Karita (kaunis) Tuomola jätti sen kuulemma juuri sen takia että se on homoillut!!
Vittu ,jos on noin nätti muija niin luulis panevan sitä eikä homoile !!!
Onko Joonas Hytönen HOMO?
4
2676
Vastaukset
- Raha on rakkautta suurempaa
ja otti tilalle miljonäärin. Naiset rakastavat rahaa, niin myös Karita.
- joku
Joonaksella on pieni ja varallisuus on pientä verrattuna siihen liikemieheen
Siksi Karita jätti Joonaksen - KYLMÄ Narttu
Lisöravinnemiljonääri on varmaan lähempänä Karitan ajatusmaailmaa loistavasta parisuhteesta ,ja niin joo molemmat käy salilla.
Henkilökohtaisesti Karita Tuomola ei olisi ainakaan minun tyyppiäni, ja en sano nyt täät vain sen takia ettäen hänen kaltaistaan naista olisi koskaan /tai tulisi koskaan tapaamaan, vaan sen takia koska minä osaan vaistota henkilökemian vaikken henkilöä henk. koht tapaisikaan.
Minusta joonaksen tulisi olla iloinen että pääsi eroon mokomasta laskelmoivasta ahneesta naisesta.
jonka täydellisen elämän tavoittelu ,ihannevartalon peilailu ja muu lakoninen maanisuus omaan itseen on kaikken huomattavissa.
Karita ,me kaikki kuolemme joskus , get used to it!!!- Provo
Selvä provo. Ei kukaan nainen ole noin KANA! =))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642