kesäkurssilla osa 1

lover

Oltiin istuttu jo pitemmän aikaa samoilla kesäkursseilla Hannan ja Annan kanssa. Hanna ja Anna olivat kaksoset joiden vanhempien mielestä oli ilmeisesti hauskaa nimetä kaksosensa lähes samalla nimellä. Siitä huolimatta että he olivat kaksoset, olivat he todella eri näköiset. Jopa niinkin että Anna oli perinyt isältään tumman tukan kun taas Hanna oli luonnonblondi kuten äitinsäkin. Vaikka nämä kaksoset olivatkin ihan hyvän näköisiä, ei ne silti yleisen mielipiteen mukaan olleet mitenkään erikoisen kauniita. Minä kuitenkin heistä fantasioin, en sen takia että he minunkaan mielestä missi ainesta olisivat olleet vaan siksi että he olivat kaksoset ja kukapa ei olisi joskus kaksosista fantasioinut.

Sinä kesänä oli koulujen kesäkurssit vähän vähemmän suosiossa, ihmisiä ei paljoa paikalle ilmaantunut mutta minä olin ihan tyytyväinen siihen että kaksoset olivat ajatuksiani sekoittamassa. Täytyy jopa tunnustaa että kun sain tietää kaksosten kesäkursseille ilmoittautuneen, olin minäkin heti seuraavana päivänä samoille kursseille hakeutunut.

jatkuu huomenna

4

4817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lover

jatkuu..
      Mut gyl me sit pantti ja rajuste.
      Loppu.

• lover

olen muuten tyhmä, siksi en pysty kirjoittamaan mitään järkevää.

Asiaa olisi mutta kun en tyhmyydeltäni osaa edes puhua, saati kirjoitta. Siksi yritän jot

• heheheheh
        lover kirjoitti:

Asiaa olisi mutta kun en tyhmyydeltäni osaa edes puhua, saati kirjoitta. Siksi yritän jot

hehehehehehheheh...vittu ku oli paska novellin yritys....hihiihihihihahahhahahheheheheh

• lover
        lover kirjoitti:

minusta hanna ja anna ovat ihan tyhmiä, mutta haluaisin naida heitä mutta mitä tarkoittaa naida? ruohon leikkausta? voisiko joku kertoa että pääsisin heidän kanssa itse asiaan... ja voisiko joku pitää oppitunnin seksistä että mihin reikään mikä työnnetään... isäni kanssa olen yrittänyt tehdä lasta mutta se ei onnistu, miksi? hyvät kansalaiset kertokaa minulle!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      8569
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      1663
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      294
      1403
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      387
      1392
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      75
      1301
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1295
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1060
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      992
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe