olen vienyt kahta perheen autoa espooseen huoltoon ja takuu juttujen laittoon, aina on tuntunut että homma ei toimi asioita unohdetaan, pieniä naarmuja ilmestynyt paikkoihin joissa niitä ei ole ollut esim. jos ajovalo umpio vaihdetaan on naarmuja ilmestynyt sen ympärille kun on ruuvvarilla vähän kammettu sitä pois maalipintaa vasten. lista samantapaisista asiosta on loputon eipä ole kovin hyviä kokemuksia kyseisestä lafkasta... henkilökunta on flegmaattista huollossa, ja huollon suorittavat kaverit tuntuvat olevan jotain harjoittelijoita amiksista sillä sen verran nuoria kaverita osa on... no jostainhan heidänkin on aloitettava mutta ei prkl tarvi mun autolla revittää kun vievät sitä huoltohalliin. ja vielä yx juttu pojilta unohtuu aina penkkia suojaava suoja....prkl.. täytyy alkaa viemään muualle autotalosalonen & kivistö on kuulemma hyvä paikka huoltaa???? matka on vaan pitempi ku espooseen...
kokemukset espoon huollosta
7
2250
Vastaukset
- macce
Juu, tuttua on. Kun mulla oli Bemari niin käytin myös Laakkosella Espoossa, nämä uudet tilat siis. Mustan autoni malipintaa oli AINA naarmutettu, hangattu ja rasvanäpein sotkettu. Kytkimen painelaakerin ääntä ei tutkittu, vaan sanottiin olevan ok...pojat tosiaan nuoria ammiksesta tulleita, revittävät tosiaan asiakkaiden autoja. Parkkipaikka-alue tosi ahdas, klommoja tulee.
Sama juttu nyt kun Mersu alla, Vehon Pitäjänmäki armottoman ahdas parkkeerata, naarmuja syntyy huollossa etulokasuojiin kun haalareilla nojaillaan ilman suojia. Sanominen ei auta mitään. Pikahuolto arvosanalla 4. Jos erehtyy viemään esim.15.30 niin pojat sanovat että ei enä tänään oteta uusia. Mikä tuommoinen pikahuolto on?
Parasta palvelua ja siisteyttä saa sisä-suomen merkkihuolloissa, eikä työn laadussa ainakaan huonommuutta Hesan seudulle verrattuna. Näillä naarmutus-sotkemiskokemuksilla en uskaltaisi viedä autoani ruostesuojaus-firmaan; niistähän aiemmin puhuttiin kamalia sotkemisen suhteen...- voi tehdä
Eräs tuttavani Helsingistä kertoi:
Hän tilaa autolleen huollon jostain pohjoisempaa hyvissä ajoin, käyttää autoa siellä viikonloppureissuillaan.Palvelu on hyvää ja rauhallista ja myös edullisempaa kuin isoissa kaupungeissa.
Kertoi myös, että vaimo käy samalla reissulla kampaajalla, bensarahat tulee pelkällä edullisemmalla kampaamolaskulla.
Valtuutettuja merkkihuoltoja on pohjoisessakin.
Mahdollisista korjauksista kannattaa neuvotella etukäteen,erikoisemmat varaosat joutuu tilaamaan
erikseen, niitä ei ole hyllyssä aina. - tapsa
Mulla jo edesmennyt Opelin merkkikorjaamo sotki kolarikorjauksessa ruostesuojaaineella takapenkin, valitusta kehiin ja saivat putsattua verhoilun.
3 ruostesuojausta olen teettänyt, eikä yhdessäkään autoa ole sotkettu tai naarmutettu, kyllä varsinaiset suojaamot kiinnittää asiaan huomiota. Antavat mukaan vielä ainetta jolla saa vedenpoisto reistä tulevat valumat pois.
Naarmut on tosiaan ikäviä jos niitä tulee. - SeuraavaOnBMW
voi tehdä kirjoitti:
Eräs tuttavani Helsingistä kertoi:
Hän tilaa autolleen huollon jostain pohjoisempaa hyvissä ajoin, käyttää autoa siellä viikonloppureissuillaan.Palvelu on hyvää ja rauhallista ja myös edullisempaa kuin isoissa kaupungeissa.
Kertoi myös, että vaimo käy samalla reissulla kampaajalla, bensarahat tulee pelkällä edullisemmalla kampaamolaskulla.
Valtuutettuja merkkihuoltoja on pohjoisessakin.
Mahdollisista korjauksista kannattaa neuvotella etukäteen,erikoisemmat varaosat joutuu tilaamaan
erikseen, niitä ei ole hyllyssä aina.Onkos tuo Hyvinkään paikka jo tarpeeksi pohjoinen?
Kokemuksia?
- Tommy
Joo, BMW huollossa espoossa ensin Tapiolassa ja sitten Olarissa öljyhuollossa laitettu n. litra liikaa öljyä moottoriin!!!! Luulis onnistuvan edes öljynvaihto kyseiseltä korjaamolta...
- Make
Minulla on kokemuksia Laakkosen Herttoniemen BMW-korjaamosta ja olen ollut tyytyväinen. Hintataso vois tietysti olla matalampi mutta muuten ei ole kuin hyvää sanottavaa. Itselläni on vähän vanhempi bemari enkä ole sen suhteen kovin neuroottinen. Sattui tässä joku aika sitten, että samalla viikolla meni sekä bensapumppu että laturi. Molemmilla kerroilla korjaukset suoritettiin todella ammattitaitoisesti ja nopeasti. Henkilökunta on ystävällistä ja olen saanut jopa ilmaiseksi hyviä neuvoja ja säästänyt sillä tavalla rahaa. Kyllä on kivaa olla BMW-autoilija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616113
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1194208- 543842
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940