Onko vieläkin uusissa BMW:n malleissa luotettava Moskvitsh - moottori?
Vanhoissa bemuissahan oli! Olivat kestäviä autoja juurikin moottorin osalta - miten nykyisin?
Onko tietoa kuka tuo Venäjältä bemareihin käypiä varaosia? Ovat kuulemma laadukkaampia kuin BMW-alkuperäisosat.
BMW Moskvitsh
5
1847
Vastaukset
- koululainen
Mitkä osat tai moottorit ovat mossessa ja bemarissa samoja?
Ja missä vuosimalleissa ?- Muistelija
Mossen moottori oli tosiaankin BMW-kopio. Oltiin jossakin 1,5-1,6 litran luokassa.
- Alex
Muistelija kirjoitti:
Mossen moottori oli tosiaankin BMW-kopio. Oltiin jossakin 1,5-1,6 litran luokassa.
Moi !
Muistaakseni Moskovits Elite 1500:ssa vuodelta 1970 oli BMW:n moottorin kopio. Auto kulki kuin pieni piru, jarrut vain olivat täysin käyttökelvottomat yli 120 nopeudessa.
Eli muu auto ei ollut mitenkään moottorin tehojen tasolla. Hengenvaarallinen yhdistelm.
Olen itse ajanut tuollaisella silloin joskus...
-- - kaskoe34
Alex kirjoitti:
Moi !
Muistaakseni Moskovits Elite 1500:ssa vuodelta 1970 oli BMW:n moottorin kopio. Auto kulki kuin pieni piru, jarrut vain olivat täysin käyttökelvottomat yli 120 nopeudessa.
Eli muu auto ei ollut mitenkään moottorin tehojen tasolla. Hengenvaarallinen yhdistelm.
Olen itse ajanut tuollaisella silloin joskus...
--olen itsekkin kokeillut ko mossea 1500 eliteä, ja vuodelta 1970. Auto tuntui ihan panssarivaunulta ajaa, mutta jotain nostalgiaa siinä oli, nyt ajelen 70-lopun bemarilla jossa vastaava kone niin kyllähän ne on erimailmasta, tosin on se bemarikin jo 20-v tätäpäivää jälessä. Mutta kone on hyvä!
- Kopikopi
kaskoe34 kirjoitti:
olen itsekkin kokeillut ko mossea 1500 eliteä, ja vuodelta 1970. Auto tuntui ihan panssarivaunulta ajaa, mutta jotain nostalgiaa siinä oli, nyt ajelen 70-lopun bemarilla jossa vastaava kone niin kyllähän ne on erimailmasta, tosin on se bemarikin jo 20-v tätäpäivää jälessä. Mutta kone on hyvä!
Mossen kopiokone pyöri muuten väärään suuntaa verrattuna kopioitavaan nähden. Kopio koneita Mossen nokalle ilmestyi melkein heti kun BMW oli lahjoittanut 1602 mallisi ajoneuvoja Moskovan poliisille.
Tässä vähän tausta tietoa niille jotka eivät tiedä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514