vaakoja 1.10??

tuhina

niin siis, onko vaakoja, jotka on syntynyt 1.10?
ai jänskä et voi huomata kuinka samanalaisia vaa´at ovat=)
vaikka toisaalta, kaikista ihmisistä löytyy samanlaisia piirteitä, jotkut piirteet ovat voimakkaampia ja tulevat paremmin esille.Et en sit tiiä voiks horoskooppeihin uskoa.

8

2224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¤¤anna¤¤

mä oon syntyny 1.10! Mä oon niin perus vaaka ettei vois vaa'empi olla. :) just että perus vahvuus on viehätysvoima ja yritän aina pysyä hyvissä väleissä kaikkien kans ja noh kyllähän tietää... :)

• vaaka 1.10

flirtti kuuluu kans ehdottomasti vaakojen peruspiirteisiin, vaa`at on ihania ihmisiä...toki muutkin on, mut yleensä tapaamani vaa`at on ihania!!!

• M-69

moi
      oon joskus miettiny ihan samaa et onks kukaan muu syntyny 1.10 * heh *
      mut onhan meitä ja ihan kuningas vaakoja ollaan =)

• Milla

...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
        Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.

• M-69
        Milla kirjoitti:

...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
        Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.

en oo ihan varma mut jousimies kait mäkin oon... mistähän sen vois selvittää??? jos joku tietää auttakoon !!!
        Oon syntyny Helsingissä klo 13.25 1969

• Milla

...on syntyneet 1.10.

• Anonyymi

Itse olen vaaka ja olen syntynyt 1.10.2008 mä oon hyvin herkkä, ja mun on joskus vaikee ilmasta tunteita. Mun paras mach on Vesimies tai Kaksonen. En tykkää olla riidoissa ihmisten kanssa. En halua vierelleni ihmisiä, jotka on aina negatiivisia. En myöskään tykkää toisen syrjinnästä.

• Anonyymi

Itse olen syntynyt 1.10. Olen hyvin taiteellinen ja korjaan usein muiden virheitä. Kaveriporukastani löytyy paljon saman kaltaisia ihmisiä kuin minä ja meillä on samankaltaisia mielenkiinnon kohteita. :]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe