liian kuumaa lapsille?

Elokuu

Onko Marmaris/icmeler liian kuuma lomapaikka pienille lapsille elokuussa? Entä paikka, sopiiko Marmaris perheille? Vai mieluummin Kreikkaan, tuttuun ja turvalliseen:)

8

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiki !

      Hei !

      Marmariksessa/Icmelerissä on elokuussa todella kuuma !!! Lämpötila noin 40 astetta ! Paikka on
      hyvä lapsiperheille, mutta en matkustaisi elokuussa. Bussimatka Dalamanin kentältä hotelleille kestää noin kaksi tuntia. Matka yhtä
      kärsimystä, jos joutuu auringon puolelle istumaan.
      Olen oman poikani kanssa (nyt 5v) käynyt siellä kolme kertaa. Olemme olleet kaksi kertaa kesäkuussa ja kerran syyskuussa. Syyskuu oli parempi. Ei ollut liian kuuma, silti merivesi oli tosi lämmintä. Kesäkuussa merivesi oli aika kylmää ! Olen matkustanut monet kerrat yksin Marmariksessa elokuussa. Tosi hikistä hommaa !!!
      Mutta, kuten sanoin, en menisi lapsen kanssa elokuussa. Liian kuuma !

    • Sarkku

      Elokuussa on tukalan kuuma Marmariksessa.Mutta paikkana aivan ihana!!!Lapsien kanssa toukokuu tai syyskuu on hiukan parempi...Mutta onhan se niin ihana paikka että juo paljon ja kunnon aurinkorasvat ja iloista mieltä niin eiköhän siellä pärjää ja onhan siellä vesipuisto lapsille!

    • sibel

      Olen ollut poikani kanssa usein heinä-elokuussa, mutta on se tosi lämmintä, liiankin. Syyskuu tai kesäkuu ovat parempia ihan pienille. Jatkuvasti joutuu huolehtimaan rasvauksesta ja hatusta yms. ja nukkuminenkin voi tuottaa vaikeuksia. Mutta muuten MArmaris ja yleensäkin Turkki ja turkkilaiset ihmiset ovat mitä ihanimpia varsinkin lapsia kohtaan. Ja onhan siellä edullisempaakin kuin Kreikassa. Ja kyllä matkustaminen on Turkkiin ihan turvallista. Ei niitä matkoja muuten myytäis. Poikani on 11-vuotias ja on käynyt Turkissa vissiin 15 kertaa. Eka kertaa silloin 2-vuotiaana ja juuri elokuussa eli menkää syyskuussa tai touko-kesäkuussa. Turkki on erilainen kuin Kreikka, ihanasti ja positiivisesti. Siellä turistikin on ihminen, joka otetaan huomioon joka käänteessä. Uskon, että menetätte sydämenne sinne. Ja jos lapsia ajattelee niin Icmeler on parempi, siistimpi, pienempi ja ranta on hiekkaa eikä pikkukiviä. Ja Baba ja Mana Tuncay hotellit ovat todellisia perhehotelleja, vaikka vähän onkin matkaa rannalle.

      • Matkaaja

        Lokakuu on mielestäni lämpötilalta OK.Mutta vielä nyt on Kreikan ja Turkin hintatasossa huomattava ero Turkin hyväksi.


    • ode

      Kyllä elokuussa tahtoo turkki olla vielä aika kuuma lapsille! Syyskuun alkukin on jo parempi. Mutta kysyt Marmariksesta, onko se sopiva lapsiperheille. Kyllä on! Siellä on aika rauhallista kaikin puolin! Kannattaa kokeilla Marmarista, miksei myös Alanyaa.Tosin Alanya on pikkasen vauhdikkaampi paikka, kuin Marmaris. Joten itse kun tykkään menoistakin, niin valitsen Alanyan silloin, kun haluan enempi menoa lomalta ja Marmaris silloin, kun tuntuu, että nyt voisi enempi rentoutua, eikä bailata kauheesti..

    • Reissaaja

      Jep. Me oltiin k.o.paikassa juuri heinä-elokuun vaihteessa ja voi sanoa, että kuuma oli. Välillä tuntui kuin olisi tullut helvetin esikartanolle. Hiki valui ja nestettä kului.Se Marmaris kun on sellaisessa poterossa, ettei sinne juuri tuuli käy.Icmelerissä sentään ilma vähän liikui.Iltasella n.klo 18,00 varjossa 36.Muuten oikein kiva ja rauhallinen paikka, jos englantilaisten mesoaminen baareissa ei haittaa.Tosin nehän on ihan omaa luokkaansa olivatpa missä tahansa.

      • Minnie

        Itse elokuussa Turkissa 2 viikkoa olleena sanoisin, että liian kuumaa on pohjoismaalaiselle.Ei jaksa nähtävyuksiä katsella, varjossa voi tietty makoilla, mutta tuskaista oli kun lämpötila varjossa oli 42 astetta.Poikani(silloin 14 v) makoili päivisin huonovointisenä hoteelihuoneessa.Enpä voi elokuuta todellakaan suositella, vaikka kuinka näin talvipakkasilla odottaa kesää ja lämpöä :).


      • Nimetön
        Minnie kirjoitti:

        Itse elokuussa Turkissa 2 viikkoa olleena sanoisin, että liian kuumaa on pohjoismaalaiselle.Ei jaksa nähtävyuksiä katsella, varjossa voi tietty makoilla, mutta tuskaista oli kun lämpötila varjossa oli 42 astetta.Poikani(silloin 14 v) makoili päivisin huonovointisenä hoteelihuoneessa.Enpä voi elokuuta todellakaan suositella, vaikka kuinka näin talvipakkasilla odottaa kesää ja lämpöä :).

        Olen ollut elokuussa mutta minkälainen on toukokuu olen menossa 21.5


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe