SUOMEN SUURIMMAT KOULUT?!?!

Chantelle

kertokaapas... suomen suurin koulu? ent suurin
ylaaste?? minkalainen oppilasmaara??

28

14993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -joku jostain-

      vaisaaren yläaste!!

    • Ylikylän koulu

      Suomen suurin ala-aste on tällä hetkellä ylikylän koulu jossa määä olen!

      • Ylikylän koulu rules

        Ylikylä on paras koulu! ♥ Heh! XD Ylikylän koulu on nytten _ainakin_ Pohjois-Pohjanmaan suurin yhtenäiskoulu. Ja vissiin myös ala-aste? :DD ♥
        Meijän koulus yli 1000 oppilasta ja yli 100 opettajaa ja23 avustajaa.


      • lol
        Ylikylän koulu rules kirjoitti:

        Ylikylä on paras koulu! ♥ Heh! XD Ylikylän koulu on nytten _ainakin_ Pohjois-Pohjanmaan suurin yhtenäiskoulu. Ja vissiin myös ala-aste? :DD ♥
        Meijän koulus yli 1000 oppilasta ja yli 100 opettajaa ja23 avustajaa.

        siis yhteensä yli 100 opettaaja ja avustajaa... O_o


      • Anonyymi
        Ylikylän koulu rules kirjoitti:

        Ylikylä on paras koulu! ♥ Heh! XD Ylikylän koulu on nytten _ainakin_ Pohjois-Pohjanmaan suurin yhtenäiskoulu. Ja vissiin myös ala-aste? :DD ♥
        Meijän koulus yli 1000 oppilasta ja yli 100 opettajaa ja23 avustajaa.

        Ei ole paras koulu😠


    • tanpere

      Tällä hetkellä Tammerkosken/klassillinen koulu, oppilaita n.800

      • kempelee

        Kempeleen kirkonkylän yhtenäiskoulu: oppilaita 1067. Eli Suomen suurin kai. Mun vanha koulu oli tosin sillon vielä pelkkä yläaste. Nykyään lukiossa.


      • Anonyymi

        Meidän koulussa on yli 1200 oppilasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän koulussa on yli 1200 oppilasta

        Meidän tulevaan kouluun 1300 oppilasta


      • Anonyymi
        kempelee kirjoitti:

        Kempeleen kirkonkylän yhtenäiskoulu: oppilaita 1067. Eli Suomen suurin kai. Mun vanha koulu oli tosin sillon vielä pelkkä yläaste. Nykyään lukiossa.

        tai Merenojan yhtenäiskoulu noin 1400 oppilasta


      • Anonyymi
        kempelee kirjoitti:

        Kempeleen kirkonkylän yhtenäiskoulu: oppilaita 1067. Eli Suomen suurin kai. Mun vanha koulu oli tosin sillon vielä pelkkä yläaste. Nykyään lukiossa.

        Pirkkalan vähäjärven koulu yli 1400 oppilasta, 150 opettajaa ja ohjaajaa.


    • 9+9

      SYK, n.1300

      • Anonyymi

        Nii just sun on paras


    • 3 Suurin

      Helsingin suurin peruskoulu, Porolahden peruskoulu, väkeä vuosittain noin 900 henkeä, ja tilastoissa Suomen kolmanneksi suurin koulu. Siitä en sitten tiedä keitä ne 2 muuta on. :D

      • KIKKA1946

        Aleksis Kiven koulu oli 1950 luvulle suurin koulu, kunnes Mäkelän koulu rakennettiin 1954.


    • peruspikkukoulut

      yliopistot on aika isoja, amkit siinä perässä

    • H.M.K

      Kempeleen kirkonkylän koulu

    • Yhtiä isoimpia kouluja on sääksjärven koulu, tänä vuonna n. 850 oppilasta

    • Ritis

      Ritaharjun koulu on Suomen suurin koulu ja meillä on noin 1500 oppilasta. Meidän rehtori sanoi joulupuheessaan että olemme suomen suurin koulu! (Wikipedia sanoo samoin!)

    • TURKUuuuu

      Puolalankoulu sil on yli 2000 oppilasta! Se sijaitsee turussa!

    • Vaisaarenkoulu

      Suurin yläkoulu on ainakin Vaisaaren Koulu Raisiossa joka on lähes 25 000 asukkaan Raision ainoa yläkoulu. Yhtenäiskouluja on vielä isompiakin mutta niistä ei ole itsellä varmuutta mikä on suurin.

    • Anonyymi

      Pupuhuhdan koulu Jyväskylä Yli 1300 oppilasta ja määrä lisääntyy

    • Anonyymi

      Ritaharjun koulu n.1300 oppilasta ja metsokankaan koulu 2. Suurin n.1200 oppilasta

    • Anonyymi

      Nummelan koulu on isoin koulu yhteydessä myös yläaste
      Myös veikkolan koulu on valtava oppilaita noin 750-900

    • Anonyymi

      Meidän ritaharjun koulussa oli 1-vuosi sitten 1 512 oppilasta 😃

    • Anonyymi

      Suomen kaksi suurinta koulua ovat tällä hetkellä Oulussa sijaitsevat Ritaharjun koulu ja Metsokankaan koulu. Ritaharjussa oppilaita 1458 ja Metsokankaalla 1380. Ritaharjussa on ollut vuosien saatossa useastikin pulaa koulutilasta ja tällä hetkellä koulu koostuu 6 rakennuksesta ja yhdestä suunnitteilla olevasta rakennuksesta. Suomen kolmanneksi suurin koulu on Tesoman koulu Tampereella 1353 oppilaalla. Luvuissa on mukana ylä- ja alasteen oppilaat. Toisen asteen koulutuksen oppilaat lasketaan eri oppilaitokseen.

      Lähde: https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/Oppilaitosverkosto - perusopetus - oppilasmäärä.xlsb; viitattu: 1.12.2021

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Leppäkorven koulu on paras koulu! Todella hyvä opetustyyli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe