niin siis, onko vaakoja, jotka on syntynyt 1.10?
ai jänskä et voi huomata kuinka samanalaisia vaa´at ovat=)
vaikka toisaalta, kaikista ihmisistä löytyy samanlaisia piirteitä, jotkut piirteet ovat voimakkaampia ja tulevat paremmin esille.Et en sit tiiä voiks horoskooppeihin uskoa.
vaakoja 1.10??
8
1687
Vastaukset
- ¤¤anna¤¤
mä oon syntyny 1.10! Mä oon niin perus vaaka ettei vois vaa'empi olla. :) just että perus vahvuus on viehätysvoima ja yritän aina pysyä hyvissä väleissä kaikkien kans ja noh kyllähän tietää... :)
- vaaka 1.10
flirtti kuuluu kans ehdottomasti vaakojen peruspiirteisiin, vaa`at on ihania ihmisiä...toki muutkin on, mut yleensä tapaamani vaa`at on ihania!!!
- M-69
moi
oon joskus miettiny ihan samaa et onks kukaan muu syntyny 1.10 * heh *
mut onhan meitä ja ihan kuningas vaakoja ollaan =)- Milla
...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen. - M-69
Milla kirjoitti:
...on syntynyt 1.10.1969. Te ootte päivälleen samanikäiset. Tiedätkö nousevan merkkisi ?
Kaverini on Jousimies nousumerkiltään ja nainen.en oo ihan varma mut jousimies kait mäkin oon... mistähän sen vois selvittää??? jos joku tietää auttakoon !!!
Oon syntyny Helsingissä klo 13.25 1969
- Milla
...on syntyneet 1.10.
- Anonyymi
Itse olen vaaka ja olen syntynyt 1.10.2008 mä oon hyvin herkkä, ja mun on joskus vaikee ilmasta tunteita. Mun paras mach on Vesimies tai Kaksonen. En tykkää olla riidoissa ihmisten kanssa. En halua vierelleni ihmisiä, jotka on aina negatiivisia. En myöskään tykkää toisen syrjinnästä.
- Anonyymi
Itse olen syntynyt 1.10. Olen hyvin taiteellinen ja korjaan usein muiden virheitä. Kaveriporukastani löytyy paljon saman kaltaisia ihmisiä kuin minä ja meillä on samankaltaisia mielenkiinnon kohteita. :]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379