Onkohan täällä muita 18.3 syntyneitä, kun tuossa yhessä listassa ei ollu yhtään=( Muutkin saavat toki synttäripäivänsä ilmoittaa=)
onx muita 18.3 syntyneitä?
10
733
Vastaukset
- Muikku
Minä olen syntynyt 18.03. Tunnen lisäksi muutaman muunkin jolla on sama syntymäpäivä. Että eiköhän niitä ole syntynyt muitakin ihmisiä sinä päivänä
- No onhan toki
No onhan toki 18.03 syntyneitä,meinaan vaimoni ( 47 v.).Hänellä on myös kaksoissisar.
Joten voit kysellä Kala-naisista minulta ihan mitä haluat.
Terv. kalanaisen 50-vuotias Skorpparimies.
- Ahventyttö
olen syntynyt myös 18.3. tunnen myös monia jotka ovat syntyneet samana päivänä sekä samana vuonna. syntymävuosi 1988.
- Kalapa.kala
Juuri sinä päivänä ..vuosia kertynyt huomattavasti enemmän.Tunteillen on saanut elää..
Kuunnellen toisia ,mutta myös itse olen tullut kuulluksi.
Itku ja nauru on herkässä ,jopa yht aikaa.
Olkaame vain sellaisia ,kuin luonnostamme olemme.
Terkkuja kaikille kaloille ja muillekin!! - jasse
moikka! mä oon syntyny 18.3 ja se on paras synttäripäivä....=)
- kalat_18.3
Täällä on taas yksi 18.3 syntynyt...
- MissSpookiness
Oujeaah!!En oo vielä tavannutkaa ketää,joka olis syntyny ees suunnillee samoihi aikoihi ku minä..Ja täällähän meitä on..;)
Haluaisinkin tiedustella,minkä tyylisiä te muut 18.3 kalat ootte?!Itse olen gootahtava..Sielunsisaria?! - Pyrstökala
Minä olen syntynyt 18.3. -74
- Anski09
Minäkin olen syntynyt 18.3. -74, samoin Arsi Harju.
- Anonyymi
Minä olen syntynyt 18.3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207999Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3291509- 3731257
- 61225
- 601085
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2281043Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo33990- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48928