Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kannattaa valita hyvin kaasot ja muut

Kaikkea sitä...

Olimme häissä, joissa sulhasen "hyvä ystävä" kuten häntä mainostettiin oli bestman ja tämän kihlattu kaaso. No, kuukausi häiden jälkeen tuore aviopari oli jo riidoissa näiden kanssa eikä kuulemma bestman ollut koskaan niin "hyvä ystävä" sulhaselle ollutkaan... jaahas... ja kyse oli sentään korkeakoulutetuista, kolmekymppisistä ihmisistä... Miettikää ihmiset MILLÄ PERUSTEELLA valitsette näitä "sulhaspoikia" ym. ... !

9

2477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

      Juu hyvähän tuota on miettiä, mutta eihän sitä riidoillekaan mitään mahda. Hyvin äkkiä tulee vain ystävästä tuttu riidan jälkeen.
      Itse olen tuota kaaso puolta miettiny noin tulevaisuuden varalle. Itselläni ei ole ketään jonka haluaisin kaasokseni. Lähimmät ystäväni ovat miespuolisia joten heillekkö mekko päälle? Nooh eiköhän sekin selvinne mikäli tarvetta tulee.

      • Mies

        Miesystävät kaasoiksi! :D :D


      • Mää-ä
        Mies kirjoitti:

        Miesystävät kaasoiksi! :D :D

        Meikäläisen mies suunnittelee pyytävänsä naista "bestmaniksi" eikä mulla ole mitään sitä vastaan... Ko. nainen on molempien ystävä.


      • me vaan
        Mää-ä kirjoitti:

        Meikäläisen mies suunnittelee pyytävänsä naista "bestmaniksi" eikä mulla ole mitään sitä vastaan... Ko. nainen on molempien ystävä.

        Ei olla ihan vielä menossa naimisiin, mutta perinteisesti ajateltiin pyytää parhaita kavereitamme bestmaniksi ja kaasoksi. Miehen paras kaveri on nainen ja mun mies, joten taitaa tulla bestwoman ja kaasoman;) Tuntuis teennäiseltä vaihtaa noita toisinkaan päin. Olis voinut pyytää sisaruksia, mutta mulla ei oo siskoja eikä miehellä veljiä.

        Mitenkäs ootte muuten ajatellut käytännössä jutun hoitaa? Kuten sanoin, me ei olla menossa ihan hetkeen aikaan naimisiin, joten en ole kummemmin miettinyt juttua. Tuleekohan tuossa jotain perinteitä tms, jotka olis tarpeellista miettiä uusiksi.


      • morsian
        me vaan kirjoitti:

        Ei olla ihan vielä menossa naimisiin, mutta perinteisesti ajateltiin pyytää parhaita kavereitamme bestmaniksi ja kaasoksi. Miehen paras kaveri on nainen ja mun mies, joten taitaa tulla bestwoman ja kaasoman;) Tuntuis teennäiseltä vaihtaa noita toisinkaan päin. Olis voinut pyytää sisaruksia, mutta mulla ei oo siskoja eikä miehellä veljiä.

        Mitenkäs ootte muuten ajatellut käytännössä jutun hoitaa? Kuten sanoin, me ei olla menossa ihan hetkeen aikaan naimisiin, joten en ole kummemmin miettinyt juttua. Tuleekohan tuossa jotain perinteitä tms, jotka olis tarpeellista miettiä uusiksi.

        jos miehen ystävätär on sinunkin ystävä, niin miksei hän voi olla kaasosi? saisitte tutustua toisiinne ja samoin oma ystäväsi sulhaseesi. eli vaihdatte "päikseen".
        tietenkään mikään pykälä ei vaadi sellaisia kuin kaaso tai bm olevan vihkimisen yhteydessä. kaksi täysi-ikäistä todistajaa kylläkin.


      • helle
        me vaan kirjoitti:

        Ei olla ihan vielä menossa naimisiin, mutta perinteisesti ajateltiin pyytää parhaita kavereitamme bestmaniksi ja kaasoksi. Miehen paras kaveri on nainen ja mun mies, joten taitaa tulla bestwoman ja kaasoman;) Tuntuis teennäiseltä vaihtaa noita toisinkaan päin. Olis voinut pyytää sisaruksia, mutta mulla ei oo siskoja eikä miehellä veljiä.

        Mitenkäs ootte muuten ajatellut käytännössä jutun hoitaa? Kuten sanoin, me ei olla menossa ihan hetkeen aikaan naimisiin, joten en ole kummemmin miettinyt juttua. Tuleekohan tuossa jotain perinteitä tms, jotka olis tarpeellista miettiä uusiksi.

        Siis kertokaa nyt mullekin, miks pitää olla kaaso ja bestman. Siis mistä sellainen perinne tulee. Täällä toiset valittavat kun eivät ole saaneet lahjaa kaason hommistaa, toiset kertovat hässineensä sulhasen kanssa. Siis eikö hääpäivä nyt kuitenkin ole pariskunnan päivä? Vai sittenkin pariskunnan ja kahden kaverin?
        Olen menossa ensi kesänä naimisiin, minulla on kaksi ystävää jotka olen tuntenut vauvasta asti. Eli n. 30 vuotta. Molemmat kysyivät haluanko kaason eivätkä osanneet vastata kun minä kysyin miksi. Että kerrotteko nyt minullekin että minkätakia omissa häissäni pitäisi olla joku muu alttarilla kuin minä ja mieheni?


      • me vaan
        helle kirjoitti:

        Siis kertokaa nyt mullekin, miks pitää olla kaaso ja bestman. Siis mistä sellainen perinne tulee. Täällä toiset valittavat kun eivät ole saaneet lahjaa kaason hommistaa, toiset kertovat hässineensä sulhasen kanssa. Siis eikö hääpäivä nyt kuitenkin ole pariskunnan päivä? Vai sittenkin pariskunnan ja kahden kaverin?
        Olen menossa ensi kesänä naimisiin, minulla on kaksi ystävää jotka olen tuntenut vauvasta asti. Eli n. 30 vuotta. Molemmat kysyivät haluanko kaason eivätkä osanneet vastata kun minä kysyin miksi. Että kerrotteko nyt minullekin että minkätakia omissa häissäni pitäisi olla joku muu alttarilla kuin minä ja mieheni?

        Jos ette halua kaasoa ja bestmania, niin ette sellaista ota ja sillä siisti. Toisaalta minä ja moni muu haluamme jonkun läheisen kaverin "hössötykseen" mukaan, ei kai sen sinua pitäisi häiritä?

        Vielä aiempaan "morsiamen" kommenttiin minulle. Koska sekä minä sekä mieheni haluaisimme läheisen kaverin tueksemme, emme halua vaihtaa kaasoa ja bestmania päikseen. Ensinnäkin tunnemme toisemme kaverit jo, ja paremman tutustumisen voi tehdä muussakin yhteydessä. Jos mieheni pitäisi valita bestmanikseen joku muu kuin naispuolinen ystävänsä, niin varmasti listalla ei seuraavana olisi minun ystäväni, vaan joku muu hänen ystävistään. Tuollainen vaihtaminen olisi mielestäni aika teennäistä.


      • tuleva morsian

        mulla on vähän sama ongelma. mun paras ystäväni on mun ex-poikakaverini ja olisin halunnu sen "kaasokseni" mutta se ei taida onnistua. niin mun tuleva mieheni ottaa tämän mun exäni bestmanikseen, koska ne on kans hyviä kavereita. kunhan ei vain morsian ja bestman rupee häsäämään mitään keskenään...


      • Tomi
        helle kirjoitti:

        Siis kertokaa nyt mullekin, miks pitää olla kaaso ja bestman. Siis mistä sellainen perinne tulee. Täällä toiset valittavat kun eivät ole saaneet lahjaa kaason hommistaa, toiset kertovat hässineensä sulhasen kanssa. Siis eikö hääpäivä nyt kuitenkin ole pariskunnan päivä? Vai sittenkin pariskunnan ja kahden kaverin?
        Olen menossa ensi kesänä naimisiin, minulla on kaksi ystävää jotka olen tuntenut vauvasta asti. Eli n. 30 vuotta. Molemmat kysyivät haluanko kaason eivätkä osanneet vastata kun minä kysyin miksi. Että kerrotteko nyt minullekin että minkätakia omissa häissäni pitäisi olla joku muu alttarilla kuin minä ja mieheni?

        .. löytyi joku täyspäinen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe