Hei.
Olen kiinnostunut lajista ja olen kuullut/lukenut hieman taustatietoa netistä ko. lajista.
Haluaisin kuulla hieman mielipiteitä kyseisestä lajista ja eri seuroista joita on olemassa.
Asun pääkaupunkiseudulla joten mihin seuraan kannattaa hakeutua? Peruskurssien hinnat (tai www-osoite) olisi kiva tietää.
Mitä mkannattaa tietää/ottaa huomioon ennen ko. lajin harrastamisen aloittamista?
Kiitos paljon kaikille.
Krav Maga
3
863
Vastaukset
- -83
Itse harrastan, aluks oli aika vaikeeta, toi on fyysisesti rankka laji, mutta mukavaa. Combat Academy on ihan hyvä paikka käydä kyselemässä, se sijaitsee suvilahdenkadulla. Toi on kyllä kallis laji!
- Magaillut
Krav Maga-salien yhteystiedot löydät parhaiten Suomen Krav Magaliiton sivuilta netistä. Sieltä löytyy kaikki liittoon kuuluvat seurat. Niissä voit suorittaa kansainvälisesti hyväksyttäviä tasoarvoja, ja leirit ja seminaarit israelilaisten ohjaamina ovat paikkoja, joissa osa tasoista pitää suorittaa. Samoissa tilaisuuksisssa tapaat paljon muita harrastajia ja saat mukavaa lisäoppia tavallisen harjoittelun lisäksi. Itse olen treenannut erilaisten ihmisten kanssa: 18-55v. naisten ja miesten, painoakin ja kokoa ollut 45kg-120kg. Oikealla harjoittelulla kehität itsepuolustustaitojasi turvallisesti ja mukavasti, usein treeniporukoissa on hyvä henki. Liiton kouluttamat ohjaajat ovat käyneet sellaiset kurssit, että he osaavat parhaiten opastaaa lajin saloihin ja suuri osa käyttää ja tarvitsee itsepuolustusta työssään, joten käytännön tietoa löytyy muutenkin kun snagaritappeluista. Liiton sivuille on koottu siis kaikki tarvitsemasi tieto. Liiton ulkopuolisia seuroja en osaa kommentoida. Esimerkkejä seuroista: Helsingin Herttonimessä on yksi, myös Hgissä Tapanilan Erä, Tikkurilassa Vantaan Kamppailukeskus, Espoossa Espoon Krav Maga Tapiolassa, Espoon Kehähait/ Suomen kamppailuopisto Niittykummussa. Nämäkin löytyvät liiton sivuilta. Alkuun tarvitset verkkarit, mieluiten pian alasuojat. Lisenssi (vakuutus tapaturmien varalle) kannattaa hankkia, neuvovat seurassa miten sen saa. Lisää varusteita hankit sitten harrastuksen edetessä - ja eiku mätkimään ;)
- magakravmaga
krav maga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen183834Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2223708Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä972662SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot202584"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita322324Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642256Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman202252Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131946Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue611790- 901611