Onko käännökappale vai ei?
Voiko joku kirjoittaa kertosäkeen sanat?
Kiitti.
Rakkauden Aamu
11
2934
Vastaukset
- jep
Ylen äänilevystö tuntee kaksi sen nimistä kappaletta, toinen on käännös ja toinen ei.
- Jukka
"Vaaroja en mä nää,
pois taivaalta pilvet häviää
Eestäni löytää mä saan
kanssasi maan niin kauniin...- 884
MM MARKKU ARO JA JUHANI MARKOLA.MARKUS.KARI MÄNTY MUISTA EN TIEDÄ
- samppa
884 kirjoitti:
kiitos kiitos kiitos kaikille.
- PapaPingouin
884 kirjoitti:
Markku Aro? Äkkiarvaamalla epäilisin äänivarojen riittämistä... Itse olen kuullut vain Juhani Markolan hienon version.
- kyllälöytyy
PapaPingouin kirjoitti:
Markku Aro? Äkkiarvaamalla epäilisin äänivarojen riittämistä... Itse olen kuullut vain Juhani Markolan hienon version.
Kirjoita oheisen linkin kohtaan 'suomalainen nimi' Rakkauden aamu, niin näet mm. Markku Aron (Puputti) levyttäneen kappaleen. http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/index.php
- Pepe
"Rakkauden aamu" on alunperin espanjalaisen suosikki-laulajan Camilo Seston hitti "Quieres ser..." tai sinnepäin. Juhani Markola löysi laulun Espanjan matkallaan 70-luvun puolivälissä ja ihastui siihen niin, että halusi levyttää sen. Levy-yhtiössä vastustettiin ajatusta, mutta Juhani piti päänsä ja sai tahtonsa läpi. Biiistä tuli hänen tunnetuin levytyksensä.
- upppp
......
- Anonyymi
MARKKU ARON JA JUHANI MARKOLAN VERSIOT OON KUULLUT.. MUT MARKUKSEN EN
- Anonyymi
Missä on jumppa tuomisen esitys
- Anonyymi
Jumppa Tuominen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532047Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641153- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65854Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8801Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779