Koira nimeltä Seksi

tietokoneen muste

Useimpien koiranomistajien koirilla on nimet kuten "Musti" tai "Ressu". Minun koirani nimi on Seksi.

Seksi on ollut hyvin hämmentävä tekijä elämässäni.

Menin kaupungin virastoon hankkimaan koiralleni veromerkkiä, ja sanoin virkailijalle tulleeni hakemaan luvan Seksille. Virkailija sanoi, että hänkin haluaisi sellaisen. Sitten sanoin: "Ette ymmärrä. Seksi on ollut minulla yhdeksän vuotiaasta alkaen." Hän sanoi: "Taisittepa olla aikamoinen epeli."

Kun päätin mennä naimisiin, kerroin pastorille, että haluaisin Seksin mukaan häihin. Hän kehotti minua odottamaan siihen asti, kunnes häät olisivat ohi. Sanoin: "Mutta Seksi on ollut tärkeä osa elämääni ja koko elämäni pyörii Seksin ympärillä." Pastori sanoi, ettei hän halunnut kuulla yksityiselämästäni, ja ettemme saisi mennä naimisiin hänen kirkossaan. Vakuutin hänelle, että kaikki vieraat pitäisivät Seksistä. Menimme naimisiin maistraatissa. Perheeltäni on kielletty pääsy kirkkoon.

Häämatkalle otimme koiran mukaan. Kerroin hotellin respalle haluavani huoneen minulle ja vaimolleni ja Seksille oman huoneen. Hän sanoi: "Kaikki huoneet ovat seksiä varten." Minä sanoin: "Ette ymmärrä. Seksi valvottaa minua öisin." Hän sanoi: "Niin minuakin."

Vein Seksin koiranäyttelyyn, mutta hieman ennen kilpailun alkua se karkasi. Etsiskellessäni sitä muuan toinen kilpailija kysyi mitä hain. Kerroin hänelle, että halusin Seksin mukaan kilpailuun. Hänen mielestään minun olisi kannattanut myydä kilpailuun lippuja. "Ette ymmärrä," sanoin, "toivoin että televisiossa olisi näytetty Seksiä." Hän kutsui minua pelleksi.

Kun vaimoni ja minä erosimme, riitelimme oikeudessa koiran huoltajuudesta. Sanoin: "Tuomari, minulla oli Seksi jo ennen avioliittoa." Hän sanoi: "Niin minullakin." Sitten kerroin tuomarille, että mentyämme naimisiin minulla ei enää ollut Seksiä. Hän sanoi: "Ei minullakaan."

Eräänä iltana Seksi taas karkasi. Etsin sitä tuntikausia. Jepari tuli kysymään, mitä tein kujalla klo 4 aamulla. Vastasin etsiväni Seksiä.

Oikeuskäsittely oli perjantaina.

Nyt olen vankilassa, eronnut, ja siitä koirasta on ollut enemmän harmia kuin koskaan osasin kuvitellakaan. Äsken menin ensimmäiselle istunnolleni psykiatrin luo, ja hän kysyi minulta: "Mikäs hätänä?" Vastasin: "Seksi on ollut paras ystäväni koko elämäni ajan, mutta nyt se on jättänyt minut lopullisesti, en jaksa elää näin yksinäisenä." Tohtori sanoi: "Kuulkaahan nyt, kyllä teidän pitäisi ymmärtää ettei seksi ole ihmisen paras ystävä, joten hankkikaa koira."

2

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fff

Vanha vitsi:

Olipa kerran eräs pappi, jolla oli kaksi koiraa, joiden nimet olivat Muna ja Kusta.

No.

Nämä koirat pyrkivät tunkeutumaan kirkkoon aina saarnan aikana, ja siksi pappi kävikin sulkemassa itse oven ennen kipuamistaan huojuvaan pönttöön, josta hän SAARNASI jyriseviä, tulikivenkatkuisia saarnojaan, ja ruoski sivaltelevin sanoin syntisiä seurakuntalaisiaan mitä moninaisimmista asioista.

No.

Syystä tai toiseta koirat pääsivät kerrankin sisälle kirkkon nimenomaan saarnan aikana, jossa pappi oli juuri käsittelemässä sitä mitä Herra sanoi jollekin profeetoista, ja kun pappi näki koiriensa vilistävän penkkirivien välissä, hän huusi:

- ja Herra sanoi ... Muna ulos, ja Kusta nurkkaan!

• MaiGGi

Mahtava vitsi! xDDD
        vaikka en oo tota kuullukkaan mutta, oon kuullu monia saman tapasia.. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3625
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2550
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      594
      2288
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2036
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1794
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1668
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1581
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1459
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    Aihe