niin siis, onko vaakoja, jotka on syntynyt 1.10?
ai jänskä et voi huomata kuinka samanalaisia vaa´at ovat=)
vaikka toisaalta, kaikista ihmisistä löytyy samanlaisia piirteitä, jotkut piirteet ovat voimakkaampia ja tulevat paremmin esille.Et en sit tiiä voiks horoskooppeihin uskoa.
vaakoja 1.10??
8
1711
Vastaukset
- ¤¤anna¤¤
mä oon syntyny 1.10! Mä oon niin perus vaaka ettei vois vaa'empi olla. :) just että perus vahvuus on viehätysvoima ja yritän aina pysyä hyvissä väleissä kaikkien kans ja noh kyllähän tietää... :)
- vaaka 1.10
flirtti kuuluu kans ehdottomasti vaakojen peruspiirteisiin, vaa`at on ihania ihmisiä...toki muutkin on, mut yleensä tapaamani vaa`at on ihania!!!
- M-69
moi
oon joskus miettiny ihan samaa et onks kukaan muu syntyny 1.10 * heh *
mut onhan meitä ja ihan kuningas vaakoja ollaan =)- Milla
...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen. - M-69
Milla kirjoitti:
...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.en oo ihan varma mut jousimies kait mäkin oon... mistähän sen vois selvittää??? jos joku tietää auttakoon !!!
Oon syntyny Helsingissä klo 13.25 1969
- Milla
...on syntyneet 1.10.
- Anonyymi
Itse olen vaaka ja olen syntynyt 1.10.2008 mä oon hyvin herkkä, ja mun on joskus vaikee ilmasta tunteita. Mun paras mach on Vesimies tai Kaksonen. En tykkää olla riidoissa ihmisten kanssa. En halua vierelleni ihmisiä, jotka on aina negatiivisia. En myöskään tykkää toisen syrjinnästä.
- Anonyymi
Itse olen syntynyt 1.10. Olen hyvin taiteellinen ja korjaan usein muiden virheitä. Kaveriporukastani löytyy paljon saman kaltaisia ihmisiä kuin minä ja meillä on samankaltaisia mielenkiinnon kohteita. :]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959