alivuokralainen

cosworth

Pääsin yliopistoon opiskelemaan ja alkoi kuumeinen asunnonhaku. Tarjonta oli silloin kovin niukkaa, joten myös alivuokralaisasunto alkoi ajatuksena miellyttää. lehti-ilmoitusten perusteella kävinkin jokusen luukun katsastamassa, mutta joko en kelvannut tahi sitten asunto oli jo vuokrattu pois. Epätoivon jo kalvaessa mieltä, kiersin vielä kaupungin laitamilla sijaitsevan kohteen, joka olikin yllättäen kaksikerroksinen isohko harjakattoinen omakotitalo. Talossa asusti keski-ikäinen pariskunta tyttärineen, joskin nämä kävivät paikalla lähinnä satunnaisesti. Kumpikaan heistä ei ollut paikalla kun pääsimme asiaan, eli vuokrasopimuksen tekoon. Sain asuttavakseni yhden yläkerran huoneista. Tytöt eivät tuntuneet paljoakaan kotona viihtyvän, koska en heitä ensimmäisen asuinviikon aikana onnistut näkemään kertaakaan. Isäntäväki vietti muutenkin aika hiljaista elämää. He poistuivat usein jo aikaisin aamulla palaten usein vasta iltamyöhäisellä. Pääsinkin hyvin opiskelujen alkuun rauhallisessa ympäristössä. Samassa tiedekunnassa oli eräs tyttö, joka kiinnitti huomioni jo ensimmäisellä luennolla. Kauniit vihreät, kosteat silmät ja upeat korpinmustat selkään ulottuvat hiukset. Istuin hänen takanaan ja ihailin hänen kaunista profiiliaan ja huumaannuin vienon hajuveden tuoksusta.
En onnistunut pääsemään tytön puheille,koska tällä tuntui riittävän juttuseuraa yllin kyllin.
Jouduin siis tarkkailemaan ihastustani sivummalta koko pitkän lukukauden.
Eräänä päivänä vuokraemäntäni ilmoitti, että he lähtisivät matkoille viikoksi ja pyysi minulta palveluksena toimia talon vahtina tämän ajan. Se sopi minulle paremmin kuin hyvin, sillä olinkin jo jumittunut neljän seinän sisälle syksyn mittaan. Talon tyhjentyminen ei juurikaan oudoksuttanut, sillä jotenkin tuntui, että olin ollut ainoa asukas jo pidemmän aikaa koko taloudessa. Ilta saapui ja keskityin TV:n tuijottamiseen lonkeropullon pohjan läpi, kun äkisti eteisen ovi kävi ja sisälle työntyi meluisa joukko nuorisoa. Ainakin viisi naispuolista ja kolme miestä ja kaikki enemmän tai vähemmän viihteen puolella. Yhtenä joukossa oli Sanna, mustatukkainen kaunotar yliopistolta.
"ai hei," hän sammalsi selvästi juopuneena," sinäkö se oletkin se vuokralainen, josta äitee jo puhelimessa varoitti"
Esittäydyin: Mikko, olemmekin nähneet jo muutaman kerran luennoilla, tosin minä olen vain ihaillut sinun kaunista niskaasi, sanoin punastuen samalla.
Sanna hymyili ja sanoi, meillä on pikku pirskeet, tässä on mun kundikaveri Masa ja muutamia mun ystäviä, haluutko liittyä seuraan? Pettyneenä poikaystävätiedosta kieltäydyin ja sanoin vetäytyväni yläkertaan. Sanna lähetti heittopusun perääni ja meluava porukka siirtyi olohuoneeseen.
Ulko-ovi kävi taajaan ja meno tuntui yltyvän ja meteli sen myötä. Musiikin pauhe ja pullojen kolina alkoi jo ärsyttämään, koska lukemiseen tai nettiin ei kertakaikkiaan voinut keskittyä. Kellon ollessa neljä yöllä havahduin kovaan kirkaisuun. Ryntäsin boxereissani alakertaan ja näin kuinka Masa läpsi avokämmenellä Sannaa poskille, en voinut olla puuttumatta tilanteeseen. "Auta mua," Sanna voihki, "Masa on tullut hulluksi, se veti jotain kamaa ja on ihan sekaisin" Otin Masaa kiinni poninhännästä ja kiskaisin taaksepäin, jolloin Masa lensi persuksilleen lattialle vieden mukanaan lipaston päällä olleet valokuvat. Apinan raivolla Masa kuitenkin kampesi pystyyn ja löi samointein raivoisan koukun kohti päätäni. Väistin lyönnin kyykistymällä ja vastasin napakalla alakoukulla Masan vatsaan. Tämä sai Masan yökkimään ja tappelu loppui siihen. Sanna sopersi hädissään. "Kimmo please, heitä toi hullu pihalle, se yritti tappaa mut" OK, sanoin ja tartuin Masan käsivarteen ja talutin ulko-ovelle. "Et ole enää kutsuttu vieras, joten häivy"
Huomasin samalla, että muut vieraat olivat poistuneet jo aiemmin, koska vain Sanna jäi kanssani. Ei Sannakaan enää niin seksikkältä näyttänyt, tukka sekaisin, silmät itkun punertamina ja meikit sekaisin. Suljin hänet kuitenkin syliini ja yritin keksiä lohduttavia sanoja, mutten ehtinyt sanoa mitään kun Sannan huulet liimautuivat omiini ja sain elämäni kiihkeimmän suudelman, johon alkuhämmennyksestä toivuttuani vastasin kielelläni. Takerruimme toisiimme ja käteni hakeutuivat Sannan pakaroille, joiden peitteenä ei ollutkaan kuin pikkuhousut. Peruutimme toisiamme suudellen sohvalle, jolle kaaduimme nauraen. "Kimmo, mä tein bänät Masan kanssa illalla, se on ihan seko, mut mä tajusin sen vasta nyt, anna anteeks mun käytös, mut mä tarviin nyt hellyyttä" Suutelin Sannaa,"älä puhu mitään, mä oon rakastanu sua koko lukukauden, sä oot uskomaton." Sanna hymyili ja sanoi, mä käyn pesulla, ootatsä mua. Jäin katselemaan, kuinka uskomattoman kaunis nainen hoippui kohti kylpyhuonetta. Kuulin suihkun kohisevan hetken. Suihku suljettiin ja hetkisen kuluttua Sanna avasi kylpyhuoneen oven ja käveli eteeni, täysin alastomana. Karvaton häpy kiilsi kosteana silmieni edessä. "Tule" Sanna kuiskasi. "tuu mun viereen, mä haluun sut"
Riensimme Sannan vanhempien parisänkyyn ja heitimme päiväpeiton lattialle. Sanna laskeutui selälleen vuoteelle ja levitti jalkansa. "Oonko sun mielestä kaunis?" "Sä oot maailman kaunein nainen, Sanna" sanoin ja liuin hänen päälleen.
Kivikova kaluni työntyi märkään koloon ja lantioni aloitti hitaan keinumisen, johon Sannan lantio yhtyi. Tiukka pillu aiheutti väristyksiä lantiossani ja hidastin tahtia, jotta nautinto ei loppuisi liian aikaisin. Suutelin Sannaa ja annoin huulieni liukua kaulalle, kieleni leikitteli villisti molempien nännien ympärillä ja lopuksi olin jo niin mutkalla matkallani alaspäin, että vedin kalun ulos pillusta ja liutin kieltäni pitkin vatsaa aina jalkoväliin saakka. Sanna maistui suolaisen makealle. Kieleni löysi klitoriksen ja villisti kiusoittelin Sannaa kielelläni ja tunsin kuinka hän jännittyi ja alkoi huohottaen ynisemään. Pääni oli puristua reisien puristuksessa, mutta jatkoin, kunnes Sanna hellästi työnsi minut irti. Kuinka kauniilta saanut nainen näyttääkään ;-)
Sanna kääntyi puoleeni, antoi villin kielisuudelman ja nappasi kaluni suuhunsa.
Sanna ehti imaista vain muutaman kerran ennekuin siemeneni lensi. Sanna antoi sperman lentää kasvoilleen, kaulalleen, rinnoilleen ja riettaasti hän kädellään levitti nesteitä ympäri kehoaan. Ensi kertaa tunsin olevani naisen kanssa.
Aiemmat kokemukseni jäivät tämän varjoon, no olivathan muut tytöt olleet kovin nuoria ja kokemattomia. Jäimme voipuneina makaamaan rinnakkain toisiamme puristaen.

2

10914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi_03

      Isot alkukirjaimet ja muut lukua helpottavat asiat käyttöön!!!!!

      • cosworth

        Sillä vielähän tässä harjoitellaan. Ehkä sitten seuraavassa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe