Hello! Olen ajatellut lähteä Italiaa kiertämään huhtikuussa(siskoni kanssa). Tarkoitus olisi, että varaan vain lennot ja yöpaikat varataan vasta Italiassa. Aikaa olisi n.kk ja haluaisin nähdä mahdollisimman paljon sekä Pohjois- että Etelä Italiaa. Onko helpompaa/halvempaa reilata siellä vai matkustaa bussilla? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita..Millaiset urheilumahdollisuudet ovat? Hintataso? Majoituspaikat? Ja kuinka lämmintä Italiassa on Huhtikuussa?
Olisin todella kiitollinen kaikille, jotka jatksavat vaivautua minun puolestani. Sinun apusi voi olla tärkeä suunnitellessani matkaa:)
Reppumatkailu Italiassa?!
3
1524
Vastaukset
- pronto
Pohjois-Italiasta,minusta erittäin hyvä mesta lomailuun.
Hintataso on lähes Suomen luokkaa (ruoka ja viini halvempaa).
Pelkästään ruoka on syy lähteä Italiaan!
Huhtikuussa tulette tarkenemaan Suomen kesävaatteilla ja juna on halvempaa kuin bussit.
Lisäksi olin iloisesti yllättynyt,että "pakkomyynti-mentaliteetti" puuttui kokonaan eikä kukaan roikkunut kimpussa. - -d-
tulikin jo junat mainituksi, kannattaa myös varautua että siellä ei todellakaan osata englantia varsinkaan kylillä eikä isommissakaan taajamissa.
- Minni
Kannattaa kastastaa VR:n sivuilta, mitä maksaa tuo eurodomino-lippu italiassa. Niitä on erin pituisia lippuja, joten se saattaa olla se halvin vaihtoehto.Matkustusaika on yleensa n. puolet pidempi kuin matkustuspäivien lukumäärä (=valinnan varaa on), joten varsinkin pidemmillä matkoilla maan sisällä tuo on ihan ehdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708