heippa!
Kohta vietetään synttäreitä! Oliko samana päivänä viettäjiä? Onneksi olkoon kaikille meille vesmiehille, pidetään hauskaa ja nautitaan helmikuun helteistä.
Kuka olisi syntynyt 5.2?
10
1127
Vastaukset
- KolmasToista
Olen syntynyt paria päivää ennen, mutta
ruuneperintorttuja monasti synttäreillä
syönyt;-)))))
Onnea Meille vesimiehille!!!!!!!! - ruuneperi II
...olen syntynyt 5.2.
- ruuneperi(n)
eikös vaan?
- Lone Wolf
No on onni olla syntynyt ensimmäisenä vuoden liputuspäivänä ja vielä Runebergin päivänä ja olla vesimies sen todellisessa merkityksessä! Siis onnea teille muillekkin samana päivänä syntyneille!
- ruuneperi(n)
Hieno juttu, kun löytyy lisää 5.2 syntyneitä. Luin Runebergistä kertovaa nettijulkaisua ja järkytyin, kun siellä oli tieto, että ei ole varmaa, oliko hän syntynyt 5.2 vai 7.2. Itse hän vietti kuitenkin aina synttäreitään 5.2. joten uskon vahvasti, että hän on syntynyt viides päivä. Tai sitten lapsena ei malttanut odottaa seitsemänteen päivään =).
- ruuneperi II
Onnea kaikille meille jotka vietämme tänään synttäreitä!!! Syödään paljon kakkua ja saadaan paaaaljon lahjoja!!!
- Aquarius
Joo, serkkuni on syntyny just sillo (vm '84) ite juhlin vasta ens viikolla... Mut myöhäset onnittelut sulle=)
- miia
Kyselit 5.2 syntyneitä...minäpä satun olemaan samana päivänä syntynyt...jepu jepu jee
- ruuneperi(n)
Hieno homma, juhlittu on, nyt odotellaan taas vuosi seuraavaa...
- veekissa -71
Jep - Ruuneberina juhlin :-)
Ennen olin ainut, joka tiesi miksi liputetaan, nyt kaikki muistaa jo ne tortut ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202602Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171067Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875