Kysymys Jagge-seurakunnalle. Jos käytössäsi olisi n. 45.000 EUR, niin millaiseen Jaggeen tuon rahasumman sijottaisit (tarkoitan siis autoa, joka tulisi ympärivuotiseen käyttöön, ei harrasteautoksi). Uusi X, vähän käytetty S tai enemmän käytetty jokin muu? Perusteetkin kiinnostaisivat.
Minkä valitsisit
11
1721
Vastaukset
- H.E.E.
Jotakuinkin tällaisen...voisi jäädä hyvässä lykyssä vielä vähän rahaa bensaankin.
http://www.mobile.de/SIDFuO4ByOxGVCSlYZBbW802Q-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1074793980A1LsearchPublicCCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C725%7D-t-vMkPR_X_xprrdsO~BSRA6E12400I250000000A2A0I150000000D1996A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111131834670&top=12&- Mursu
...Ja kuvat ilmaisustani. Jaguareja kannattaa hakea Saksasta. Tuolla hinnalla saa hyviä autoja, mallista riippumatta XJS 6.0 voisi olla myös hieno peli, mutta joku voi pitää sitä harrasteautona.
- StypeR
Nykyisellään myynnissä olevissa S-type malleissa on selkeästi eniten vastinetta rahalle. Toimivat Suomen oloissa hienosti, myös talvella, vaihdelaatikko on markkinoiden parhaimmistoa (käytössä mm. Audi A8 ja BMW 7-sarjassakin), tyyliltään onnistunut kokonaisvaltaisesti.
Hintaraja ja saatavuus voi olla pieni ongelma, malli tuli myyntiin keväällä 2002. Autotalli.com:ista löytyi yksi '02 malli hintaan 59,900 € (S-type 3.0 V6 Classic), kilometrejä vain 4000.
Facelift S-type on toimiva jo myös 2.5l V6 koneella.
Seuraavaksi listalle tulisi nelivetoinen X-type sopivilla varusteilla.
Jos mennään hiukan taaksepäin, vanhemmassa XJ:ssä on tietysti oma tyylinsä ja V8 on aina V8, jos sellaiseen päätyy. Vanhempikin XJR on hieno ja hauska peli. Käyttöautoksi tosin valitsisin enemmän nimenomaan nykyisen S-typen ja X-typen puolelta.
Ensimmäisen sukupolven S-typen pudotin pois koska uusi S-type kehittyi niin merkittävästi, niin teknisesti kuin sisustuksen tyyliltäänkin.- Utelias
Muuttuiko auto tosiaan niin paljon kuin tällä palstalla on annettu ymmärtää. Eli facelift-malli olisi aivan eri tason auto?
- Tuamas
Utelias kirjoitti:
Muuttuiko auto tosiaan niin paljon kuin tällä palstalla on annettu ymmärtää. Eli facelift-malli olisi aivan eri tason auto?
Käytännössä kaikki muu paitsi ulkokuori muuttui täysin. 70% osista vaihdettiin. Esim. alusta meni kokonaan uusiksi ja on nykyisellään todella hyvä, mm.kiihdytysautomiehet ihailivat sen toteuttamistapaa. Taasen vanha korimalli oli hieman lullamainen ajaa. Lisäksi tuo uusi vaihteisto on aivan eri planeetalta kuin vanha. Nykyinenhän on ZF:n 6-lovinen automaattilaatikko, joka on aivan mahtava.
Lisäksi sisustus pistettiin kokonaan uusiksi, enemmän jaguarin tyyliseksi sekä ajonhallintajärjestelmästä tehtiin vakiovaruste sekä pikanttina lisänä elektroninen käsijarru.
Nämä mainitsemani asiat ovat vain pintaa, nuo autot ovat oikeasti kuin yö ja päivä. Vanha korimalli oli keskitason auto luokassaan, uusi on erinomainen, selkeästi parhaita luokassaan.
Eli jos on varaa, niin kannattaa ehdottomasti ostaa uudemman korimallin S-type. Markkinoiden parhaita autoja luokassaan, mm. Jaguarin nykyinen tj totesi, että S-type on paras auto mitä he tällä hetkellä valmistavat.
(Sekä sen, että uusi XJ myy britanniassa yhtä hyvin kuin saman luokan Audit, bemarit ja mersut yhteensä). - Göring
Tuamas kirjoitti:
Käytännössä kaikki muu paitsi ulkokuori muuttui täysin. 70% osista vaihdettiin. Esim. alusta meni kokonaan uusiksi ja on nykyisellään todella hyvä, mm.kiihdytysautomiehet ihailivat sen toteuttamistapaa. Taasen vanha korimalli oli hieman lullamainen ajaa. Lisäksi tuo uusi vaihteisto on aivan eri planeetalta kuin vanha. Nykyinenhän on ZF:n 6-lovinen automaattilaatikko, joka on aivan mahtava.
Lisäksi sisustus pistettiin kokonaan uusiksi, enemmän jaguarin tyyliseksi sekä ajonhallintajärjestelmästä tehtiin vakiovaruste sekä pikanttina lisänä elektroninen käsijarru.
Nämä mainitsemani asiat ovat vain pintaa, nuo autot ovat oikeasti kuin yö ja päivä. Vanha korimalli oli keskitason auto luokassaan, uusi on erinomainen, selkeästi parhaita luokassaan.
Eli jos on varaa, niin kannattaa ehdottomasti ostaa uudemman korimallin S-type. Markkinoiden parhaita autoja luokassaan, mm. Jaguarin nykyinen tj totesi, että S-type on paras auto mitä he tällä hetkellä valmistavat.
(Sekä sen, että uusi XJ myy britanniassa yhtä hyvin kuin saman luokan Audit, bemarit ja mersut yhteensä).on idiootteja.
- Tuamas
Göring kirjoitti:
on idiootteja.
uuh. Hieno kommentti
- RR92
Pitäisin -92 rankun ja hommaisin P6B coupe rover
vaunun ja sit X300 koppasen V12 Jaggen!Jäishän sii
tä varmaan yli jotain?Haaveila vaan voi et sillee?
T:Jukka
PS:Mun mielestä toi ryöväri on pop?? - sivullinen
Ei kai olisi liikaa pyydetty, jos vastaajat lukisivat kysymyksen. Omille asioille voit ja saat avata oman pääotsakkeen. Kiitos
- mara
kuinka monella teistä on jaguar,luulen että ne jotka joskus ostaa jaguarin eivät niin paljon keskustele teknisistä asioista.Se on tunne joka ratkaisee valinnan. Jaguar ei ole vaan auto se on fiilinki.Jaguar ja talvirenkaat,unohda.Sulla ei ole fiilinkiä.Osta Toyota diseli 1,2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749