisesta. Aloitti juurihoidon miehelle ala viisuriin. Ei vissiin kukaan muu olis yrittänyt viisaudenhammasta juurihoitaa. Siitäpä tulikin kallis hammas kun toinen lääkäri sen sitten poisti.

        Mulle ehdotti täysin oireettomalle hampaalle 1,5 tunnin hoitoaikaa, kun olin hakeutunut alunperin hoitoon toisen oikeasti oireelleen hampaan takia.
        Vainikaisen nettiajanvarausta kun käytti, niin tuli ajanvarausfirmalta vellolta puhelimitse suunhoitotuotteen myyntiyritystä.
        Siihen ei joudu julkisessa hammashoidossa, kunhan vaan ei tarttis ylipitkiä aikoja jonottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ehdotti täysin oireettomalle hampaalle 1,5 tunnin hoitoaikaa, kun olin hakeutunut alunperin hoitoon toisen oikeasti oireelleen hampaan takia.
        Vainikaisen nettiajanvarausta kun käytti, niin tuli ajanvarausfirmalta vellolta puhelimitse suunhoitotuotteen myyntiyritystä.
        Siihen ei joudu julkisessa hammashoidossa, kunhan vaan ei tarttis ylipitkiä aikoja jonottaa.

        Minulla on Vello käytössä kampaamo-liikkeessäni ajanvarausta varten eikä sieltä voi tulla mitään myyntipuheluita. Vello on ajanvarauspalvelu, ei tarvikemyymälä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Vello käytössä kampaamo-liikkeessäni ajanvarausta varten eikä sieltä voi tulla mitään myyntipuheluita. Vello on ajanvarauspalvelu, ei tarvikemyymälä.

        Juu, ei mullakaan ole ollut ongelmia Vellon käytössä. Netissä pitää olla tarkkaavainen jos vaikka vahingossa itse myöntää luvan kaupalliselle mainostamiselle.


      • Anonyymi
        kipiähammas kirjoitti:

        En ole ihan samaa mieltä tuosta Vainikaisesta. Aloitti juurihoidon miehelle ala viisuriin. Ei vissiin kukaan muu olis yrittänyt viisaudenhammasta juurihoitaa. Siitäpä tulikin kallis hammas kun toinen lääkäri sen sitten poisti.

        Mulla on viisuri juurihoidettu ku on niin vähä hampaita. On toiminut toistaioseksi enkä pois anna.


    • Parasta hoitoa

      Joensuun hammaskeskus ja Toni Salomies

    • TumppiTi

      Kyllä Joensuussa oli erittäin hyvä ja taitava Hammalääkäri hän oli
      Sakari Kamppila nyt ei enää en ole enää Joensuussa eikä ole Sakari

    • no mie vien

      hampaat aina siihe teollisuusaluveelle Joren korjaamoon osovvaa hitsata hyvin
      on hitsannut näitä muovijuttujai
      no viimmeks ol semmonen lanka poikki millä hampaita ol tuvettu
      Jore juotti sen ja hyvä tul
      viilata piti pikkusen

    • Hammaspeikkonen

      Erikoishammasklinikka Hohde Kuopiossa... Ei toinna peruspaikkauksen takia mennä, mutta vähänkin vaativammat tapaukset.

      • P----------p

        Hammashohteessa on opiskelijat hammaspäivystyksessä viikonloppuisin. Ei kannata mennä, pelkkä juurihoidon aloitus oli yli 300€. Ihan superkallis ja eipä edes särky lähtenyt vaan piti vielä mennä käymään tk:n päivystyksessä vielä seuraavana päivänä.. Kyllä taitaa olla Hammas hohde superkallis paikka, kun opiskelijatkin veloittaa tommosia hintoja. Luulis, että opiskelijat tekis puoleen hintaan tai edes 30%halvemmalla, mut noilla on just toisin päin..


      • Anonyymi

        En suosittele ainakaan esteettiseen hoitoon ko. paikkaa missään nimessä.


      • Anonyymi
        P----------p kirjoitti:

        Hammashohteessa on opiskelijat hammaspäivystyksessä viikonloppuisin. Ei kannata mennä, pelkkä juurihoidon aloitus oli yli 300€. Ihan superkallis ja eipä edes särky lähtenyt vaan piti vielä mennä käymään tk:n päivystyksessä vielä seuraavana päivänä.. Kyllä taitaa olla Hammas hohde superkallis paikka, kun opiskelijatkin veloittaa tommosia hintoja. Luulis, että opiskelijat tekis puoleen hintaan tai edes 30%halvemmalla, mut noilla on just toisin päin..

        järjettömän kalliin oloinen samaa hammasta operoi useampi asiantuntia ja aina välissä laitetaan väliaikaisia paikkoja ja kyseessä ei ollut esim tulehduksen hoito eikä mitenkään
        ongelmallinen juurihoito.


      • Anonyymi

        Joensuun Hohde on superkallis,hammaskiven poisto melkein 400e/2tuntia.Hirveetä.En ole saanut vielä vastausta mistä tämä koostuu???Miehelleni sama operaatio vähän yli 100e/1 tunti.Varmaan sukupuoli ratkaisee??


      • Anonyymi
        P----------p kirjoitti:

        Hammashohteessa on opiskelijat hammaspäivystyksessä viikonloppuisin. Ei kannata mennä, pelkkä juurihoidon aloitus oli yli 300€. Ihan superkallis ja eipä edes särky lähtenyt vaan piti vielä mennä käymään tk:n päivystyksessä vielä seuraavana päivänä.. Kyllä taitaa olla Hammas hohde superkallis paikka, kun opiskelijatkin veloittaa tommosia hintoja. Luulis, että opiskelijat tekis puoleen hintaan tai edes 30%halvemmalla, mut noilla on just toisin päin..

        Komppaan tuota tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan tuota tekstiä.

        Samaa mieltä ikävä kyllä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä - Kuopiossa homma toiminut aina hyvin. Käynyt kaksi kertaa, kun Jns:sta ei
        löytynyt kellekään (siis muillekaan hamppulääkäreille) aikaa. Ja hinta oli minusta varsin ok. Jns Hohteesta ei käsitystä.


    • reikä lompakkoon

      No ei ainakaan Joensuun hammaspaikka kokemuksia ei oo muita kuin että nopeesti hutastaan jotta päästään laskuttamaan ihan älytörkeitä hintoja. Koko homma perustuu tuolla puhtaaseen rahastamiseen.

      • Anonyymi

        Yritetään vaan rahastaa ja keksitään korjattavaa. Kyllä vi...ttaa!


    • Hampaat kunnossa

      En ole törmännyt yhteenkään huonoon hammaslääkäriin Joensuussa julkisella enkä yksityisellä puolella. Molemmista on runsaasti kokemusta sekä itseni osalta, että lasteni.

      • kulmahammas

        Olen aikuinen mies ja kärsinyt aina hammaslääkärin pelosta. Siirrän hammaslääkärille menoa viimeiseen asti, kunnes on pakko varata aika, kun särky on aivan mieletön. Olen tänäänkin syönyt 500 mg Buranoita ja miettinyt otsa hiessä kenelle ajan varaisin. Onko täällä ketään muuta, jolla on myös hammaslääkärin pelko? Voiko tästä koskaan parantua? Hampaat harjaan kaksi kertaa päivässä ja käytän myös suuvettä.


      • anon111

        Olen törmännyt pariin huonoon hammaslääkäriin joensuussa julkisella puolella, siilaisen terveysasemalla tosin siellä on myös osaavia ja asiallisiakin lääkäreitä, tosin lääkärien nimet on kyllä muistissa ja ylhäällä että osaa jatkossa välttää näitä lääkäreitä ja varata ajan jollekkin muulle lääkärille ja perustella miksi en kyseisen lääkärin vastaanotolle mene.


      • muutamia-asiattomia

        Itselläni jäi mieleen siilaisen terveysasemalla eräs naispuoleinen hammaslääkäri paikkasi hampaani todella hyvin ja taidokkaasti hyvä että itse huomasin edes että hammasta on paikkattu, olin todella yllättynyt ja tyytyväinen hammaslääkärin paikkaukseen. Muille hammaslääkäreille on vastaavasta paikkauksesta saanut samantien valittaa ja sanoa että paikka on liian koholla etc, ja olet saanut vain ns koottuja selityksiä siihen kun olet valittanut ja kysellyt asiasta. Toki myös olen harkinnut että teenkö näistä hammaslääkäreistä kantelun/valituksen valviralle,


      • esimerkki
        muutamia-asiattomia kirjoitti:

        Itselläni jäi mieleen siilaisen terveysasemalla eräs naispuoleinen hammaslääkäri paikkasi hampaani todella hyvin ja taidokkaasti hyvä että itse huomasin edes että hammasta on paikkattu, olin todella yllättynyt ja tyytyväinen hammaslääkärin paikkaukseen. Muille hammaslääkäreille on vastaavasta paikkauksesta saanut samantien valittaa ja sanoa että paikka on liian koholla etc, ja olet saanut vain ns koottuja selityksiä siihen kun olet valittanut ja kysellyt asiasta. Toki myös olen harkinnut että teenkö näistä hammaslääkäreistä kantelun/valituksen valviralle,

        Mulla on paikattu hammas ja sen viereisessä hampaassa on iso mötikkä paikkaa. Paikkaus tehtiin 3 kuukautta sitten. Täytyisi kai itse hioa pois?


      • Anonyymi
        muutamia-asiattomia kirjoitti:

        Itselläni jäi mieleen siilaisen terveysasemalla eräs naispuoleinen hammaslääkäri paikkasi hampaani todella hyvin ja taidokkaasti hyvä että itse huomasin edes että hammasta on paikkattu, olin todella yllättynyt ja tyytyväinen hammaslääkärin paikkaukseen. Muille hammaslääkäreille on vastaavasta paikkauksesta saanut samantien valittaa ja sanoa että paikka on liian koholla etc, ja olet saanut vain ns koottuja selityksiä siihen kun olet valittanut ja kysellyt asiasta. Toki myös olen harkinnut että teenkö näistä hammaslääkäreistä kantelun/valituksen valviralle,

        Tosin myöhemmin tämä hammas minulla tulehtui ja jouduin juurihoitamaan kyseistä hammasta. Julkisella puolella onnistuivat melkein hampaan pilaamaan niin että se joudutaan mahdollisesti poistamaan kun juurihoito ei onnistunut kerralla, vaan 3 kerralla mahdollisesti jossakin vaiheessa poistattamaan, kun vasta 3 kerralla saivat? hammas paikan pitäväksi kun siitä tapahtui sitä ennen komplikaatioita tms, Asiasta myös on kantelu/valitus vireillä että korvaako siun sote tuon hoitovirheen? kun jos hammas joudutaan poistamaan ja tilalle mietitään implanttiratkaisua niin se on vähintään 1000-3000e ilmpantin hinta.


    • hammaspipi

      Kuulehan kulmahammas, varaa aika Joensuun hammaskeskuksen Toni Salomiehelle ja hoidata hampaasi siellä. Siellä osataan hoitaa pelkopotilasta juuri niin kun pitääkin. Enää en mene muualle kun Tonille.

    • Hammaspeikkonen

      Laittakaa suosittelemanne paikan oheen hintaesimerkkejä, mitä kustantaa paikkaus tai juurihoito. Saa hieman kuvaa millä haitarilla hinnat liikkuu eripaikkojen välillä.

      • Kallista.kallista

        Millään yksityisellä ei asioi alle satasella. Joen kaupungissa hammaslääkäreiden hinnat ovat kaksinkertaistuneet 5 vuodessa. Kela-vähennys on alentunut, mutta silti. 200 e varttitunnista on liikaa.

        Ruotsin tauti on tullut Joen kaupunkiin. Tehdään tarpeettomia operaatioita ja on kaksoislaskutusta. Yksi hammaslääkäri näkee kiirelliseksi jonkun kalliin operaation ja toinen ei näe operaation suorittamiselle mitään tarvetta.


    • kammopotilas

      Minulla on myös paha hammaslääkärikammo,jonka aiheutti eräs rouva S. YTHS:llä, sama tyyppi näköjään Oralilla eli ei sinne, jos pelottaa, koska hän ei kuuntele mitään. Petri Leskistä olen kuullut kehuttavan nimenomaan pelkopotilaiden hoidosta. Kokemuksia kellään?

      • Anonyymi

        Pakko kommentoida... Tiedän tapauksen (Suoma....) ja todellakin tunaroi raskaasti YTHS:llä. Ei osannut tulkita röntgen kuvia vaan väitti, että kaikki ok ja pitää ottaa särkylääkettä. Samaan aikaan hammas oli halki tyveä myöden ja poskiontelossa märkää. Siinä oli Kuopion Hohteella (en saanut muualtakaan pikaista päivystysaikaa viikonlopulle) ihmeteltävää..Tai ehkä enemmänkin olivat järkyttyneitä.


    • ei-ikinä-poria

      Paras lääkäri on puffi lötkö. Se poraa hanukkaan. Pom Pom. priimm, prooooo.
      Pram pram. Tinks liksis. Au porasi ikeneen. Praaaammm.

    • hampipeikko

      sari lamminsalo on hyvä hammaslääkäri.

    • kallikskävi

      rantakylän hammas lääkäri tämmönen herra Johtava hammaslääkäri MATTI HYNYNEN on niin syvältä et huhu .paikkas hampaan noin 3 min ja vuoden päästä olikin jo semmonen remontti et huhu en suosittele kenellekkään.liian kiire äijällä ja jotenkin ammatti taito ei ole tätä vuosi tuhatta tai sit ei kiinosta hommat

      • konitohtori_

        Minulta tuo Matti Hynynen väänsi sellaisella pihtiotteella poskesta suuta auki (yksikään hammaslääkäri ei ole tehnyt aiemmin niin, vaan aina on avattu suuta "sormikoukku" otteella suupielestä) muutamia vuosia sitten juurihoidossa sellaisella voimalla, että poskeen jäi jäljet muistuttamaan operaatiosta lopun ikää. Lisäksi tyyppi runnoi naamaani kyynärvarrellaan hammasta operoidessaan niin että häikäisyltä suojaavat lasit tippuivat päästä aina välillä. Mikä lie huono päivä ollut tyypillä ja purki sen asiakkaaseen?


      • Anonyymi
        konitohtori_ kirjoitti:

        Minulta tuo Matti Hynynen väänsi sellaisella pihtiotteella poskesta suuta auki (yksikään hammaslääkäri ei ole tehnyt aiemmin niin, vaan aina on avattu suuta "sormikoukku" otteella suupielestä) muutamia vuosia sitten juurihoidossa sellaisella voimalla, että poskeen jäi jäljet muistuttamaan operaatiosta lopun ikää. Lisäksi tyyppi runnoi naamaani kyynärvarrellaan hammasta operoidessaan niin että häikäisyltä suojaavat lasit tippuivat päästä aina välillä. Mikä lie huono päivä ollut tyypillä ja purki sen asiakkaaseen?

        Itseltäni hammaslääkäri Matti Hynynen on paikannut muutaman pikkureiän vuosien saatossa ja on TOSI TAITAVA poistamaan viisaudenhampaan ja ennen kaikkea hammaslääkäripelkoni katosi kuin tuhka tuuleen.


      • konitohtori_ kirjoitti:

        Minulta tuo Matti Hynynen väänsi sellaisella pihtiotteella poskesta suuta auki (yksikään hammaslääkäri ei ole tehnyt aiemmin niin, vaan aina on avattu suuta "sormikoukku" otteella suupielestä) muutamia vuosia sitten juurihoidossa sellaisella voimalla, että poskeen jäi jäljet muistuttamaan operaatiosta lopun ikää. Lisäksi tyyppi runnoi naamaani kyynärvarrellaan hammasta operoidessaan niin että häikäisyltä suojaavat lasit tippuivat päästä aina välillä. Mikä lie huono päivä ollut tyypillä ja purki sen asiakkaaseen?

        Minusta hän oli asiantunteva ja mukava hammaslääkäri. Hyvin osasi asiansa ja hoito sujui hyvin.


      • Anonyymi

        Hynynen tosi pätevä!


    • paikahomma

      Minulta paikattiin hammas. Tai siis piti paikata. Mutta erehdyksessä purkivat Hammaslahesta pommisuojan. Nyt ollaan atomien armoilla.

    • kertausOnOpintojenÄiti

      Kyllä kaikkille raha kelpaa, mutta laatu on täyttä sutta.. paikasivat taka hampaan ja repivät ikeneen semmoisen halkeaman, joka on muuten ilkeää. kun kaikki ruoka ym, tuppaa menemään sinne heti.. kun sain ikenen kuntoon ja hammas oli 2kk sen jälkeen rikki taas samasta kohdasta. se paikka lohkesi ja menin toiselle hammaslääkärille, tuumasi vain että paikka aine oli vääränlaista "sitä halvinta"... paikasi uudestaan ja runnoi taas raudan sinne hampaan ja ikenen väliin.. jeee...
      taas sai parannella ientä ja hammas oli ehjä.... mutta ei pitkään.. se hammas lohkesi uudestaan... kävin ohi mennen näyttämässä (ilmainen ja nopea käytävällä tapahtunut monttuauki juttu) ja totesi ettei sitä kannata paikata. kyllä se on hyvä. jos ei syömistä haittaa.. arvaa laitettiinko taas 90e paikka hampaaseen.. EI

      Muista tämä. jos ei koske tai säre.. ei tarvitse paikata. paitsi jos alkaa kariesmätää ilmestymään suuhun..

      miksi pitää ihmisiä pelotella ja tuputtaa käymän joka vuosi hammaslääkärissä ja hammaskiven poistosssa, kun kovan syöminen poistaa hammaskiven ja reikiintyminen on ihan perinnöllistä.
      jotkut on saanut oikomishoitoja ja kärsii nykyisin jatkuvista pääsäryistä kivuista ja haamas ongelmista.. siitä se kierre alkaa.. rahaa vain virtaa hammaslääkäreiden tilille

    • Anonyymi

      Salomies on ainakin huono. Sinne en mene.

      • Anonyymi

        Millä tavalla huono? Onko työn laatu huono vai käytös huono? Onko joku operaatio epäonnistunut?


      • Anonyymi

        Kiire kiire ja kiire. Rahastamaan. Mitä väliä jos purenta on jää päin pakaraväliä, kuha voi puolessa tunnissa laskuttaa yli kaks satkuu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiire kiire ja kiire. Rahastamaan. Mitä väliä jos purenta on jää päin pakaraväliä, kuha voi puolessa tunnissa laskuttaa yli kaks satkuu !

        Hammaslääkäreillä on kaikilla sama vika neljänkymmenen ikävuoden ylitettyään. Rahanahneus on yltynyt niin ettei potilaan kanssa ehdi vaihtaa edes muutama sanaa hampaille tehtävistä operaatioista, koska tästä sananvaihdosta ei voi laskuttaa.

        Tyypilinen keskutelutilanne hammaslääkärissä on tämä. Potilas tulee kipuilevan hampaan kanssa vastaanotolle. Hammaslääkri tutkii hampaan ja kysyy otetaanko pois heti vai myöhemmin. Suu täynnä instrumentteja on hankala vastata ja potilaana halusin tietää onko poisottamiselle vaihtoehtoja. Nastahampaan hinta on useita tuhansia euroja.

        Toinen 100 % varmuudella yli 40-v hammaslääkäreiltä löytyvä idiosynkrasia on äkäily. Mitä vanhemmaksi hammaslääkäri tulee, sen hankalammaksi asioiminen potilaiden kanssa muuttuu, kun hammaslääkärin hermot on riekaleina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkäreillä on kaikilla sama vika neljänkymmenen ikävuoden ylitettyään. Rahanahneus on yltynyt niin ettei potilaan kanssa ehdi vaihtaa edes muutama sanaa hampaille tehtävistä operaatioista, koska tästä sananvaihdosta ei voi laskuttaa.

        Tyypilinen keskutelutilanne hammaslääkärissä on tämä. Potilas tulee kipuilevan hampaan kanssa vastaanotolle. Hammaslääkri tutkii hampaan ja kysyy otetaanko pois heti vai myöhemmin. Suu täynnä instrumentteja on hankala vastata ja potilaana halusin tietää onko poisottamiselle vaihtoehtoja. Nastahampaan hinta on useita tuhansia euroja.

        Toinen 100 % varmuudella yli 40-v hammaslääkäreiltä löytyvä idiosynkrasia on äkäily. Mitä vanhemmaksi hammaslääkäri tulee, sen hankalammaksi asioiminen potilaiden kanssa muuttuu, kun hammaslääkärin hermot on riekaleina.

        Allekirjoitan joka sanan ja tuo oli paras kun sanoit että hammaslääkärit ovat niin ahneita etteivät ehdi edes keskustelemaan asiakkaiden kanssa ja kuuntelemaan heitä koska "rupattelusta" ei voi laskuttaa 😆. Mut mikä siinä oikein on että kaikki hammaslääkärit ovat niin ahneita ja röyhkeitä, sanoisin jopa moraalittomia. Kantapään kautta valitrttavasti kokemuksia heidän käsittämättömäsyä ahneudesta ja moraalittomuudesta kun eivät millään halua korjata saatikka korvata oman työn virheitä ja pvk on tässä maassa aina lääkärin puolella jotka kyllä tietää sen vallan hyvin. Nut i tämän kaiken johdosta kehittynyt valtava hammaslääkärikammo ja täys luottamuksen puute, koska tietää että jos jotai tapahtuu niin he nostavat kädet ylös eivät ole vastuussa mistään!


    • Anonyymi

      En suosittele: HH OM (malmik) älkää menkö!!

    • Anonyymi

      Onko kellään teillä "en suosittele" -vastaajilla mitään perusteluita mielipiteillenne??

    • Anonyymi

      Siilaisen terveysaseman hammaslääkäri Soile Hurskainen, aivan mahtava. Ottaa huomioon myös pelkopotilaan. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Vastaava hammaslääkäri Matti Hynynen teki ainakin aiemmin vastaanottoakin ja kävin hänellä muutama vuosi sitten. Mukava ja todella taitava hammaslääkäri. Leppoisa ja rauhoittava tunnelma. Hoito oli miellyttävää jopa, mitä hammashoito harvoin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä pelättävää hammaslääkärissä on kaikki on hyviä.

    • Anonyymi

      Mites OtsonvJuhani Makkonen, onko kokemuksia?

    • Anonyymi

      Kirkkokadun hammaslääkärit, Tapani Hyppönen hyvä lekuri. Yksityinen puoli nykyisin HIRVITTÄVÄN kallis. Meikäläisellä yhtenään tarvetta hml:iin. Nykyisenä pientä eläkettä saavana muu ei pelota kuin laskun loppusumma. Tänään pääsin tk lääkärille, Sari Lamminsalolle, tosi ystävällinen ja perusteellinen, ei turhia hoppuile. Myös Siilaisten Elenasta vain hyvää sanottavaa.

    • Anonyymi

      VOIKO HAMMASLÄÄKÄRISSÄ PIERAISTA, JOS PIERU ON ERITYISEN MAKOISAN TUOKSUINEN?

    • Anonyymi

      Otso Juhani Makkonen paras osaava , vaativatkin toimenpiteet ,tietää mitä tekee . nimimerkkillä vertailu kokemuksia muistakin läääkäreistä

      • Anonyymi

        Juhani laittoi minulle kaksi implanttia. Todella kaikki sujui hienosti.


      • Anonyymi

        Ai että ihan paras. Oletko asioinut kaikilla hammaslääkäreillä, kun tiedät jo kun paraimmuudesta sanoa?


      • Anonyymi

        Juhani on hyvä.


    • Anonyymi

      No se joka häviää parhaiten rastinollan.

    • Anonyymi

      Makkonen on ihan nats ei osaa käsitellä meitä pelkureita ,,, Mehiläisen Pavel ok tekijä vois jopa suositella.....

    • Anonyymi

      Tarkoitus mennä Juhani Makkoselle todella isoon hammasremontiin. Syynä tähän juuri hammaslääkäri pelko. Ja vaikea sellainen. Olisiko vinkkejä pelko potilaalle oikeasta lääkäristä Joensuussa? Kiitos etukäteen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hammaslääkärit ovat luonteeltaan ahneita ja tekevät pikkutarkkaa työtä, jota jaksaa tehdä hermostumatta vain keski-ikään asti. Kun hammaslääkäri ehtii keski-ikään käytöstavat heitetään romukoppaan, hammashoitajasta tulee vittuilun kuuntelija ja asiakkaat muuttuvat idiooteiksi. Eläkeikää lähestyessä hammasläkärit ovat täysiä ittupäitä, joilta normaali keskustelu ei voi onnistua edes hyvänä päivänä.

      • Anonyymi

        Hammaslääkärit ovat ihmisiä siinä missä me muutkin.

        Myös hammaslääkäreillä on parempia päiviä ja huonompia päiviä, perhe- tai muita huolia, kipeytyneitä niveliä ja ties vaikka mitä.

        Mutta jos sinun mielestäsi vittupäisyys on yleinen piirre jossakin ammattiryhmässä, niin neuvoisin etsimään tilanteen aiheuttajaa peilin avulla.

        Ja ei, minä en ole hammaslääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkärit ovat ihmisiä siinä missä me muutkin.

        Myös hammaslääkäreillä on parempia päiviä ja huonompia päiviä, perhe- tai muita huolia, kipeytyneitä niveliä ja ties vaikka mitä.

        Mutta jos sinun mielestäsi vittupäisyys on yleinen piirre jossakin ammattiryhmässä, niin neuvoisin etsimään tilanteen aiheuttajaa peilin avulla.

        Ja ei, minä en ole hammaslääkäri.

        Omaan sen verran paljon kokemusta eri puolilta maata, että pysyn väitteessäni. Tuttavieni kokemukset tukevat väitettäni. Ongelman ydin pikkutarkka työ joka vaatii hyviä hermoja. Nuorena hermot kestää, keski-iän jälkeen ei kestä. Tarkkailkaapa hammaslääkäriänne, kun mittarissa on 45, hammashoitajat alkavat vaihtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaan sen verran paljon kokemusta eri puolilta maata, että pysyn väitteessäni. Tuttavieni kokemukset tukevat väitettäni. Ongelman ydin pikkutarkka työ joka vaatii hyviä hermoja. Nuorena hermot kestää, keski-iän jälkeen ei kestä. Tarkkailkaapa hammaslääkäriänne, kun mittarissa on 45, hammashoitajat alkavat vaihtumaan.

        Väitteesi saattaa jopa pitää paikkansa, mutta vain sinun kohdallasi.

        "Tutkimuksesi" otanta on siinä määrin pieni, ettei tuloksia voi yleistää.

        Niin metsä vastaa jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteesi saattaa jopa pitää paikkansa, mutta vain sinun kohdallasi.

        "Tutkimuksesi" otanta on siinä määrin pieni, ettei tuloksia voi yleistää.

        Niin metsä vastaa jne...

        Kuinka iso on sinun otantasi ja voitko yleistää sen koskemaan koko ammattikuntaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka iso on sinun otantasi ja voitko yleistää sen koskemaan koko ammattikuntaa?

        Miten ihmeessä voi tehdä jotakin ammattikuntaa koskevia yleistyksia muutamien kymmenien omakohtaisten hatarien kokemusten pohjalta? Tai vaikka mukana olisi pari tuttavaakin?

        Asiakaspalvelutyössä tapaa toisinaan henkilöitä, jotka jostakin syystä suhtautuvat asiakaspalvelijaan alentuvasti, töykeästi, määräilevästi tai jotenkin muuten ikävästi. Usein he myös esittävät perusteettomia vaatimuksia ja ainakin valittavat ja narisevat kaikesta, oli aihetta tai ei.

        Nuorena, kun talous on tiukkaa ja asunto- ym. lainat päällä, tuota turhanpäiväistä jäkätystä jaksaa, tai potkujen pelon vuoksi on pakkokin kuunnella paremmin kuin keski-ikäisenä.

        Monet ihmiset pelkäävät hammaslääkärissä ja "kiukuttelevat" siitä syystä. Turhasta syyttömille kiukuttelevien asiakkaiden kanssa toimiminen ei ole kenestäkään kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmeessä voi tehdä jotakin ammattikuntaa koskevia yleistyksia muutamien kymmenien omakohtaisten hatarien kokemusten pohjalta? Tai vaikka mukana olisi pari tuttavaakin?

        Asiakaspalvelutyössä tapaa toisinaan henkilöitä, jotka jostakin syystä suhtautuvat asiakaspalvelijaan alentuvasti, töykeästi, määräilevästi tai jotenkin muuten ikävästi. Usein he myös esittävät perusteettomia vaatimuksia ja ainakin valittavat ja narisevat kaikesta, oli aihetta tai ei.

        Nuorena, kun talous on tiukkaa ja asunto- ym. lainat päällä, tuota turhanpäiväistä jäkätystä jaksaa, tai potkujen pelon vuoksi on pakkokin kuunnella paremmin kuin keski-ikäisenä.

        Monet ihmiset pelkäävät hammaslääkärissä ja "kiukuttelevat" siitä syystä. Turhasta syyttömille kiukuttelevien asiakkaiden kanssa toimiminen ei ole kenestäkään kivaa.

        Pieni, mutta oleellinen korjaus. Hammaslääkärin kanssa tarvitsee keskustella vasta operaation jälkeen. Maksut maksetaan vastaanottovirkailijoille. Hammaslääkärit on niitä hankalia ihmisiä, joiden kanssa keskusteleminen ei onnistu. Puhumattomiä vinttimöllejä ja kaikki jostain maalta kotoisin jossa kasvettu puun takana kissan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni, mutta oleellinen korjaus. Hammaslääkärin kanssa tarvitsee keskustella vasta operaation jälkeen. Maksut maksetaan vastaanottovirkailijoille. Hammaslääkärit on niitä hankalia ihmisiä, joiden kanssa keskusteleminen ei onnistu. Puhumattomiä vinttimöllejä ja kaikki jostain maalta kotoisin jossa kasvettu puun takana kissan kanssa.

        M.O.T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni, mutta oleellinen korjaus. Hammaslääkärin kanssa tarvitsee keskustella vasta operaation jälkeen. Maksut maksetaan vastaanottovirkailijoille. Hammaslääkärit on niitä hankalia ihmisiä, joiden kanssa keskusteleminen ei onnistu. Puhumattomiä vinttimöllejä ja kaikki jostain maalta kotoisin jossa kasvettu puun takana kissan kanssa.

        Höphöp!

        Hammaslääkärin kanssa keskustellaan ennen hoidon aloittamista, hoidon aikana ja hoidon jälkeen.

        Ennen hoidon aloittamista kartoitetaan, mikä asiakasta vaivaa, minkälaisia oireita hänellä on ja minkälaisia toiveita hoidon lopputuloksen tai hoitomenetelmien suhteen.

        Hoidon aikana voi esimerkiksi ilmoittaa mahdollisesta kivusta tai lisäpuudutuksen tarpeesta, eikä paikan oikea korkeuskaan selviä ilman keskustelua.

        Hoidon jälkeen todetaan hoidon onnistuminen ja mahdollisten uusintakäyntien tarve.

        Eivät edes hammaslääkärit ole ajatusten lukijoita, siksi keskustelu on välttämätöntä.


    • Anonyymi

      Hammaslääkärit eivät yleensä halua keskustella kakkiasioista. Ikävää.

    • Anonyymi

      jos on Malu niin juokse karkuun, parempi maksaa siitä ettei mee lähellekään sun suuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe