Pikkuhiljaa alkaa olla uuden auton hankinnan aika. Ajattelin hakea Saksasta, niin parhaassa tapauksessa jää rahaa muuhunkin. Yksi erittäin vahvoilla oleva ehdokas on Mini Cooper S Chili. Paljonko tuollaiseen 2002 malliin tulisi noin suurinpiirtein autoveroa?
Cooper S Saksasta
2618
Vastaukset
- Hönö
Saksassa Minit ovat liki samoissa hinnoissa kuin täälläkin. Siihen vielä veroja päälle 30% auton arvosta eli noin 7000euroa. Katsele www.mobile.de . Itse tein tutkimusta asiasta ihan huvikseni ja yllätyin noiden kovista hinnoista Saksassa.
Juu eipä tuo kovin järkevä tuontiauto olisi. Joko ostan uuden Suomesta tai sitten joku muu merkki...
- nasu
haluaisin semmosen ehtottomasti. hieno peli, ja oonhan mr beanin näkönen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503884
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342841Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51849- 1861777
- 311621
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258