Top 5

Fani

1.Orlando Bloom
2.Gregory Smith
3.Elijah Wood
4.Antti Tuisku
5.Jasper Pääkkönen

18

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FGHFHFDH

      ei ei ei EI EIEIEIEI EIIIIIII JA VIELÄ KERRAN EOI

    • muista lisätä

      Miks oot unohtanu Elton Johnin sit ois kaikki homolegendat järjestyksessä?

      • Miettijä

        Uskotko sä huhuihin, ja mistä luulet että esim. Antti Tuisku on homo? SEhän joskus jossain Il:ssä kirjoitettiin että Hanna Pakarinen ja Antti Tuisku ois kimpassa, kaikenlaista sitä keksitään...


    • tyttö 84

      Kaikki tollasia nappisilmiä, jotka tekevät ulkonäöllään vaikutuksen pikkutyttöihin. Näyttelijän- tai muitakaan lahjoja ei ole. Gregorysta en tiedä kun en ole koskaan kuullutkaan. Elijah on piipittävä mulkosilmä, Orlando samaa muottia. Jasper ei tule koskaan olemaan vakuuttava näyttelijä (ainakaan mun mielestä) Salkkareiden jlk.

      Okei, myönnän, Antti on söpö. Samalla tavalla kateltava kuin Kauniit ja rohkeat. Hetken jaksaa katella, mutta kyllästyy nopsaan.

      • winnie

        Elijah Wood on erittäin lahjakas näyttelijä,, ei kukaa joka osaa arvioida näyttelijäntaitoja ole epäilly sitä


      • tyttö 84
        winnie kirjoitti:

        Elijah Wood on erittäin lahjakas näyttelijä,, ei kukaa joka osaa arvioida näyttelijäntaitoja ole epäilly sitä

        Älä kimppuun hyökkää ystävä hyvä! =) Äänenmurroksen se sais kyl hankkia, sitten voisin ottaa sen vakavasti. ;)


      • winnie
        tyttö 84 kirjoitti:

        Älä kimppuun hyökkää ystävä hyvä! =) Äänenmurroksen se sais kyl hankkia, sitten voisin ottaa sen vakavasti. ;)

        ei aloita sanoilla "sori mut" ja jatka asiallisen viileästi todeten, että olit väärässä. Kerrohan, miten sut vois ottaa vakavasti, kun väität puuta heinää, eiköhän Elijahilla ole äänenmurros ollut jo ajat sitten kun on sua vanhempi (tosin kirjoituksesi perusteella vaikutat kyllä huomattavasti nuoremmalta, lapsilla kun on yleensä tapa ajatella asioita mustavalkoisesti)


      • tyttö 84
        winnie kirjoitti:

        ei aloita sanoilla "sori mut" ja jatka asiallisen viileästi todeten, että olit väärässä. Kerrohan, miten sut vois ottaa vakavasti, kun väität puuta heinää, eiköhän Elijahilla ole äänenmurros ollut jo ajat sitten kun on sua vanhempi (tosin kirjoituksesi perusteella vaikutat kyllä huomattavasti nuoremmalta, lapsilla kun on yleensä tapa ajatella asioita mustavalkoisesti)

        Mielipide-asioissa ei ole oikeaa tai väärää. Itse en pidä ko näyttelijästä ja sillä sipuli. Saa toki heitäkin olla, ketkä hänestä tykkää, en ole sitä estänyt. Ei minulla ole yhtäkään "lempparinäyttelijää", koska elokuvia en jaksa enkä kerkiä katselemaan pahemmin.

        En ole ketään pyytänyt ottamaan minua vakavasti! =D


      • winnie
        tyttö 84 kirjoitti:

        Mielipide-asioissa ei ole oikeaa tai väärää. Itse en pidä ko näyttelijästä ja sillä sipuli. Saa toki heitäkin olla, ketkä hänestä tykkää, en ole sitä estänyt. Ei minulla ole yhtäkään "lempparinäyttelijää", koska elokuvia en jaksa enkä kerkiä katselemaan pahemmin.

        En ole ketään pyytänyt ottamaan minua vakavasti! =D

        ikään kuin omistaisit maailman ainoan oikean mielipiteen jonkun näyttelijäntaidoista..


      • tyttö 84
        winnie kirjoitti:

        ikään kuin omistaisit maailman ainoan oikean mielipiteen jonkun näyttelijäntaidoista..

        Häh?

        Lopetetaan jankkaus tähän ja annetaan ihmisten ilmaista mielipiteensä parhaista näyttelijöistä. Eikös juu? =)


    • tuisku

      Ei helvetti miksi sitä tuiskua pitää kaikkialla mainita.. kauheaa...

    • ihmettelen

      mikä siinä on ku tyttöjä kiinnostaa pelkästää homot esim. just orlando bloom, elijah wood, ANTTI TUISKU ja jasper pääkkönen

      • repe

        että Elijah Wood, Jasper Pääkkönen (joka seurustelee naisen kans vakituisesti) ja edes Antti Tuisku olis homoja? Törkeätä tuommoinen huhujen levittely!


      • Tuisku
        repe kirjoitti:

        että Elijah Wood, Jasper Pääkkönen (joka seurustelee naisen kans vakituisesti) ja edes Antti Tuisku olis homoja? Törkeätä tuommoinen huhujen levittely!

        on kyllä homo.


      • Orlando-fani

        ORLANDO EI OO MIKÄÄN HOMO!!! JA JOS ET MUUTEN USKO NII MÄ KYLLÄ PYSTYN TODISTAA!!! VAIKKA MITÄ TOLLANEN MULKERO MISTÄÄN MITÄÄN TIETÄSKÄÄN KU EI LEHTIÄ LUE!!! EIKÄ ELIJAH WOOD OLE HOMO!!!


    • Fred...

      mun idolit on täsä ja vielepä järkäs...:

      1. Freddie Prinze Jr.
      2. Gregory Smith
      3. Christopher Walken
      4. Josh Hartnett
      5. Jared Leto

    • miettijä

      Jos sulla on listalla nämä nimet, olet sekopää:
      1.Orlando Bloom, pölvästi
      2.Elijah Wood, teini "idoli", mut ei ainakaan mun
      3.Gregory Smith, ei mitään sanottavaa
      4.Justin Timberlake, pölvästi
      5.Tobey Maguire, ei julkkis
      Mutta jos sulla on nämä listalla olet best:
      1.Johnny Depp
      Itse asiassa muita ei välttämättä edes tervitse olla, ja itse niitä en keksi! Mutta sorry te Orlando fanit, mutta näin se on!

      • QWII!!!

        Mun TOP 5:

        1. Jared Leto


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe