Kysymys Jagge-seurakunnalle. Jos käytössäsi olisi n. 45.000 EUR, niin millaiseen Jaggeen tuon rahasumman sijottaisit (tarkoitan siis autoa, joka tulisi ympärivuotiseen käyttöön, ei harrasteautoksi). Uusi X, vähän käytetty S tai enemmän käytetty jokin muu? Perusteetkin kiinnostaisivat.
Minkä valitsisit
11
1718
Vastaukset
- H.E.E.
Jotakuinkin tällaisen...voisi jäädä hyvässä lykyssä vielä vähän rahaa bensaankin.
http://www.mobile.de/SIDFuO4ByOxGVCSlYZBbW802Q-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1074793980A1LsearchPublicCCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C725%7D-t-vMkPR_X_xprrdsO~BSRA6E12400I250000000A2A0I150000000D1996A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111131834670&top=12&- Mursu
...Ja kuvat ilmaisustani. Jaguareja kannattaa hakea Saksasta. Tuolla hinnalla saa hyviä autoja, mallista riippumatta XJS 6.0 voisi olla myös hieno peli, mutta joku voi pitää sitä harrasteautona.
- StypeR
Nykyisellään myynnissä olevissa S-type malleissa on selkeästi eniten vastinetta rahalle. Toimivat Suomen oloissa hienosti, myös talvella, vaihdelaatikko on markkinoiden parhaimmistoa (käytössä mm. Audi A8 ja BMW 7-sarjassakin), tyyliltään onnistunut kokonaisvaltaisesti.
Hintaraja ja saatavuus voi olla pieni ongelma, malli tuli myyntiin keväällä 2002. Autotalli.com:ista löytyi yksi '02 malli hintaan 59,900 € (S-type 3.0 V6 Classic), kilometrejä vain 4000.
Facelift S-type on toimiva jo myös 2.5l V6 koneella.
Seuraavaksi listalle tulisi nelivetoinen X-type sopivilla varusteilla.
Jos mennään hiukan taaksepäin, vanhemmassa XJ:ssä on tietysti oma tyylinsä ja V8 on aina V8, jos sellaiseen päätyy. Vanhempikin XJR on hieno ja hauska peli. Käyttöautoksi tosin valitsisin enemmän nimenomaan nykyisen S-typen ja X-typen puolelta.
Ensimmäisen sukupolven S-typen pudotin pois koska uusi S-type kehittyi niin merkittävästi, niin teknisesti kuin sisustuksen tyyliltäänkin.- Utelias
Muuttuiko auto tosiaan niin paljon kuin tällä palstalla on annettu ymmärtää. Eli facelift-malli olisi aivan eri tason auto?
- Tuamas
Utelias kirjoitti:
Muuttuiko auto tosiaan niin paljon kuin tällä palstalla on annettu ymmärtää. Eli facelift-malli olisi aivan eri tason auto?
Käytännössä kaikki muu paitsi ulkokuori muuttui täysin. 70% osista vaihdettiin. Esim. alusta meni kokonaan uusiksi ja on nykyisellään todella hyvä, mm.kiihdytysautomiehet ihailivat sen toteuttamistapaa. Taasen vanha korimalli oli hieman lullamainen ajaa. Lisäksi tuo uusi vaihteisto on aivan eri planeetalta kuin vanha. Nykyinenhän on ZF:n 6-lovinen automaattilaatikko, joka on aivan mahtava.
Lisäksi sisustus pistettiin kokonaan uusiksi, enemmän jaguarin tyyliseksi sekä ajonhallintajärjestelmästä tehtiin vakiovaruste sekä pikanttina lisänä elektroninen käsijarru.
Nämä mainitsemani asiat ovat vain pintaa, nuo autot ovat oikeasti kuin yö ja päivä. Vanha korimalli oli keskitason auto luokassaan, uusi on erinomainen, selkeästi parhaita luokassaan.
Eli jos on varaa, niin kannattaa ehdottomasti ostaa uudemman korimallin S-type. Markkinoiden parhaita autoja luokassaan, mm. Jaguarin nykyinen tj totesi, että S-type on paras auto mitä he tällä hetkellä valmistavat.
(Sekä sen, että uusi XJ myy britanniassa yhtä hyvin kuin saman luokan Audit, bemarit ja mersut yhteensä). - Göring
Tuamas kirjoitti:
Käytännössä kaikki muu paitsi ulkokuori muuttui täysin. 70% osista vaihdettiin. Esim. alusta meni kokonaan uusiksi ja on nykyisellään todella hyvä, mm.kiihdytysautomiehet ihailivat sen toteuttamistapaa. Taasen vanha korimalli oli hieman lullamainen ajaa. Lisäksi tuo uusi vaihteisto on aivan eri planeetalta kuin vanha. Nykyinenhän on ZF:n 6-lovinen automaattilaatikko, joka on aivan mahtava.
Lisäksi sisustus pistettiin kokonaan uusiksi, enemmän jaguarin tyyliseksi sekä ajonhallintajärjestelmästä tehtiin vakiovaruste sekä pikanttina lisänä elektroninen käsijarru.
Nämä mainitsemani asiat ovat vain pintaa, nuo autot ovat oikeasti kuin yö ja päivä. Vanha korimalli oli keskitason auto luokassaan, uusi on erinomainen, selkeästi parhaita luokassaan.
Eli jos on varaa, niin kannattaa ehdottomasti ostaa uudemman korimallin S-type. Markkinoiden parhaita autoja luokassaan, mm. Jaguarin nykyinen tj totesi, että S-type on paras auto mitä he tällä hetkellä valmistavat.
(Sekä sen, että uusi XJ myy britanniassa yhtä hyvin kuin saman luokan Audit, bemarit ja mersut yhteensä).on idiootteja.
- Tuamas
Göring kirjoitti:
on idiootteja.
uuh. Hieno kommentti
- RR92
Pitäisin -92 rankun ja hommaisin P6B coupe rover
vaunun ja sit X300 koppasen V12 Jaggen!Jäishän sii
tä varmaan yli jotain?Haaveila vaan voi et sillee?
T:Jukka
PS:Mun mielestä toi ryöväri on pop?? - sivullinen
Ei kai olisi liikaa pyydetty, jos vastaajat lukisivat kysymyksen. Omille asioille voit ja saat avata oman pääotsakkeen. Kiitos
- mara
kuinka monella teistä on jaguar,luulen että ne jotka joskus ostaa jaguarin eivät niin paljon keskustele teknisistä asioista.Se on tunne joka ratkaisee valinnan. Jaguar ei ole vaan auto se on fiilinki.Jaguar ja talvirenkaat,unohda.Sulla ei ole fiilinkiä.Osta Toyota diseli 1,2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026688
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324008törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303435Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831837- 331418
- 281367
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi481131Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11950- 42909