niin siis, onko vaakoja, jotka on syntynyt 1.10?
ai jänskä et voi huomata kuinka samanalaisia vaa´at ovat=)
vaikka toisaalta, kaikista ihmisistä löytyy samanlaisia piirteitä, jotkut piirteet ovat voimakkaampia ja tulevat paremmin esille.Et en sit tiiä voiks horoskooppeihin uskoa.
vaakoja 1.10??
8
2156
Vastaukset
- ¤¤anna¤¤
mä oon syntyny 1.10! Mä oon niin perus vaaka ettei vois vaa'empi olla. :) just että perus vahvuus on viehätysvoima ja yritän aina pysyä hyvissä väleissä kaikkien kans ja noh kyllähän tietää... :)
- vaaka 1.10
flirtti kuuluu kans ehdottomasti vaakojen peruspiirteisiin, vaa`at on ihania ihmisiä...toki muutkin on, mut yleensä tapaamani vaa`at on ihania!!!
- M-69
moi
oon joskus miettiny ihan samaa et onks kukaan muu syntyny 1.10 * heh *
mut onhan meitä ja ihan kuningas vaakoja ollaan =)- Milla
...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen. - M-69
Milla kirjoitti:
...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.en oo ihan varma mut jousimies kait mäkin oon... mistähän sen vois selvittää??? jos joku tietää auttakoon !!!
Oon syntyny Helsingissä klo 13.25 1969
- Milla
...on syntyneet 1.10.
- Anonyymi
Itse olen vaaka ja olen syntynyt 1.10.2008 mä oon hyvin herkkä, ja mun on joskus vaikee ilmasta tunteita. Mun paras mach on Vesimies tai Kaksonen. En tykkää olla riidoissa ihmisten kanssa. En halua vierelleni ihmisiä, jotka on aina negatiivisia. En myöskään tykkää toisen syrjinnästä.
- Anonyymi
Itse olen syntynyt 1.10. Olen hyvin taiteellinen ja korjaan usein muiden virheitä. Kaveriporukastani löytyy paljon saman kaltaisia ihmisiä kuin minä ja meillä on samankaltaisia mielenkiinnon kohteita. :]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841