Kevääks pitäis vaihtaa kummatkin renkaat,nyt alla on mezlerit mutta kallistuksessa tuntuu et se vähän "hakee"oisko renkaan kulmikkuus syynä?
Onko kokemuksia muista vaihtoehdoista ja mistä sais edullisesti?
vs 1400 renkaat ??
11
4966
Vastaukset
- juha
BRIDGESTONE on hyvä kestävä rengas!Taka renkaalla ajat n.16000 km!!!
- varmasti joo !!!
se johtuu just siitä kulmikkuudesta. haluaisin nähdä tuon bridgen jolla on ajettu 16000km ps. ei ole varmaan enää jarrulevyäkään jäljellä jos ajat nuin paljon. vannekki on jo jauhona.
- intruder
varmasti joo !!! kirjoitti:
se johtuu just siitä kulmikkuudesta. haluaisin nähdä tuon bridgen jolla on ajettu 16000km ps. ei ole varmaan enää jarrulevyäkään jäljellä jos ajat nuin paljon. vannekki on jo jauhona.
ei niin varmaan kestä 16000km. itse olen ajanut noin 5oookm ja yli puolet pinnasta pois. ja pitäis sentään jäädä vähän pintaakin ettei tuu sakkoja.
- Intikka 1500 LC
Viimekesänä bridgestone sileäksi kesti 10tkm,ei paljon kallisteltu oli niin kulmikas, tai en ole kallistellu. Nyt kokeeksi laitettiin metzeleri ku kehuvat että ajaa jopa 25 tkm, sempä ens kesä sitten näyttää. Britken hinta 170 e ja metzeleri 225 e.
Etu kumi kans britge mutta menee vielä mitä nyt kulunut vasemmasta laidasta hiukka enempi.On kuulemma ihan normaalia, laakerit ovat keulassa kunnossa.
- Bikerman
Joo. Hakeehan se leveä takarengas, kun on kulunut tarpeeksi. Metzeler on tosi hyvä rengas, tosin vanhemmassa marathonissa ainakin kuluu helposti kuvio sillä tavalla, että kaarteessa täristää metkasti.
Erittäin hyvä ja edullinen rengas on AVON VENOM, jota saa sekä 170mm leveänä että myös 200/70-15 koossa. Avonia myy ainakin Jokimotor. Löytyy netistä hakusanalla. Metzelerja AVON ovat esim. tuossa 170mm koossa noin 10mm Bridgestonea leveämpiä. Kun pistää pyörät rinnakkain, näyttää bridge ihan narulta vieressä. Kerran mitattiin, niin bridge oli vain 165mm leveä, kun AVON ja Metzeler ovat 175-180 samassa koossa.
Itse suosittelen ehdottomasti AVONia. Se lähtee Bridgen hinnalla, on leveä, pitävä ja tosi hyvä ajaa.- juha
Pyh...kyllä se ritge kestää kuitenkin pisimpään...on meinaan useamman renkaan kokemus!Tietenkin asiallisella ajolla ..ei millään revittelyllä...
- Bikerman
juha kirjoitti:
Pyh...kyllä se ritge kestää kuitenkin pisimpään...on meinaan useamman renkaan kokemus!Tietenkin asiallisella ajolla ..ei millään revittelyllä...
Onko useamman renkaan kokemus myös Avon Venom 41:stä? Mulla on kokemusta bridgestä ja metzeleristä sekä yhdestä Avon Venomista. Venomilla olen ajanut noin 12 tuhatta ja vielä on pintaa.
Makuasioitahan nämä on. Minä tykkään Intrussa siitäkin, kun siinä on vakiona muhkea takarengas. Avon ja Metze ovat sellaisia, että mahtuvat juuri ja juuri kardaanin viereen, bridgeä voisi aivan hyvin myydä 160:senä, vaikka onkin 170. Joka suuntaan pieni. Leveys on enemmän makuasia, mutta minua siinä on haitannut myös se, että se on litteäkin l. välitykset tiuhemmat kuin isommalla kumilla.
- eikö kellään
ole alla dunloppia,minusta aika kestävä ainakin miten lie muut ominaisuudet
- Bikerman
Testattu on ja ihan ok rengas. Tällä hetkellä paras hinta/laatu mielestäni Avonilla..
- Jii
Mä käytin autonrengasta takana tosi monta kesää, kesti n. 40 tkm ja 25 eri maata paikallisine teineen. Kun ostin pyörän siinä oli metzelerin marathon takana, ihan ok. Mut sen jälkeen aina autonrenkaalla, noin nyrkkisääntönä voi pitää et se on kolme kertaa halvempi ja kolme kertaa kestävämpi. Ja ainakin mun mielestä ihan ok ajettava, ennemmin otti äänenvaimentaja tiehen kun pito loppu. Urissa ajettaessa perä vähän venkoili takarenkaan kulmikkuudesta johtuen.
- No juu
No juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741415
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3121191Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461107Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33935Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231914vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20827Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804