Rakastuin tytärpuoleeni

Pervoko?

Olis kiva kuulla, olisko kenelläkään muilla vastaavasta kokemuksia. Minä nimittäin olen rakastunut tytärpuoleeni. Hän on jo hiukan yli kaksikymppinen, joten mistään pedofiliasta ei ole kyse (itse olen 40 v) . Olen ollut rakastunut häneen jo pitkän aikaa, ja vaikka ei olla keskenämme asiasta puhuttu, niin olen kyllä kuvitellut saavani sellaisia "viestejä" että tunne ei ole välttämättä yksipuolista. Meillä synkkaa erittäin hyvin ja me viihdytään hyvin yhdessä. Tämä tunne tekee mut hulluksi, sillä en haluaisi loukata hänen äitiänsä, eli minun avovaimoani, mutta en pysty kyllä kuolettamaan tunteitani tytärpuoltakaan kohtaan! Olis mukava kuulla että edes jollakin tälläinen suhde olis onnistunut. Tietysti muutkin kommentit ovat tervetulleita.

46

6838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -J-

      PERVERSSI IDIOOTTI!!!!!!!!!!!!!

      • Saatana?

        Kiitos viestistäsi. Arvostan suuresti että käytit koko henkisen kapasiteettisi kirjoitaessasi tuota viestiä!


    • tytär

      Olet tulkinnut aivan päin helvettiä. Olisit onnellinen että tytär sinut hyväksyy! Kaikissa uusperheissä ei ole niin helppoa, mutta tappelua ilmeisesti pitäisi sinullekin tarjota jos sovusta on tällainen tulos? Olet pettänyt täydellisesti perheesi luottamuksen.

      • Se rakastunut

        Kiitos sinullekin viestistä. On erittäin kunnioitettavaa, että olet minun lyhyen viestini pohjalta tehnyt aivan oikeat tulkinnat! Minua hävettää nyt suuresti, kuinka satuinkaan olemaan niin väärässä!? Missä sä olet ollut kaikki nämä vuodet, sinun tuntemalla olisin saanut äkkiä vastauksen kaikkiin elämäni aikana esiintyneihin ongelmiin! Vai, tulkitsinko ehkä sinunkin viestisi päin helvettiä...???


    • jepjep

      No eipä tuo kaiketi suuri ihme periaatteessa ole, tytärpuolihan on nuorempi versio avovaimostasi etkä ole hänen biologinen isänsä. Mutta voit kyllä unohtaa toiveet toimivasta suhteesta hänen kanssaan, avopuolisosi tuskin puhuu sinulle enää ikinä mitään eikä varmasti tyttärellekään jos hommasta jotain tulisi, sitä paitsi ikäero on niin hurja että kuvitteletko tosiaan että suhde onnistuisi muutenkaan? Ja muista myös että on hyvinkin mahdollista että olet tulkinnut tytärpuolesi viestit väärin, ihastuneilla on sellainen tapa kun toivovat niin hartaasti positiivista vastetta.

      Pidä haaveet haaveina jos et niistä eroonkaan pääse, mutta älä missään nimessä tee asialle mitään. Sen olet velkaa vähintään äiti-tytär -suhteelle.

      • elli

        kannattaa unohtaa unelmointi tytärpuolesta.. siitä ei seuraa hyvää ja voi olla että tytär ei todellakaan ajattele samanlailla kun sinä. mieti tarkkaan mitä teet..


    • tauski

      vitun pedofili

      • se rakastunut

        Käsittääkseni pedofiili on sellainen joka SEKAANTUU ALAIKÄISIIN. Tytärpuoleni ei ole ALAIKÄINEN enkä ole SEKAANTUNUT häneen joten keksi joku toinen loukkaus jos et osaa kirjoittaa mitään järkevää.


    • WANDA

      Kuule sun kantsis katsoo se Lolita -leffa, ennen kuin teet isompia siirtoja (alat lähennellä tytärpuoltasi).
      Jos todella olet rakastunut tytärpuoleesi, olet aika pahassa tilanteessa. Se mikä onnistuu Kauniissa ja Rohkeissa ei kyllä toimi Savossa. Kannattaisi ottaa aikalisä.
      Neuvoni on että jätät sen avovaimosi ja unohdat sen tytärpuolen.
      Paha tietenkin tuomita ketään tietämättä tapahtunutta ja maailmassahan tapahtuu kaikenlaista. Rakkaus ei ole synti, mutta onkohan siitä kyse tällaisessa???

      • kierrätyskeskus

        "Neuvoni on että jätät sen avovaimosi ja unohdat sen tytärpuolen."

        Yllättävän monta viestiä tarvittiin, ennen kuin tuli se kaiken ja aina ratkaiseva yleisneuvo :)


      • 885

        ETTÄ IHASTUISIN TYTÄRPUOLEENI.MUSTA TOI ON SAIRASTA,


    • eräs

      Aijaijai. Paljon mahdollista, että tässä on vain yksipuoliset tunteet kyseessä eli sinä olet ihastunut häneen, mutta hän ei ole sinuun. Vaikka teillä synkkaa hyvin ja viihdytte hyvin yhdessä, se ei tarkoita, että tyttö tuntisi mitään "romanttista" sinua kohtaan. Sinä olet äidin miesystävä, hän on hyväksynyt sinut ja sen takia on sinua kohtaan ystävällinen.

      • 884

        NIIN SIITÄ KÄYTÄISI 36 V - 16 V AJAN - 20 V AJAN HIRVEÄÄ KESKUSTELUA.HÄNETKIN HYVÄKSYTTÄISI PERHEESEEN.


    • Matilda

      Voihan olla että viehättävä tytärpuolesi tuntee myös jotain sinua kohtaan. Jos olet nimittäin tulkinnut hänet oikein..

      Olet ehkä tehnyt häneen vaikutuksen ja hän luottaa sinuun. Tulette hyvin toimeen keskenänne, ehkä liiankin hyvin. Sehän on kuitenkin pääasia että siedätte toisianne.

      Ei siinä mitään tavatonta ole, kyllähän noita epätavallisiakin rakkaussuhteita on aina ollut. Ei teidän ikäeronnekaan ole niin päätä huimaava, ainakaan omasta mielestäni. Itsekin olen ihastunut yhteen yli 30 vanhempaan mieheen, joka tosin ei ole isäpuoleni tms.

      Olet varmaan pohtinut myös asiaa avovaimosi kannalta. Jos tunteesi hänen tytärtään kohtaan hänelle paljastuu, tilanteesta ei varmaan ainakaan mitään hyvää seuraa. Varsinkin jos myös avovaimosi rakastaa sinua. Kolmiodraamat kun voivat olla todella mutkikkaita ja sydäntä raastavia. Kannattaa todella harkita seuraavaa siirtoaan ja yrittää pitää ne tunteet kurissa, jos haluat pitää tilanteen edes jotenkin normaalina. Varovaisuus on valttia!

      • Pervoko?

        Kiitos kovasti viestistäsi! Oli mukava huomata, että edes joku voi suhtautua tähän juttuun myötätuntoisestikin ja JÄRKEVÄSTI!! Kun mä luin noita muita vastauksia, niin en ollut kyllä yllättynyt, mutta silti mä en voi olla ihmettelemättä sitä, miten ihmiset ovat niin herkkiä tuomitsemaan ja näkevät asiat yleensä vain negatiivisesta näkökulmasta. Onko todella niin vaikea yrittää ymmärtää tai keksiä jotain positiivista sanottavaa asioista. Mitä mäkin loppujen lopuksi olen tehnyt: Mä en ole kähminyt tytärpuoltani enkä ole tehnyt hänelle sopimattomia ehdotuksia. Ainut mihin mä olen syyllinen on RAKKAUS!?! Onko tuo nyt sitten kauhea synti tässä lyhyessä ja synkässä maailmassa? Mä olen saanut tytärpuoleltani aika suorasukaisia vihjauksia ja jos olisin joku toinen, niin varmasti jotain olis tapahtunutkin. Mä kuitenkin punnitsen asioita joka kannalta, ja se on todella kuluttavaa. Eniten mä olen huolissani, miten heidän äiti ja tytär suhde kärsisi ja tietysti myös miten avovaimoni kärsisi, sillä hän tosiaan rakastaa minua. Mä siis valitsen ainakin toistaiseksi vain oman kärsimykseni, sillä, niin oudolta kuin se ehkä kuulostaa, mä rakastan myös avovaimoani!
        Tää on tosi vaikea juttu, eikä tähän varmasti edes löydy oikeaa ratkaisua. Jään odottavalle kannalle ja katson, mihin kohtalo asioita kuljettaa. Kiitos kuitenkin vielä kerran sinulle viestistäsi, sä olisit varmasti hyvä ystävä!


      • huh
        Pervoko? kirjoitti:

        Kiitos kovasti viestistäsi! Oli mukava huomata, että edes joku voi suhtautua tähän juttuun myötätuntoisestikin ja JÄRKEVÄSTI!! Kun mä luin noita muita vastauksia, niin en ollut kyllä yllättynyt, mutta silti mä en voi olla ihmettelemättä sitä, miten ihmiset ovat niin herkkiä tuomitsemaan ja näkevät asiat yleensä vain negatiivisesta näkökulmasta. Onko todella niin vaikea yrittää ymmärtää tai keksiä jotain positiivista sanottavaa asioista. Mitä mäkin loppujen lopuksi olen tehnyt: Mä en ole kähminyt tytärpuoltani enkä ole tehnyt hänelle sopimattomia ehdotuksia. Ainut mihin mä olen syyllinen on RAKKAUS!?! Onko tuo nyt sitten kauhea synti tässä lyhyessä ja synkässä maailmassa? Mä olen saanut tytärpuoleltani aika suorasukaisia vihjauksia ja jos olisin joku toinen, niin varmasti jotain olis tapahtunutkin. Mä kuitenkin punnitsen asioita joka kannalta, ja se on todella kuluttavaa. Eniten mä olen huolissani, miten heidän äiti ja tytär suhde kärsisi ja tietysti myös miten avovaimoni kärsisi, sillä hän tosiaan rakastaa minua. Mä siis valitsen ainakin toistaiseksi vain oman kärsimykseni, sillä, niin oudolta kuin se ehkä kuulostaa, mä rakastan myös avovaimoani!
        Tää on tosi vaikea juttu, eikä tähän varmasti edes löydy oikeaa ratkaisua. Jään odottavalle kannalle ja katson, mihin kohtalo asioita kuljettaa. Kiitos kuitenkin vielä kerran sinulle viestistäsi, sä olisit varmasti hyvä ystävä!

        "Oli mukava huomata, että edes joku voi suhtautua tähän juttuun myötätuntoisestikin ja JÄRKEVÄSTI!!"

        Olet typerä keski-ikäinen mies. Tahdot täältä jotain sympatiaa siitä, että haluat pervoilla ja olla avovaimosi tyttären kanssa. Ketään normaali ihminen ei voi pitää sellaista järkevänä. Jos kärsit jostain keski-iän kriisistä, niin tarviiko sinun ihastua omaan tytärpuoleesi. Maailma on täynnä vapaita parikymppisiä neitokaisia, valitse sieltä joku ja jätä äiti-tytärsuhde rauhaan.

        "Ainut mihin mä olen syyllinen on RAKKAUS!?! Onko tuo nyt sitten kauhea synti tässä lyhyessä ja synkässä maailmassa?"

        Et taida tietää, mitä tarkoittaa rakkaus. Vaimoasi kohtaan on todella väärin, että olet kiinnostunut hänen tyttärestään eli tässä synkässä maailmassa se on kauhea synti. Tosimies ei vaimonsa tytärtä edes katsoisi sillä silmällä, sinun kaltaisesi raukka kyllä.


      • toveri
        Pervoko? kirjoitti:

        Kiitos kovasti viestistäsi! Oli mukava huomata, että edes joku voi suhtautua tähän juttuun myötätuntoisestikin ja JÄRKEVÄSTI!! Kun mä luin noita muita vastauksia, niin en ollut kyllä yllättynyt, mutta silti mä en voi olla ihmettelemättä sitä, miten ihmiset ovat niin herkkiä tuomitsemaan ja näkevät asiat yleensä vain negatiivisesta näkökulmasta. Onko todella niin vaikea yrittää ymmärtää tai keksiä jotain positiivista sanottavaa asioista. Mitä mäkin loppujen lopuksi olen tehnyt: Mä en ole kähminyt tytärpuoltani enkä ole tehnyt hänelle sopimattomia ehdotuksia. Ainut mihin mä olen syyllinen on RAKKAUS!?! Onko tuo nyt sitten kauhea synti tässä lyhyessä ja synkässä maailmassa? Mä olen saanut tytärpuoleltani aika suorasukaisia vihjauksia ja jos olisin joku toinen, niin varmasti jotain olis tapahtunutkin. Mä kuitenkin punnitsen asioita joka kannalta, ja se on todella kuluttavaa. Eniten mä olen huolissani, miten heidän äiti ja tytär suhde kärsisi ja tietysti myös miten avovaimoni kärsisi, sillä hän tosiaan rakastaa minua. Mä siis valitsen ainakin toistaiseksi vain oman kärsimykseni, sillä, niin oudolta kuin se ehkä kuulostaa, mä rakastan myös avovaimoani!
        Tää on tosi vaikea juttu, eikä tähän varmasti edes löydy oikeaa ratkaisua. Jään odottavalle kannalle ja katson, mihin kohtalo asioita kuljettaa. Kiitos kuitenkin vielä kerran sinulle viestistäsi, sä olisit varmasti hyvä ystävä!

        Kauppakuitin kannasta löysin kerran elämää suuremman totuuden: TEKONSA VOI HARKITA, SANANSA VOI VALITA, TUNTEET KULKEVAT OMIA TEITÄÄN. Mun mielestä rakkaudessa ei ole mitään pahaa. Eri asia on voiko sen toteuttaa loukkaamatta muita ja onko sen toteutuminen kaikille/ kenellekään hyväksi. Itse parikymppisenä muutama vuosi sitten rakastuin yli tuplasti vanhempaan mieheen, ja vaikka hänkin rakasti, piti se jättää olosuhteiden vuoksi loppuunkirjoittamattomaksi. Vieläkään ei pystytä pitämään ystävinä yhteyttä. Voimia sulle, kävi miten kävi.


      • Pervoko?
        toveri kirjoitti:

        Kauppakuitin kannasta löysin kerran elämää suuremman totuuden: TEKONSA VOI HARKITA, SANANSA VOI VALITA, TUNTEET KULKEVAT OMIA TEITÄÄN. Mun mielestä rakkaudessa ei ole mitään pahaa. Eri asia on voiko sen toteuttaa loukkaamatta muita ja onko sen toteutuminen kaikille/ kenellekään hyväksi. Itse parikymppisenä muutama vuosi sitten rakastuin yli tuplasti vanhempaan mieheen, ja vaikka hänkin rakasti, piti se jättää olosuhteiden vuoksi loppuunkirjoittamattomaksi. Vieläkään ei pystytä pitämään ystävinä yhteyttä. Voimia sulle, kävi miten kävi.

        Hei!

        Kiitos vastauksesta! Ehkei ihmiskunta olekaan aivan niin mahdoton kun löytyy sinunlaisiasi ihmisiä. Tuomita on niin helppo, vaikeampi on löytää asioista positiivista sanottavaa - tämän olen huomannut!
        Voimia tosiaan tarvitaan. Tää juttu on kyllä todella vienyt multa voimia ja mielenrauhan. Toivottavasti joku päivä löytyy joku ratkaisu, joka tekee kaikki onnelisiksi! Hyviä jatkoja sulle!


    • hanna

      ymmärrän hyvin sinua. Mutta tahtoisin myös antaa uuden näkökulman nuorelta naiselta (23-vuotias olen). Tässä iässä moni meistä naisista on kuitenkin vielä aika kypsymättömiä ja haemme huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin useasti testailen saanko miehet kiinnostumaan minusta. Tavallaan kai itsetuntoni on vielä huono ja haen sitä hyväksyntää. kuulostaa varmaan aika julmalta, mutta kun saan miehen ihastumaan itseeni, oma kiinnostukseni lopahtaa ja en halua enempää. Yksi vanhempi mies (33-vuotias) rakastuikin minuun.. Itse en häneen pystynyt rakastumaan, vaikka aluksi olinkin tiiviisti hänen kanssaan ja olin kiinnostunut.

      En tiedä mitä tytärpuolesi ajattelee ja voihan olla että hän oikeastikin on rakastunut sinuun. Mutta halusin vain tuoda tämän puolen asiasta esiin... Kun kuitenkin olet rakastunut, en haluaisi että loukkaat itseäsi pahasti, jos hän vain testaileekin. Ja se vielä, että äiti-tytär suhde on todella tärkeä (ainakin minulle), ota se aina huomioon, oli ratkaisusi mikä tahansa.

    • nainen35

      olen pahoillani, mutta kuulostaa tuhoon tuomitulta ajatukselta. Jos jätät avovaimosi ja alat oleen tytärpuolesi kanssa, äidin ja tyttären välit tulehtuvat kokonaan. Asia tulee hiertämään heidän välejään koko loppuelämän. Jos taas jatkat avovaimosi kanssa, etkä tee mitään tytärpuolesi suhteen, elät kaiketi onnettomana ja harmittelet kun saatoit menettää elämäsi rakkauden. Ja samalla näet kuinka tytärpuolesi löytää oman miehensä, mustasukkaisuus kalvaa mieltäsi..

      Mitä siis ratkaisuksi? Ei taida olla sitä oikeaa ja hyvää ratkaisua. Mielestäni sinun kannattaisi ehkä odottaa. Ja antaa tytärpuolen tehdä päätös? Jos hän todella rakastaa sinua ja sinä häntä, niin silloin antaa mennä vaan. Rakkaus on kuitenkin tärkeää. Aina joku satuttaa itsensä.

    • Cupid

      Rakkaus ei ole tekosyy käyttäytyä itsekkästi. Mielestäni se on ainoa syy käyttäytyä epäitsekkästi. Toivo, että tytärpuolesi löytää hyvän miehen joka tekee hänet onnelliseksi. Toivon, että voisit silloin olla onnellinen tytärpuolesi puolesta. Toivon myös, että voisit hyväksyä tilanteen mahdottomuuden ja elää onnellisena avovaimosi kanssa. Asioista tulee helposti monimutkaisia kun niistä tekee monimutkaisia. Lyhyestä elämästä ei kannata tehdä monimutkaista eikä synkkää.

      • Muuten

        ...mutta jos tytärpuoli vaikka haluaakin kirjoittajan. Mikä silloin on epäitsekästä ja mikä itsekästä...


      • Cupid
        Muuten kirjoitti:

        ...mutta jos tytärpuoli vaikka haluaakin kirjoittajan. Mikä silloin on epäitsekästä ja mikä itsekästä...

        ...lämmittää oman helvettinsä. Kaikki ei aina ole kiinni halusta. Ihminen tekee valintoja läpi elämänsä, ja kantaa niistä vastuun. Kirjoittaja on tehnyt elämässään valintoja, jotka ovat saattaneet hänet tähän pisteeseen. Tytärpuoli varmasti haluaa omaa onneaan, mutta haluaa varmasti myös äitinsä olevan onnellinen. Jos tytärpuoli on rakastunut äitinsä avopuolisoon, haluaa hän varmasti isäpuolensakin olevan onnellinen. Tietynlainen itsekkyys on toki aivan tervettä, mutta joissain tilanteissa ei voi ajatella vain itseään.


      • vähän_utelias

        Olisi kiva tietää, mitä tässä loppujen lopuksi tapahtui. Ihan oikeasti.


      • Riiiiiiiiiiiiiii
        Cupid kirjoitti:

        ...lämmittää oman helvettinsä. Kaikki ei aina ole kiinni halusta. Ihminen tekee valintoja läpi elämänsä, ja kantaa niistä vastuun. Kirjoittaja on tehnyt elämässään valintoja, jotka ovat saattaneet hänet tähän pisteeseen. Tytärpuoli varmasti haluaa omaa onneaan, mutta haluaa varmasti myös äitinsä olevan onnellinen. Jos tytärpuoli on rakastunut äitinsä avopuolisoon, haluaa hän varmasti isäpuolensakin olevan onnellinen. Tietynlainen itsekkyys on toki aivan tervettä, mutta joissain tilanteissa ei voi ajatella vain itseään.

        Nimenomaan. Elämä on myös valintoja. Ennen yksilön onnella ei ollut mitään merkitystä, nyt taas tuntuu että kun "on tunteita" voi käyttäytyä miten vaan ja tuhota kaiken. Sanaa rakkaus käytetään myös joka välissä ja se on kärsinyt inflaation. Miten olisi ihastuminen?


    • Vaihtonuorempaan

      Kysyt miten se suhde onnistuisi? No mieti ihan itse sun suhde äidin kanssa on kaikilla tiedossa. Ja varmaan sinunkin tuttavilla. No vaihdat nuorempaan mitä sun tuttavat miettisivät sinusta ja uudesta nuorikostasi. En ainakaan minä hyväksyisi sitä millään tavalla. Että naisit ensin äitiä ja sitten vaihtaisit tyttäreen. Olisi siinä sun avovaimolla kova paikka kulkea kylillä kun tuntisi naurut selässään. Mutta hei eroa ensin avovaimosta ja pidä jonkin aikaa väliä ota tyttäreen yhteyttä jospa sitten ei kukaan huomaa että vaihdoit nuorempaan. Inhottava kyllä olet. Toivottavasti myös tytär arvostaa miten kohtelet hänen äitiään. Katsos kun perheessä on jotain moraalisia kunnioitus juttuja mitä sinä et näy edes tajuavan.

    • hjkliujhyyui

      Tytärpuoli on varamaankin rakastunut sinuun... toisena isänä ! Edustat hänelle luotettavaa vanhempaa, äitinsä valittua ja rakasta ihmistä. Koita ajatella tältä kannalta asia. Älä satuta häntä ja pilaa hänen elämäänsä tuon kanltaisilla fantasioilla jotka kuuluvat aikuisviihteen fantasioihin. Sorry !

    • Äläleikitulella

      Missillä ja Hämikselläkin salaisia suhteita, mutta itseensä ihastuminen on aina epävirallinen viite jostakin paljon vakavammasta. Soten jälkeen punnitaan kukaties mitäkin.

    • Mitä 20v näkisi vanhassa ukossa? Ei yhtään mitään..väärin olet tulkinnut kehonkielen,eiköhän tyttö ole kiinnostunut oman ikäisistään..ja ihastumisen tunne voi olla hetken huuma,joka haihtuu pois..mitä sitten jää jäljelle? Rikkinäiset ja katkerat välit kaikkiin..Olet vanha idiootti pieru,joka luulee itsestään liikoja😂😂😂😂

    • qewcqw

      parhaat trollaukset elää vielä vuosikymmenien päästäkin hah

    • jalähdehänenelämästä

      Jättäkää te isäpuolet ne tytärpuolenne rauhaan vaan!!!

    • vaiettuAihe

      En nyt osaa sanoa aikuisen miehen romanttisiin tunteisiin muuta kuin että entä sitten? Voihan se tietysti olla kunnioittavampaa olla rakastunut kuin pelkkien seksuaalisten himojensa kourissa, jolloin varmaan osaat itse päätyä kaikkia kunnioittavaan ratkaisuun. Ei ole ollenkaan harvinaista että isäpuolet vähintään haaveilevat teineistä tytärpuolistaan. Väärinkäytöksetkään ei ole harvinaisia, mutta harva tyttö niistä äidilleen raportoi ellei ihan röyhkeäksi mene. Ja silloin saattaa olla että tyttö itse lähtee ja joskus niitä jopa heitetään ulos, vaikkei lapsi olisi mitään tehnyt. Monesti tosi inhottavia juttuja nämä.

    • Tsemppiäsinulle

      Kuulostaa järkevältä ihmiseltä. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa. Ikä ei ole varmaan se ongelma, vaan mitä kaikesta tuosta voi seurata. Olen itse kokenut huikeita tunteita ikäerosta huolimatta. Minä toivon sinulle malttia ja puhu jonkun kanssa johon luotat, yksin on vaikea kantaa noin suuria tunteita.

      • Eioohelppoo

        Komppaan edellistä,on aivan liian iso taakka yksin kannettavaksi!Tunteilleen ei voi mitään, teoilleen voi.Ajan kanssa tunteet saattaa laimentua ja ns.järki voittaa, mutta sinun olis ap hyvä puhua todellaki luotettavan ihmisen kanssa tunteistasi ja ehkä sitä kautta käyt prosessin läpi ja aika näyttää pääsetkö tunteistasi eroon.Toivon että hyvin siinä vielä käy,tsemppiä myöskin minulta!


    • hyihelvetti

      Olet törkeä. Tosi törkeä.

    • Äläalasekoilee

      No et varmaan pervo ole, mutta en kyllä suosittelisi tekemään asian eteen mitään. Hän on silti nuori, epävarma ja tuossa iässä tuo voi hänelle jännä juttu mutta siihen mennessä kuin saisitte rakennettua tasapainoisen kahden aikuisen parisuhteen, hän on ehtinyt unohtaa sut jo monta kertaa ja äitinsäkin varmasti jo kuristanut sut pariin otteeseen - munista.

      Lähtökohdat ovat siis _erittäin_ huonot. Enkä tarkoita ikäeroa, vaan perheasetelmaa.

      Tai, jos vielä 5 vuoden kulutta tunnet samoin, niin palataan asiaan uudelleen,

    • eimuutamulla

      Paljaalla vaan jos on kuuma misu kyseessä.

    • ikäeropienenee

      Nythän tuo tytärpuolikin näyttäisi olevan jo noin 35 vuotta vanha. Ikäerokaan ei enää tunnu niin pahalta. Joku on melko vanhan ketjun kaivanut..

    • Jeremysetä

      Lolita kompleksi?? Vanhempi muija vieressä kuorsaa, joka vähän jo ärsyttääkin, inhaa jos se herää ja haluaa "sitä".. Mutta se nuorempi ja ihanampi..huhuhuhuh. Hän katsookin niin leikkisän likaisesti, uih.

    • ceseceacadadea

      Jos et ole nyt jo saattanut tytärpuoltasi raskaaksi niin se ei ole aitoa rakkautta.

    • Rossur1

      Tuskinpa tuo mitään rakkautta on vaan himoa..joka ei kestä loputtomiin kuitenkaan..Ehkä tyttö pitää sinua luotettavana ja turvallisena isäpuolena? Tai testaa omaa viehtysvoimaansa? Miksi rikkoa ja sotkea kaikkien elämä,koska niinhän siinä tulisi käymään..Vanhat kääkät ukot luulevat useimmiten itsestään liikoja,onhan noita esimerkkejä,kun naiset vaihtaneet nuorempaan mieheen..Jossain vaiheessa mies muumioituu,eikä naista enää kiinnosta.Kyllä nuori mies voittaa muumion 100-0.

    • hallootanyt

      Tehdäämpä nyt selväksi joitakin asioita.

      Kukaan ei ole kenenkään isä-tai äitipuoli vain sen perusteella, että sattuu olemaan intiimisuhteessa tämän henkilön vanhemman kanssa. Yhdessä asuminenkaan ei sellaiseksi tee automaattisesti.
      Jos on lapseen oikeuden vahvistama huoltosuhde, niin asia on jo ihan eri.

      Nykyäänhän kaikki olisivat keskenään jotain -puolikkaita ja ex-puolikkaita ynnämuita, jos sukulaisuus-suhteita muodostettaisiin intiimisuhdeiden pohjalta :D

    • Jaskan

      Ois kiva tietää miten tässä loppuviimein kävi...

    • Kaikkionok

      Ihastuminen ei ole rikos. Olette molemmat aikuisia, joten en sanoisi, että olet kamalan rikoksen edessä tms. Ikäerokaan ei ole mikään kamala asia. Itse olen suunnilleen avovaimosi tyttären ikäinen ja voin selvästi sanoa, ettei itelläni olisi mitään sitä vastaan, että seurustelisin ikäisesi miehen kanssa.

      Ainoa neuvo, jonka annan on, ettet etene asiassa. Kuten jo kirjoitin, ihastuminen ei ole rikos. Se on tunne ja nauti siitä sen aikaa kun se kestää. Muista kuitenkin, että ystävällinen tyttö/nuori neiti on mitä todennäköisimmin ystävällinen sinulle, koska pitää sinusta myös (ystävyys tasolla).

    • Papupapu

      Ihastus iskee yleensä silloin kun ihminen kokee itsensä täysin arvottomaksi.

      Olisiko sinulla nyt hiukan tyhjää ja olet hukassa itsesi kanssa?

      Parisuhde on väljähtänyt, mahdollisesti puolisosi haikailee toisen perään ja olet tullut sivuutetuksi. Et ole tullut kuulluksi.

      Silloin sitä alkaa kohdistaa ihastuksen tunteita. Johonkin. Ja mikä sen esteettisempää kuin parikymppinen. Kaikki sen ikäiset ovat kauniita. Miellyttäviä silmälle.


      Nuoret taas näkevät nelikymppiset uriutuneisin kasvoin, valuvina hahmoina, joilla on epätoivoisia yrityksiä olla nuorekkaita.

      Ihastus iskee tyhjään minäkuvaan ja ohitetuksi tulemisen tunteeseen. Eli veikkaanpa, että nykyinen parisuhde on huonossa jamassa.


      Kannattaa varmasti saattaa ensimmäisksi se loppuun.
      Se on jo iso itseensä tutustumisen paikka.

      Sitten elämä varmasti ohjailee.

    • Jjkjj

      En jaksa lukea kaikkia vastauksia, en tiedä onko samansuuntaista jo vastattu, mutta toivottavasti jaksat lukea tämän:)

      Ei varmaan mitenkään epänormaalia ole. Mutta. Hyvin todennäköistä on, että nuo ”viestit” ovat tämän nuoren naisen luottamusta sinuun ja sinun hyväksymistäsi. Nuoret tytöt ja naiset tarvivat elämäänsä esimerkillisten naisten lisäksi esimerkillisiä miehiä, joiden seurassa on turvallista ja hyvä olla nainen, viehättävä, ilman että tilaisuutta käytetään heti hyväksi. Niele tunteesi ja anna hänelle hyvän miehen malli. Pahimmassa tapauksessa kerrot hänelle ettei edes perheen miehiin voi luottaa vaan nekin ovat sutena kimpussa. Kerro tunteista vasta jos joskus eroat kumppanistasi.

      Toiseksi, vaikka haluaisi uskoa kaikkeen hyvään, tiedät varmasti jollain tasolla että teidän suhteen toteutuessa olisi aika ikävää, kun suhteesta ei voisi olla avoimesti onnellinen ja se pitäisi rajata mahdollisesti moneltakin läheiseltä pois. Harva nimittäin pitäisi perheen/suvun kesken hyväksyttävänä että mies vaihtoi tyttäreen. Anna nuorelle naiselle oma elämä, jossa hän voi jonkun kanssa toteuttaa haaveita ja opetella elämään...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe