..matkalaukullinen sodanaikasia postikortteja joissa on tietty merkit kiinni. Onko sellasilla mitään arvoa? Tai haluisko joku kenties niitä ostaa? Joskus olen lukenut, että pitäisi olla leimattomia, että niillä olisi jotain arvoa. En ole tarkistanut kaikkia. Luultavasti niissä ne leimat on. Mut niitä on paljon.
mulla ois...
4
651
Vastaukset
- anonyymikko
paljos pyydät?
- [Li'oN]
...kysyin juuri, että onko sellaisilla minkäänlaista arvoa. Eli EN TIEDÄ mitä tuollaisista maksetaan. Sano sinä.
- [Li'oN] - anonyymikko
[Li'oN] kirjoitti:
...kysyin juuri, että onko sellaisilla minkäänlaista arvoa. Eli EN TIEDÄ mitä tuollaisista maksetaan. Sano sinä.
- [Li'oN]arvo riippuu hyvin pitkälti siitä mitä merkkejä niissä on ja mitä leimoja ja millaisia kortteja ne on. itse tiedän lähinnä tuota ensin mainitsemaani kohtaa koskevat infot, mutta eipä niistä kukaan ainakaan sitä luettelo arvoa koskaan ole maksamassa. et lähinnä noissa isoissa erissä on se että millä hintaa niistä suostut luopumaan. teitystihän niitä voi myös tulla katsomaan ja sanomaan tarkemmin..?
- toni
Missäs asustelet? voisin jopa ostaa joitain, tapaamismerkeissä siis osto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086