vaakoja 1.10??

tuhina

niin siis, onko vaakoja, jotka on syntynyt 1.10?
ai jänskä et voi huomata kuinka samanalaisia vaa´at ovat=)
vaikka toisaalta, kaikista ihmisistä löytyy samanlaisia piirteitä, jotkut piirteet ovat voimakkaampia ja tulevat paremmin esille.Et en sit tiiä voiks horoskooppeihin uskoa.

8

2079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¤¤anna¤¤

mä oon syntyny 1.10! Mä oon niin perus vaaka ettei vois vaa'empi olla. :) just että perus vahvuus on viehätysvoima ja yritän aina pysyä hyvissä väleissä kaikkien kans ja noh kyllähän tietää... :)

• vaaka 1.10

flirtti kuuluu kans ehdottomasti vaakojen peruspiirteisiin, vaa`at on ihania ihmisiä...toki muutkin on, mut yleensä tapaamani vaa`at on ihania!!!

• M-69

moi
      oon joskus miettiny ihan samaa et onks kukaan muu syntyny 1.10 * heh *
      mut onhan meitä ja ihan kuningas vaakoja ollaan =)

• Milla

...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
        Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.

• M-69
        Milla kirjoitti:

...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
        Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.

en oo ihan varma mut jousimies kait mäkin oon... mistähän sen vois selvittää??? jos joku tietää auttakoon !!!
        Oon syntyny Helsingissä klo 13.25 1969

• Milla

...on syntyneet 1.10.

• Anonyymi

Itse olen vaaka ja olen syntynyt 1.10.2008 mä oon hyvin herkkä, ja mun on joskus vaikee ilmasta tunteita. Mun paras mach on Vesimies tai Kaksonen. En tykkää olla riidoissa ihmisten kanssa. En halua vierelleni ihmisiä, jotka on aina negatiivisia. En myöskään tykkää toisen syrjinnästä.

• Anonyymi

Itse olen syntynyt 1.10. Olen hyvin taiteellinen ja korjaan usein muiden virheitä. Kaveriporukastani löytyy paljon saman kaltaisia ihmisiä kuin minä ja meillä on samankaltaisia mielenkiinnon kohteita. :]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5736
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3263
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      90
      1752
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1170
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1104
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      1007
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe