Suomen paras asianajotoimisto

mikä?

Aloitetaan galluppia. Mikä toimisto on mielestänne Suomen paras?

190

31084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manne

      Itä-Suomen hovioikeus. Nopalla ratkaisut kehiin.

      • xcxvbxv

        Entä Turun paras asianajotoimisto ja mielellään kohtuuhintainen.


    • kuro

      Suomen parhaat lakimiehet löytyy tulevista sukupolvista, nykyiset on jo menetetty.

      Se paras voisi siis olla vaikka Young & YoungJr & and the latest news.

      • asiallisia

        Molemmilla aa-toimisto ja vaikuttavat asiallisilta, mutta mikä on sitten työ minkä he ottavat ja mitä se maksaa?
        Huippu sellaisetkin osaavat huiputtaa, mutta kun kansakunnan kaapin päälle pääsee, niin pitää varoa mainettaan.
        Parhaasta päästä nämä miehet kuitenkin.


    • Tämä esitän

      Esitän, että Vaasan hovioikeus, koska asiat ajetaan läpi, tarvitsematta kuulla todistajia. Asianomaisen kertomus riittää. Kaiken lisäksi tuomiot ovat kuulemma koko Suomen kovimmat.

      • Anonyymi

        Hovioikeuksista paras...


    • paras?

      Mitähän perusteita matti meikäläisellä on arvioida Suomen parasta? Ei mitään. Korkeintaan hän voi kertoa, mikä nimi sattuu tulemaan mieleen. Se, että on tällä alalla "julkkis", ei kerro paremmuudesta mitään todellista.

    • kolkka

      Kyllähän tuomioistuimet tomivat melkoisina asianajajotoimistoina, mutta sen ei pitäisi olla oikeudenkäymiskaaren mukaan edes mahdollista.

      Meillä selvitetään/kuulutetaan olevan riippumaton tuomioistuinlaitos, mutta me emme tiedä mitä sillä tarkoitetaan. Teoriani on, että on kyse siitä, että yksi henkilö voi tuomita ja siihen ei ole puuttumista. Vaikka oikeusmurha tapahtuu, niin turpa tukkoon ja rullalle tai taistele taistelemasta päästyäsi, jotta huomaat hävinneesi jutun. - Suomalainen asennevamma!

      • Anonyymi

        Järvenpäässä istunnon yhteydessä tuomari keskusteli vastapuolen asianajan kanssa yhteisistä bisneksistä.
        Lopputulosta ei tarvinne ihmetellä.


    • kaikki

      ovat huonoja. Itsellä on kokemusta AA Tomi Vähätalosta, tampereelta, joka pettää, asia nyt AA-liitossa.
      Lakiasiaintoimisto Jaakko Tuutti tampereelta on paras, mutta nykyään KäO antaa "tuutinlisää", ei kai oikein pidä Tuutista, joka hoitaa asiansa hyvin.

    • laiton vangitseminen

      pekka kivi hoitaa tällä hetkellä itelle 11 vuoden laitonta huostaan ottoa kunta saa syytteet törkeästä laittomasta vangitsemisesta ja törkeästä vapauden riistosta. itse pidän ja suosittelen kaikille (toimisto espoossa)

      • Yx vain...

        Pekka on YKKÖNEN...!!!!! nim.Kokemusta on pitkältä ajalta... ;) :) ;)


      • Home

        Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa.


      • Aivan-totta

        Aivan totta puhut, Huono asianajaja


      • AsiakasEspoo

        Penttinen on tämän maan paras asianajaja ainakin työsuhdejutuissa. Laatu tietenkin maksaa!


      • Anonyymi
        AsiakasEspoo kirjoitti:

        Penttinen on tämän maan paras asianajaja ainakin työsuhdejutuissa. Laatu tietenkin maksaa!

        hometalokäräjöintiin Suomella ei enää ole varaa... Hovinarrit...


      • Anonyymi
        AsiakasEspoo kirjoitti:

        Penttinen on tämän maan paras asianajaja ainakin työsuhdejutuissa. Laatu tietenkin maksaa!

        Valehtelija


      • Anonyymi

        Matti Pentinen on hävinnyt kaikki keisin melkein ja laskuttaa vähintäin 15 000 e siitä täysistä häviöstä. EN SUOSITTELE SUN ELÄMÄN PAHIN VIRHE JOS VALITSET MATTI PENTINEN


      • Anonyymi
        Home kirjoitti:

        Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa.

        Minulla myös huonot kokemukset Matti Penttisestä. Ei osaa eikä yritä, ei Matti eikä naisjuristi, jonka kanssa hoidin toista hommaa. Laskutus silti iso.


      • Anonyymi
        AsiakasEspoo kirjoitti:

        Penttinen on tämän maan paras asianajaja ainakin työsuhdejutuissa. Laatu tietenkin maksaa!

        tiedätkö paljonko esimerkiksi asisanajajani hoitaa sakkoista valituksen etelä Suomen käräjä oikeuteen.itse en kykene maksamaan.Joten valtiohan maksaa puoles tani mitä asianajaja saa tuosta palkkiota?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelija

        Aivan totta. AsiakasEspoo VALEHTELIJA


      • Home kirjoitti:

        Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa.

        Minäkin en suosittele tätä yritystä / asianajotoimistoa / asianajaja penttinen kenellekään edes pahimmalle viholliselleni. Olisinpa uskonut aiemmin täällä lukemani huono arvostelut tästä Matti Penttinen asianajotoimistosta koska nimittäin kaikki huonot arvostelut mitä täällä luki olivat täysin oikeassa ja täysin paikkansa pitäviä. Veloittaa turhasta ja todella kallis . Rahastus vain heidän ykköstehtävä ja ovat siinä erittäin ammattilaisia MUTTEI tuloksia saa aikaan ollenkaan. Voit olla varma siitä, että jos asianajajasi on Matti Penttinen niin tulet maksamaan tyhjästä ja TULET häviämään juttusi kunnolla pahasti ja melko 100 prosentin todennäköisyydellä / varmuudella, etkä saa oikeutta laisinkaan ja maksat iso summa raha hänelle turhasta avustamisesta. Sen lisäksi joudut itse tekemään kaiken työn ja kerätä kaiken todisteet ja vieläpä maksat heille itse siitä että olet tehnyt kaiken työn itse.

        HUOM: Asianajaja Matti Penttinen jättää asiakkaan antamat todella tärkeät todisteet jutun voiton ja oikeuden saannin kannalta antamatta eteenpäin oikeudelle.

        Erittäin huonoa palvelua itse Matti ei tehnyt töitänsä juurikaan ja me jouduimme itse tekemään hänen puolestaan kaiken työn. Tämä asianajo toimisto yritys haluaa vaan tehdä rahaa eikä auttaa asiakkaitansa saa oikeutensa. SE ON VARMA ASIA

        Ei kuuntele asiakasta laisinkaan, ei antaa hyviä neuvoja edes eikä kunnioita asiakasta laisinkaan ja on todella röyhkeä. Luule herra tietävänsä kaiken ja hän on herra "kokemus" muka, mutta oikeudessa ei osannut laisinkaan että miten olla oma asiakkaansa puolella ja miten auttaa asiakkaitansa saa oikeutensa eikä näyttänyt osaavan mistään mitään eikä edes puhunut paljon mitään oikeudessa toisin kuin vastapuolen asianajaja. Kaiken lisäksi nukkui kesken asiakkaan kanalta tärkeän valmistelu tapaaminen ennen oikeudenkäynti jne.

        Voin sano luotettavan mielin, että Matti Penttinen on HUONOIN näkemäni ja kokemani Asianajaja koskaan

        Huono palvelu ja epäkunnioittava, kallis hinta. Hämärä toiminta!!
        Penttisen suhtautuminen asiakkaisiin on ylimielistä ja hyökkäävää. Kaikki lakimiehistä kerrotut ilkeät kuvaukset sopivat tämän toimiston tapaan toimia.

        Älkää hyvät ihmiset erehtykö tähän asianajotoimistoon koska loppu pelissä joudut itse itsesi asianajajaksi mutta isot maksut mene tällä Asianajotoimisto Matti Penttinselle. Etsikää hyvät ihmiset muualta löytyy nimittäin paljon parempi...

        Hinta laatu todella heikko. Kartan tämän toimiston todella kaukaa, sillä heiltä onnistuu ensiluokkaisesti vain lasku.


      • IboSting kirjoitti:

        Minäkin en suosittele tätä yritystä / asianajotoimistoa / asianajaja penttinen kenellekään edes pahimmalle viholliselleni. Olisinpa uskonut aiemmin täällä lukemani huono arvostelut tästä Matti Penttinen asianajotoimistosta koska nimittäin kaikki huonot arvostelut mitä täällä luki olivat täysin oikeassa ja täysin paikkansa pitäviä. Veloittaa turhasta ja todella kallis . Rahastus vain heidän ykköstehtävä ja ovat siinä erittäin ammattilaisia MUTTEI tuloksia saa aikaan ollenkaan. Voit olla varma siitä, että jos asianajajasi on Matti Penttinen niin tulet maksamaan tyhjästä ja TULET häviämään juttusi kunnolla pahasti ja melko 100 prosentin todennäköisyydellä / varmuudella, etkä saa oikeutta laisinkaan ja maksat iso summa raha hänelle turhasta avustamisesta. Sen lisäksi joudut itse tekemään kaiken työn ja kerätä kaiken todisteet ja vieläpä maksat heille itse siitä että olet tehnyt kaiken työn itse.

        HUOM: Asianajaja Matti Penttinen jättää asiakkaan antamat todella tärkeät todisteet jutun voiton ja oikeuden saannin kannalta antamatta eteenpäin oikeudelle.

        Erittäin huonoa palvelua itse Matti ei tehnyt töitänsä juurikaan ja me jouduimme itse tekemään hänen puolestaan kaiken työn. Tämä asianajo toimisto yritys haluaa vaan tehdä rahaa eikä auttaa asiakkaitansa saa oikeutensa. SE ON VARMA ASIA

        Ei kuuntele asiakasta laisinkaan, ei antaa hyviä neuvoja edes eikä kunnioita asiakasta laisinkaan ja on todella röyhkeä. Luule herra tietävänsä kaiken ja hän on herra "kokemus" muka, mutta oikeudessa ei osannut laisinkaan että miten olla oma asiakkaansa puolella ja miten auttaa asiakkaitansa saa oikeutensa eikä näyttänyt osaavan mistään mitään eikä edes puhunut paljon mitään oikeudessa toisin kuin vastapuolen asianajaja. Kaiken lisäksi nukkui kesken asiakkaan kanalta tärkeän valmistelu tapaaminen ennen oikeudenkäynti jne.

        Voin sano luotettavan mielin, että Matti Penttinen on HUONOIN näkemäni ja kokemani Asianajaja koskaan

        Huono palvelu ja epäkunnioittava, kallis hinta. Hämärä toiminta!!
        Penttisen suhtautuminen asiakkaisiin on ylimielistä ja hyökkäävää. Kaikki lakimiehistä kerrotut ilkeät kuvaukset sopivat tämän toimiston tapaan toimia.

        Älkää hyvät ihmiset erehtykö tähän asianajotoimistoon koska loppu pelissä joudut itse itsesi asianajajaksi mutta isot maksut mene tällä Asianajotoimisto Matti Penttinselle. Etsikää hyvät ihmiset muualta löytyy nimittäin paljon parempi...

        Hinta laatu todella heikko. Kartan tämän toimiston todella kaukaa, sillä heiltä onnistuu ensiluokkaisesti vain lasku.

        PS: Ja lasku helposti menee yli 15 000 vähintäin


      • Anonyymi
        AsiakasEspoo kirjoitti:

        Penttinen on tämän maan paras asianajaja ainakin työsuhdejutuissa. Laatu tietenkin maksaa!

        höpö höpö, taisi kirjoittaa olla Matti Penttinen itse


      • Anonyymi
        Home kirjoitti:

        Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa.

        Asianajotoimisto Matti Penttinen Oy
        Asianajaja Matti Penttinen

        On ehdottamasti Suomen surkein asianajaja

        En suosittele tätä yritystä / asianajotoimistoa / asianajaja Matti Penttinen kenellekään edes pahimmalle viholliselleni. Olisinpa uskonut aiemmin lukemani huono arvostelut tästä Matti Penttinen asianajotoimistosta koska nimittäin kaikki huonot arvostelut mitä täällä luki olivat täysin oikeassa ja täysin paikkansa pitäviä. Veloittaa turhasta ja todella kallis . Rahastus vain heidän ykköstehtävä ja ovat siinä erittäin ammattilaisia MUTTEI tuloksia saa aikaan ollenkaan. Voit olla varma siitä, että jos asianajajasi on Matti Penttinen niin tulet maksamaan tyhjästä ja TULET häviämään juttusi kunnolla pahasti ja melko 100 prosentin todennäköisyydellä / varmuudella, etkä saa oikeutta laisinkaan ja maksat iso summa raha hänelle turhasta avustamisesta. Sen lisäksi joudut itse tekemään kaiken työn ja kerätä kaiken todisteet ja vieläpä maksat heille itse siitä että olet tehnyt kaiken työn itse.

        HUOM: Asianajaja Matti Penttinen jättää asiakkaan antamat todella tärkeät todisteet jutun voiton ja oikeuden saannin kannalta antamatta eteenpäin oikeudelle.

        Erittäin huonoa palvelua itse Matti ei tehnyt töitänsä juurikaan ja me jouduimme itse tekemään hänen puolestaan kaiken työn. Tämä asianajo toimisto yritys haluaa vaan tehdä rahaa eikä auttaa asiakkaitansa saa oikeutensa. SE ON VARMA ASIA

        Ei kuuntele asiakasta laisinkaan, ei antaa hyviä neuvoja edes eikä kunnioita asiakasta laisinkaan ja on todella röyhkeä. Luule herra tietävänsä kaiken ja hän on herra "kokemus" muka, mutta oikeudessa ei osannut laisinkaan että miten olla oma asiakkaansa puolella ja miten auttaa asiakkaitansa saa oikeutensa eikä näyttänyt osaavan mistään mitään eikä edes puhunut paljon mitään oikeudessa toisin kuin vastapuolen asianajaja. Kaiken lisäksi nukkui kesken asiakkaan kanalta tärkeän valmistelu tapaaminen ennen oikeudenkäynti jne.

        Voin sano luotettavan mielin, että Matti Penttinen on HUONOIN näkemäni ja kokemani Asianajaja koskaan

        Huono palvelu ja epäkunnioittava, kallis hinta. Hämärä toiminta!!
        Penttisen suhtautuminen asiakkaisiin on ylimielistä ja hyökkäävää. Kaikki lakimiehistä kerrotut ilkeät kuvaukset sopivat tämän toimiston tapaan toimia.

        Älkää hyvät ihmiset erehtykö tähän asianajotoimistoon koska loppu pelissä joudut itse itsesi asianajajaksi mutta isot maksut mene tällä Asianajotoimisto Matti Penttinselle. Etsikää hyvät ihmiset muualta löytyy nimittäin paljon parempi...

        Hinta laatu todella heikko. Kartan tämän toimiston todella kaukaa, sillä heiltä onnistuu ensiluokkaisesti vain lasku.


    • joukkoistaminen +++

      Se asianajotoimisto nousee minun listallani kärkeen, joka uskaltaa nostaa ja ajaa läpi kanteen Suomen valtiota vastaan. Homma voisi toimia sillä tavalla, että rohkein asianajotoimisto tässä asiassa astuu rohkeasti esiin ja ottaa muiden asinajotoimistojen joukkoistamisen johtaakseen. Joukkoistaminenhan koskee myös asiakkaita ja tiedotusvälineitä.

      Kova urakka, mutta olisihan se hienoa, että perustuslain velvoitteet alkaisivat Suomessakin toimimaan. Vai mitä?

      -- Harmaa hallinto ja Suomen ihmisoikeustilanne 2011 --
      http://suomi2017.wordpress.com/2011/07/17/harmaa-hallinto-ja-suomen-ihmisoikeustilanne-2011/
      Lähetetty heinäkuu 17, 2011 kirjoittanut Suomi 2017 - Suomi 2.0

      - Suomi jatkaa läntisten YK-maiden johtavana ihmisoikeusrikosvaltiona. Kova väite heti tämän artikkelin alkuun. Perustelen väitteeni saman tien.

      - Hallitus ja eduskunta saattoivat vuosina 2003 – 2007 voimaan ”kahden lääkärin loukku” – lakipaketin nimellä tunnetun potilaiden niittokoneiston. Nostaen samalla vakuutuslääketieteen täysin ylivertaiseen asemaan.

      • Anonyymi

        Nostan Hämeenlinnan äskeisen päänirroituskeissin ajan hengen virvoittajakeissiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostan Hämeenlinnan äskeisen päänirroituskeissin ajan hengen virvoittajakeissiksi.

        Päätä ei siis ollutkaan irrotettu Hämeenlinnassa. Anteeksi liioitteluni. Syytän liiallista perehtymistä lukuisien nettikirjoittajien luuloon.
        Vain Porissa on pää irrotettu.


    • 16

      Suomi24 Laki-palstan hinta-laatusuhde on lyömätön, ehdottomasti kärkikastia.

      • Hevospää

        Totta. Täältä löytyy ehdoton asiantuntemus ja asiallisuus


    • iemanja

      Herbert Gumbler, puolustusasianajajana kunnostautunut, värikkäin historia ja asiakaskunta.
      Edesmennyt Matti Wuori osasi patsastella ihmisoikeuskysymyksissä, teki hienoa työtä tapauksessa Ståhlström.
      Outi Mannonen ja Leeni Ikonen tekevät hyvää työtä vaikeissa ja oikeusturvaltaan mahdottomissa lastensuojeluasioissa.
      Kemppisen jutuista tykkään.

    • jaahas?!?

      No olen pyrkinyt elämäni siten valtion kanssa sovussa elämään, että asianajajaa en vielä ole tarvinnut. Ja muuten, jos palstalla olisi juristeja, sinun aloituksesi todettaisiin laittomaksi.

    • huijatuksi tulin

      Kyllä nyt täytyy sanoa, etten suosittele Pekka Kiveä.

      Pitivät syyllisenä ja oikeudessa ei sitten ollut ketään puolellani.

      Todella pettynyt olen.

      pekkakivi asianajotoimisto pekka kivi

      • Anonyymi

        Kivien viskominen todettu vaaralliseksi. Lasikattokin on jo rikottu, sanoi Hillary Clinton.
        Hän oli kuulevinaan sen, minä en kuullut...


    • 32984

      Kokemusta täälläkin P.Kiven palvelusta. Herran aikataulujen petettyä pahasti tapaa asiakkaansa 3 arkipäivää ennen oikeuden käsittelyä. Kaikki asiakkaan syyttömyyttä tukeva aineisto jää hankkimatta eikä n.puoli tuntia kestävässä tapaamisessa asiaa muutenkaan ehditä käydä läpi . Puhelin soi ja kiire painaa päälle.

      Eipä sitten ole istunnossakaan paljon sanottavaa. 45min aikana tämä "oikeusavustaja" avaa yhden kerran suunsa vedotakseen perustuslakiin.

      Syyttäjä sen sijaan on asianmukaisesti valmistautunut ja tulos on sen mukainen.

      Kiitos järjetelmän Hovin ei tarvitse tarjota uutta mahdollisuutta joten tässä sitä nieleskellään rikollisen leimaa päivä kerrallaan..

    • 32984

      Ja mainitsematta jäi että erittäin hyvää ja ammattimaista palvelua sain Jyväskylässä : Asianajotoimisto Artimo & Co

      • Jkl_Rautpohja

        Artimo on kyllä hyvä (Tero).. Samaten Halonen, Lakka ja Tuomi, on kyllä Jyväskylän kärkipäässä.


      • Ei_kunnioitettavaa

        Artimoa en voi todella suositella!

        Mainettaan todella paljon HUONOMPI.

        Miespuolinen Artimo todella asiaton puheissaan ja tyly - uhrille! Hoiti hommansa muutenkin vähän sinne päin - vähän niin kuin vasemmalla kädellä.

        Naispuolinen Artimo oli taas hyvin ajattelematon ja välinpitämätön uhrin kannalta vaikka kehui tehneensä juuri tällaisia keissejä. Jätti vielä tarkeitä todistajia kutsumatta oikeuteen.

        Kertaalleen voitettu juttu hävittiin!


      • Anonyymi
        Ei_kunnioitettavaa kirjoitti:

        Artimoa en voi todella suositella!

        Mainettaan todella paljon HUONOMPI.

        Miespuolinen Artimo todella asiaton puheissaan ja tyly - uhrille! Hoiti hommansa muutenkin vähän sinne päin - vähän niin kuin vasemmalla kädellä.

        Naispuolinen Artimo oli taas hyvin ajattelematon ja välinpitämätön uhrin kannalta vaikka kehui tehneensä juuri tällaisia keissejä. Jätti vielä tarkeitä todistajia kutsumatta oikeuteen.

        Kertaalleen voitettu juttu hävittiin!

        Artimosta myös huonoja tuoreita Jyväskylässä. Eräs heidän palkollisistaan koetti hoitaa erillisen pesänjakajan tehtäviä ensinnäkin hirveällä hinnalla, toisekseen alkulöpinöissä mainostettu puolueettomuus oli "in her ass", kolmanneksi oli vain täysin turha lisäkustannus koko keikassa kun ei auttanut asiaa yhtään eteenpäin, neljänneksi selkeästi kaikesta toiminnasta paistoi läpi se että hän teki töitä sen osapuolen eteen joka oli hänet vaatinut erilliseksi pesänjakajaksi. "Sen lauluja laulat jonka leipää syöt" -toimintaperiaate. Aika monta epäkohtaa paistoi toiminnasta läpi, tulen viemään asiat selvitettäväksi myös valvontalautakunnalle. En voi suositella!


      • Anonyymi
        Jkl_Rautpohja kirjoitti:

        Artimo on kyllä hyvä (Tero).. Samaten Halonen, Lakka ja Tuomi, on kyllä Jyväskylän kärkipäässä.

        Lakka on epäasiallinen, huono.


      • Anonyymi
        Jkl_Rautpohja kirjoitti:

        Artimo on kyllä hyvä (Tero).. Samaten Halonen, Lakka ja Tuomi, on kyllä Jyväskylän kärkipäässä.

        Paitsi Lakka. Hän on epäasiallinen. <erittäin>


    • dinde

      Helsingistä löytyy asianajajatoimisto Susiluoto, suosittelen koska on paras.

    • Ken hoitaa ken ei...

      Itsellä jäi asia roikkumaan sinne konttoriin joka koski toisen lakimiehen vastiineen laiminlyöntiä. Kysellyt muutaman kerran perään, ei vastausta txt tai sähköpostiin. Siinä meni 30000 palkkasaatava!

      • puskaradio

        Olen samaa mieltä, ei korppi korppia noki. Siellä on yllättäviä kommentteja laukovia asianajajia, ettei kannata mennä siihen toimistoon. Kuittaavat postit saaduksi muttei vastauksia. Tai sitten sellaisia vastauksia ettei niistä ota selvää. Kiertelevät ja kaartelevat ja ovat mielestäni aika velikultia.


    • huonoin

      Paras?
      Miksi ei kysytä huonointa?
      Tai missä/mistä toimistosta olet saanut arveluttavaa, huonoa, surkeaa, outoa palvelua/asiasi ajamista?
      Tai mihin voit ilmoittaa/valittaa huonosta palvelusta/asianajotoimistosta?
      Ja oletko valittanut? Jos kohdallesi on osunut asiatonta, ammattitaidotonta jne. palvelua.

      • päällä seisoja

        Kyllä sekin varmaan osaltaan toimii, mutta yleensähän asianajajan tarpeessa oleva haluaa heti tietää kuka todella osaa hommansa. Keskinkertaiset vetää työnsä läpi niinkuin asianajajan kuuluu, mutta todella hyvä on oikeasti hyödyksi asiakkaalleen.
        Mia Kavasto on kiireinen asianajaja eikä hän mielellään ota itseään miellyttämättömiä töitä, mutta en osaa sanoa minkälaista tulosta hän saa asiakkailleen aikaiseksi.
        Tässä onkin muuten se ongelma että saman asianajotoimiston sisällä on erilaisia asianajajia ja lakimiehiä, joten toimiston sisältöä ei joka kohdalla voi niputtaa samaan.


      • Tuomarin turhauttaja
        päällä seisoja kirjoitti:

        Kyllä sekin varmaan osaltaan toimii, mutta yleensähän asianajajan tarpeessa oleva haluaa heti tietää kuka todella osaa hommansa. Keskinkertaiset vetää työnsä läpi niinkuin asianajajan kuuluu, mutta todella hyvä on oikeasti hyödyksi asiakkaalleen.
        Mia Kavasto on kiireinen asianajaja eikä hän mielellään ota itseään miellyttämättömiä töitä, mutta en osaa sanoa minkälaista tulosta hän saa asiakkailleen aikaiseksi.
        Tässä onkin muuten se ongelma että saman asianajotoimiston sisällä on erilaisia asianajajia ja lakimiehiä, joten toimiston sisältöä ei joka kohdalla voi niputtaa samaan.

        Mia Kavasto on hyvä, jos on vastapuolen asiaa ajamassa. Nimim. kokemusta on ja onneksi oli vastapuolella :-). Toivottavasti tämä Suomen oikeusjärjestelmä ei koskaan muutu amerikkalaiseksi teatteriksi mitä Mia niin kovin mielellään näyttelemässä. On muuten ollut aikaisemmin sillä Itiksen Heiskasella duunissa, joten kannattaa tsekata kaikki referenssit.


      • Syyttäjä
        Tuomarin turhauttaja kirjoitti:

        Mia Kavasto on hyvä, jos on vastapuolen asiaa ajamassa. Nimim. kokemusta on ja onneksi oli vastapuolella :-). Toivottavasti tämä Suomen oikeusjärjestelmä ei koskaan muutu amerikkalaiseksi teatteriksi mitä Mia niin kovin mielellään näyttelemässä. On muuten ollut aikaisemmin sillä Itiksen Heiskasella duunissa, joten kannattaa tsekata kaikki referenssit.

        Kavasto on täysi tomppeli.

        Todellakin hyvä, jos on vastapuolella. En ole koskaan tavannut vastaavaa dorkaa.


      • Kavastoonkyllästynyt

        Kavastosta ei tosiaan ole mihinkään! Yksinkertaisimmankaan asian hoitaminen ei häneltä onnistu. Ja asiat joita on hoitavinaan, ovat täynnä virheitä!
        Ahne akka joka ei asiakkaiden asioihin edes perehdy!


      • 15-3
        Kavastoonkyllästynyt kirjoitti:

        Kavastosta ei tosiaan ole mihinkään! Yksinkertaisimmankaan asian hoitaminen ei häneltä onnistu. Ja asiat joita on hoitavinaan, ovat täynnä virheitä!
        Ahne akka joka ei asiakkaiden asioihin edes perehdy!

        Totta joka sanas..ei perehdy eikä perehdy moni muukaan eli kansalaisen oikeusturva on ulkoistettu viranomaisilta noille luukuu toimistoille jotka ei ole virkavastuulla vaan yksityisenä.mutta lakitoimistoja en suosittele.


      • soile-inkeri

        Huonoin Maritta Heiskanen, yksinkertaisesti.
        Roikottaa asioita, ja lupaa tehdä, vaan ei tee. Kukas ne tekee, asiakasko?
        Puhuu tänään tätä ja huomenna sitä...hommia liikaa vai liian vähän?


      • Anonyymi
        Kavastoonkyllästynyt kirjoitti:

        Kavastosta ei tosiaan ole mihinkään! Yksinkertaisimmankaan asian hoitaminen ei häneltä onnistu. Ja asiat joita on hoitavinaan, ovat täynnä virheitä!
        Ahne akka joka ei asiakkaiden asioihin edes perehdy!

        Joo, ei tosiaan ole mihinkään. Itse on aina oikeassa ja muut täysin väärässä ja siitä ei voi edes keskustella! On niin täynnä itseään!


    • min'

      applex.fi ei ole hyv'

    • Prokuristit

      Kusipää jeggiä ne on joka sorkka,jos ei oo rahaa niin turpii tulee..näin on marjat.
      sitäpaitsi heidän lupansahan on oikeusministeriön alainen,ei siis voikkaan tedä kunnolla jos vaikka ehkä osaisinkin,,no poikeuksiakin aina joksu on,mut he tuppaa menee liikeelämän palvelukseen..
      -moni on menttänyt vähät roponsa lakimies huijjareille,kuten eräälle etelä pohjanmaan ex-hitsarille..

    • Ei ainakaa ..tätä

      Kunhan ette missään nimessä sekaannu Suomen Juristit Oy. Eivät ole asianajoliiton jäseniä, koska niitä ei hyväksytty, epärehellistä laskutusta ym...kiertäkää kaukaa ja säästäkää rahanne

      • TIETO_TOSIAAN_MAKSAA_

        Sammaa mieltä noin puoli vuotta sitten hoiti juttuamme. Epärehellisyys silmiin pistävää, laskutuksessa siis!! Olisi pitänyt lukea tätä keskustelua, niin olisimme välttyneet suorastaan inholta kohtelulta ja oman edun tavoittelulta, Näin jälkikäteen silmämme ovat avautuneet, verhoiltua valheellista luottamusta , EI KOSKAAN enään SUOMEN JURISTIT OY.


      • Anonyymi
        TIETO_TOSIAAN_MAKSAA_ kirjoitti:

        Sammaa mieltä noin puoli vuotta sitten hoiti juttuamme. Epärehellisyys silmiin pistävää, laskutuksessa siis!! Olisi pitänyt lukea tätä keskustelua, niin olisimme välttyneet suorastaan inholta kohtelulta ja oman edun tavoittelulta, Näin jälkikäteen silmämme ovat avautuneet, verhoiltua valheellista luottamusta , EI KOSKAAN enään SUOMEN JURISTIT OY.

        Suomen Juristit Oy Mikko Saari joka nykyään perustanut Asianajotoimisto Solve Oy:n en suosittele. Ei perehtynyt mitenkään asiaani eikä minulla olleeseen kirjalliseen materiaaliin vaan perehtyi asiaani vain vastapuolen kanssa asiasta keskustelemalla eikä minulla sitten ollutkaan käräjäoikeudessa esittää mitään kirjallista todistusaineistoa kumoamaan vastapuolen valheita. Oli vielä minua ohjeistanut ettei minua tarvitse huolehtia mistään vaan voin käräjäoikeudessa vaikka täytellä ristikoita.On kuin olisi etukäteen jo sopinutkin että minut laitetaan häviämään. Hävisin komeasti kanteeni joka tuli minulle todella kalliiksi ja sain minut vielä myös uskomaan ettei tuomiosta voi valittaa. Asia kaihertaa vieläkin vaikka siitä onkin jo aikaa.


    • Janne 45

      Lakiasiantoimisto yrjö paukkunen.onko kellään kokemuksia?

      • 824-yrfg

        Älä vaan ikinä tee edes tuttavuutta ja hänellä ei ole lupa lakimiehen oikeuksiakaan. saati mitään koulutustakaan pysy kaukana.


    • arvaaja

      Paras on se, joka velvoittaa alle 150 e/tunti.
      Ei ole tähän päivään mennessä löytynyt.
      Erikoislääkäritkin velvoittavat vähemmän kuin asianajat!

    • EI SOITA PYYNTÖIHIN

      Paras ei ole ainakaan Maritta Heisasen putiikki ITKSESSÄ.

      • MAKSAJA

        Oli kai Heiskanen ? Ei välitä asiakkaastaan,vaan laskuttaa.


      • EX-Asiakas

        Olen samaa mieltä.... Että Maritta Heiskanen Itiksessä on huonoin lakimies


      • PateP62

        olen aivan päinvastaista mieltä. Maritta Heiskanen hoiti erinomaisesti huoltajuusriitani


      • rääkynäjaska
        EX-Asiakas kirjoitti:

        Olen samaa mieltä.... Että Maritta Heiskanen Itiksessä on huonoin lakimies

        Myös samaa mieltä, Maritta Heiskanen ei oikein paneudu mihinkään, ei hyvä.
        Huonoinko...no huonoin kohtaamani, ja asia oli hyvin yleinen, ei rikos.
        Rahastaa osaa, koskaan en menisi uusiksi asiakkaaksi, riitti tämä touhu!
        No paikka Itiksessä kertoo saman. Onko siellä mitään hyvää ja rehellistä?
        Jättää hommat itse asiakkaalle tehtäviksi, ei vaivaidu kaivelemaan tietoa, ja lähettelee viestejä tulehan itse katsomaan asiasi! Ei fiksua.
        Voisi sanoa huolimattomaksi tuomariksi papereiden laadinnassa, en todellakaan suosittele kenellekään joka haluua hoitaa asiansa hyvin ja rehellisesti.
        Hyvä tuomari hoitaa toisten asiat kuin omansa, läpinäkyvästi kaikkia osapuolia kunnioittaen, ei edes päämiehensä puolesta kieroile. On sovinnon rakentaja. Sellaista haimme. No toinen hoiti ne sitten todella hyvin. Läpinäkyvästi.

        Toisia ihmisiä voi kusettaa jonkun aikaa, toisia kaiken aikaa.


    • Tavis erkki

      Suomen suurin oikeusturva ongelma on.ettei viranomaisset noudatta perustuslakia ja siten takaa kansalisen oikeusturvaa kuten ko.laki edellyttää ja tilalleen on astunut ykisityiset bisneksen mukaan toimivat asianajo toimistot,joihin ei ole varaa taviksella,niinmpä asioihin ei perehdytä olenkaan ja tulokset on sen mukaisia..
      lakitoimistoja kehoitetaan välttämään ja syykin on selvä.mm,kansalaiset ei tiedä että lakitoimiston voi ja saa perustaa kukaa vaan ja sitten alkaakin huijari liike toiminta ja laskutaminen..ihan höpö höpö homista ja jos olit ojassa olet tuon jälkeen alikkossa..
      viranomaisetkin tämän tietää,mutta eivät tee hevon v....ttua.eipä tietenkään sillä moinen takaa heille lailin rikojille työrauhan ja kukaan ei puutu mihinkään,koska itresit on ristiissä.joten meno jatkuu ja kansaliseen kohdistuva mielivalta jatkuu..
      toivottvaa oliskin jos sais kuulla jostakin asialleen omistautuvasta..edes yhdestä oikeasta asianajajasta...no tuskinpa löytyy..kertokaa jos selainen on..ja linkkiä..

    • kasjda

      Parhaimmat asianajajat ovat kiireisiä. Tässäkin ketjussa on mainittu hyviä nimekkäitä asianajajia ja parhaiten ne jutut hoitaa.
      On keskusteltava ja tiedusteltava, onko kyseisellä asianajajalla aikaa ryhtyä hoitamaan juttua. Sellainen, joka on heti valmis, kuin partiopoika, niin suhde on 10/90 rauhallinen hetki/ei ole keikkaa.

    • Satuapina

      Olis parempi jos tekis gallupin mikä on suomen paskin asianajotoimisto, olis enemmän kilpailijoita.

    • Jurristi-Pasi

      Jos Pasi Viheraho olis lakimies palkkaisin sen heti! Pasi taitaa vaan olla enemmän jurristi:|

    • Totuudenkauneus

      Lakiasiaintoimiston Säkäjärvi Lahdesta suosittelen voitto tuli....

    • ei-tullut-juristia

      Ei kai ihmisten mielipiteellä ole merkitystä, koska harvalla on mitään vertailukohtaa. Tietenkin voi kertoa siitä, jos on saanut huonoa palvelua, mutta enemmin varmaan kannattaisi miettiä niitä periaatteita, joista hyvän asianajajan tunnistaa.

      Minä en tiedä, mutta tänne kannattaa kerätä niitä periaatteita. Hyvä vinkki oli esim. jonkun kommentti, että hyvät asianajajat ovat kiireisiä. Toiseksi kannattaa varmaan seurata rikosuutisia ja katsoa, keitä asianajajia käytetään paljon. Anneli Auerin asianajaja ainakin on hyvä, kun sai melko selkeästi syyllisen vapautettua tuomiosta :-) Lisäksi kannattaa tietenkin katsoa referenssit, jos niitä on nettisivulla. Taitaa olla myös niin, että hyvää ei saa halvalla.

      Ongelma Suomessa on se, että ne hyvät eli kalliit asianajajat eivät anna julkista oikeusapua ollenkaan, kun valtio ei maksa heille tarpeeksi (siis heidän omasta mielestään).

      • uhhuh12

        Toisaalta kiireinen lakimies voi olla just sellainen, että ei olekaan kunnolla aikaa perehtyä siihen juttuun. Suo siellä vetelä täällä. Kuka tahansa osaa hoitaa yksinkertaisia perusasioita. Monimutkaisemmat verotus- ja yritysjuridiikkajutut vaativat siihen keskittymistä.


    • j.u.r.i.s.t.i
      • hempppavvn

      • hempppavvn

      • älyäläjätä

        Valituksemme Asianajajaliiton Kurinpitolautakuntaan:
        AA1. Asianajajamme antaa oikeuden laittaa veljeni AA
        perinnön selvittäjäksi ja siirtäjäksi.
        AA2 Turun Oikeusaputoimisto.
        Lohjan KO jarruttaa asiakirjojen antamista niin
        että asiakirjat saadaan perjantaina ja oikeuskäynti
        on maanantaina.Pyynti oli laitettu 2 viikoa sitten
        AA3 antaa VeljeniAA myydä perinnön kesämökin
        nimelliseen hintaan.
        Veljeni AA toimii pesänselvittäjä jakaja aikanaan
        veljeni oikeusavustajana.
        AA3 ei suostu ottamaan veljeni AA oikeuteen.
        AA3 laskuttaa vastapuolta.
        Valitamme AA kurinpito lautakuntaan.
        AA3 on siellä ja 16 valitusta joista AAkurinpitolautakunnan
        on 8 asiassa ollut pakko huomauttaa.
        AA Liitto AA suojelustoimisto.
        AA4 Pukki kaalimaan vartijana.
        Kaikki alkoi vuona 2005
        ja jatkuu samaan tyyliin.

        Valtion virkailijoita auttanut
        Pauligin ryöstämään pienen maustefirman.
        Erkki Aho.
        Åke Tyvi
        Uusi suomi puheenvuoro Peli.suomi

        Ohje asianajajan ottamisesta:
        Kysykää jos AA ottaa Asian ajakseen omalla vastuulla.
        Ei ole mitään syytä ottaa AA jos asia on hävitty jo ensi
        keskustelussa.
        Jos meistä jokainen noutattaa yllä olevaa ohjetta
        niin saamme nämä konnat kurin alaisiksi.

        Asianajaja Susi Lampaan vaatteissa.
        .


    • anttir1974

      Pekka kiven asianajajatoimistoa käytettyäni nyt syksyllä 2015
      Se oli iso virhe talo täynnä epäpätevää henkilökuntaa
      Ainakaan Marika Koivula lupalakimies heiltä on aivan täysin hyödötön
      Ei osaa hoitaa tehtäväänsä ammattitaidolla mikä jristilta vaaditaan
      Minulla oli lastentapaamisiin liittyvä ongelma jonka Marika otti hoitaakseen mutta kaksi kuukautta myöhemmin hän luopui tehtävästään
      Ilman pätevää syytä
      Pekka kivi on varmasti hyvä juristi mutta älkää käyttäkö Marika Koivulaa

      • Akka_44

        Sama kokemus Marika Koivulasta. Hän on epäpätevä yksinkertaisessakin toimeksiannossa ja hänen tekemänsä virheet tulivat meille monin tavoin kalliiksi. Varoitus myös saman toimiston asianajaja Kimmo Karvisesta, joka ei kaihda kyseenalaisiakaan keinoja omien ja toimistonsa virheiden peittelyssä.


      • Anonyymi
        Akka_44 kirjoitti:

        Sama kokemus Marika Koivulasta. Hän on epäpätevä yksinkertaisessakin toimeksiannossa ja hänen tekemänsä virheet tulivat meille monin tavoin kalliiksi. Varoitus myös saman toimiston asianajaja Kimmo Karvisesta, joka ei kaihda kyseenalaisiakaan keinoja omien ja toimistonsa virheiden peittelyssä.

        Asianajotoimisto Kivi Oy:n Marika Koivula sai syytetyn kaverin valehtelemaan oikeudessa. Varmasti olivat sopineet yhteisestä tarinasta. Teki selvistäkin asioista niin vaikeita, ihan ihme tapaus.
        Että sellainen asianajajan etiikka.


    • MrDon

      Olen entinen yksityisetsivä. Kokenut myös lakiasioissa. Työskentelen nykyisin konsulttiasioissa vanhimpien asakkaideni hvväksi. Uudet asiakas-suhteet harkinnan-alaisia.

    • Varoitusvaan

      Välttäkää ainakin huittisissa ja vammalassa toimivaa jyrki isotaloa. En palkkaisi häntä mihinkään kun oma etu on hänelle se paras etu.

    • Jäsööd

      Elma haavisto huittinen onko lupalakimiehen papereita?

    • Jusu_vaan

      Jyväskylässä on pari lakimiestä, joita ei todellakaan voi suositella:

      Ensimmäinen "sankari" valehteli kytköksistään jo heti toimeksiannon yhteydessä 1. esittämääni kysymykseen. Jäi toki minulle siitä kiinni myöhemmin verraten nolosti ja yritti vielä kiemurrella tilanteesta ulos, vaikka testikysymyksestäni tiesi jo käryn käyneen.

      Samainen juippi yritti vielä neljä eri kertaa laskuttaa n. 2.800,- eur palkkiota palveluksistaan ja kun en maksanut, ukaasina oli, että haastaa oikeuteen viikon kuluessa. No, en todellakaan maksanut viimeisestä varoituksesta huolimattakaan ja ei ole oikeuteen kutsua tullut vieläkään. Kirjannut varmaan luottotappioihin kirjanpitäjällään aikoja sitten jo ja yritti saada paskasta palvelusta rahat asianomistajalta puhtaana käteen??? Puku ei todellakaan tee lakimiestä ja ei kun peukkua pystyyn vain! S**tanan pelle!!!

      Toinen sankari vain otti valokopioita ja sanoin tekevänsä sitä ynnä tätä toimeksiannossa, mutta ei tehnytkään yhtikäs mitään viikkoihin. Soitti varmaan vastapuolelle ja pyysi hilloa? Tilannekatsausta varten sai itse ehdottamansa ajan päivän ja kun se koitti, ilmoitti tekstiviestillä, että on päällekäinen aika toisen asiakkaan kanssa ja ei ota toisaalta asiaa hoidettavakseen. Korosti vielä, että on aina parempi kasvotusten käydä tilannekatsaus läpi, kun edellisellä viikolla aikaa ehdotti
      tapaamiselle. V***u, mikä pelle!!! No, sanoin kyllä tekstiviestissä herralle mielipiteeni hänen toiminnastaan.

      Kerrotaan vielä tähän lopuksi, että on tässä tullut tehtävästään vapautettua 3 kk:n mitään aikaan saamattomuudesta yleinen oikeusavustaja lainhuutoasiassa (kauppakirja v. 1953 oli koko ajan halussa, mikä vitutti oikeusavustajaa silmin nähden!) sekä opetettua käräjäoikeuden notaarille sihteereineen, paljonko 20 a onkaan neliömetreinä. Surkuhupaisaa aasisakkia töissä valtionhallinnossakin?!!

      • Oikeudenmukaisuuttako

        Vähän sama käsitys on tullut valtion ja kunnan eri plveluista. On vaan jäänyt asianajajan kommentti eri asianajajien itresseistä asiakkaidensa suhteen. Silläkään puolella kaikki ei ole ammattitaitoisia, eikä työmotiivit kohdallaan. Pidetään narsistista kuvaa yllä, mutta todllisuudessa ei rehellisyyttä, ammattaitoa, paneutumista ole. Oikeusaputoimistot vaikuttaa menevän sieltä mistä aita on matalin. Asiakkaan pitää olla aika oikeustajuinen ja pitää puoliaan, jos lähtee käräjöimään, vaikka se olisi asianajan tehtävä. Eivät edes nosta kaikkia rikkomuksia oikeuteen. Varsinkin, jos kuntapuoli tai joku yhteiskunnallien taho on vastapuolena, niin eivät oikein viitsi lähteä hoitamaan asiaa. Aika vapaasti saa rettelöidä ja elellä. Parasta on löytää akressivista jengiä taakse, kun tapella oikeudessa tai yhteiskunnallisissa itresseissä. varmaan käytänössä silmä silmästä on paras puolustus ja uhka. Vaikka sivistysmaat olevinaan toimii sivistyneesti. Ei sivistysvaltioita olekkaan. Sivistys on sitä, että asiat hoidetaan hiljaa ja kieroutuneesti. Lääkkeet kehiin, jos ne ei auta niin jatketaan huumeilla. Siinä on sivistystä ja fiksuutta. katotaan kuka jaksaa pidemälle ja kauiten.


    • RittaLiisa66

      Olen tyytyväinen asianajaja Maritta Heiskasen palveluihin. Empaattinen ja hyvä huoltajuusasiani hoitaja. Voin lämpimästi suositella

      • SoininenS

        Olen samaa mieltä


      • hannelekivinen

        Minä taas en ole samaa mielt, toisen tyyppisessä jutussa oli surkea. Antoi viedä itseään kuin pässi narussa, vaikka lupasi rehellisyyttä!
        Ei hyvä, kierrän kaukaa.


    • MattiMatinpoika

      Maritta Heiskanen on hyvä. Vaikka sitä täällä haukutaan on hoitanut meikäläisten asiat asiantuntemuksella ja hyvin. Suorapuheinen on kyllä ja saattaa saada vastapuolen suuttumaan

      • audimies68

        Samaa mieltä Asianajotoimisto Maritta Heiskanen on hyvä. Vastapuoli oli kyllä eri mieltä. Hyviä toimistoja on paljon. Jotkut kalliimpia, toiset kohtuuhintaisia.


    • kuusipuut

      Johanna Ojala ja Auni Särkkä ovat hyviä

    • Satumaatango

      Myös Riitta Kara-Lattu on Espoosta on hyvä.Empaattinen ja kuuntelee asiakasta'
      tajuu heti mistä kyse.

    • Izto

      Kavasto on asiaton juntti, jolla ei ole käytöstapoja. Haluaa voittaa keinolla millä tahansa ja se ei välttämättä ole lasten huoltajuuskiistoissa paras tapa. Eniten kärsii lapset. En ihmettele vaikka siitä akasta tekis joku valituksen.

    • rarawaa

      Ei ainakaan mun asianajotoimisto.

      Tuntui ettei asianajajaani kiinnostanut mun keissi lainkaan. Vieläkin suututtaa.

    • juhanikorvesta

      Parasa on tampereella Lea Ervasti, todella pätevä. Ei laskuta turhasta, vaan ajattelee mitä asianhoito tekee asiakkaan rahapussille. Joskus huonokin päätös on parmepi kuin vuositolkulla jatkuva riita, menee hermot ja rahat.
      Loistava, piinkova nainen, asianhoitaja todella

      • Arvostan

        Lea on todellakin asiansa osaava ammattilainen. Hän hoiti läheisemme kuolinpesän ja oman avioeroni tosi asiallisesti. Empaattinen, mutta näkee tärkeät asiat riitojen läpi. Lasku oli myös kohtuullinen. Suosittelen!


      • saaratopi
        Arvostan kirjoitti:

        Lea on todellakin asiansa osaava ammattilainen. Hän hoiti läheisemme kuolinpesän ja oman avioeroni tosi asiallisesti. Empaattinen, mutta näkee tärkeät asiat riitojen läpi. Lasku oli myös kohtuullinen. Suosittelen!

        Kyllä Lea Ervasti on vahva ammattilainen, joka katsoo kaiken asiakkaan silmillä. Hän ei lähde poskenpaukutukseen eikä luo turhia pilvilinnoja. Hän kertoo, miten asiat menevät ja mitä maksaa jos aletaan riitelemään, vaikka oltaisiin oikeassakin. Joskus on katkerat kyyneleet nieltävä, koska on turha polttaa rahaa tuhansia oik.käynteihin. Joskus viisas väistyy kuten meillä juuri kävi.
        Oikeuskäytännöt maksavat ja loppu voi olla plus miinus nolla.
        Hän on hoitanut monta asiaa perheessämme, ja olemme hänelle syvästi kiitollisia.
        Ja hän on edullinen, ei laskuta turhasta, katsoo kokonaiskuvaa aina.
        Menkää Lean luo, hän kertoo ja pukee sanoiksi selvällä kielellä, mitä nyt parasta tehdä. Hän ei ketkuile, ei valehtele, anna väärää kuvaa tapauksesta, ei laskuta turhaan, ei lähde tuhlaamaan asiakkaan rahoja turhilla oik.käynneillä ym ym = rehellisistä rehellisin asianajaja Pirkkalasta Treen kupeesta, kunnioitan!


    • petettyjarahatmeni

      Lahdessa ON SLPK oy ja Sipilä. Tämä "herrasmies" osasi kyllä laskuttaa,muttei tehnyt juuri mitään edukseni. En suosittele!

    • crimestory

      Kellään kokemusta lakimies Petteri Snellistä?

    • Sianajaja

      Kas kun et aloittanut kallubbia. Mitä tulee asianajotoimistoihin, niin niitä tulee ja menee. Pitää olla tarkkana milloin joku on paras.

    • Samy123

      Lasten huoltajuus riitä ja avioero asioitta kettä Asianajaja te suositetalsi miehelle?
      kumpi niitä teidän mielestä olisi parempi tai kumpi niitä ei kännättä ?

      Asianajaja Marja Penttinen
      Asianajaja paulina kivi

    • Hgfh

      Säkäjärvi Karttunen Oy Lahdesta. Entinen poliisimies sekä lakimies hoitivat ainakin mun asiani kuntoon.

      • Hfgh

        Lakimiehenä Marianne Säkäjärvi ja sit Pekka Karttunen tää ent poliisi.


    • tamperelainen1968

      Paras on Pirkkalasta, Treen läheltä, asianajaja Lea Ervasti, ehdottomasti.
      Ketkujen ei kannata mennä, koska ottaa vain rehellisiäa asiakkaita.
      Jos haluat huijata jossakin asiassa jotain toista, älä mene, ei onnistu Lean kanssa.
      Vaatii kaiken mustaavalkoisella esiin, ei luota "omiin kuitteihin, lausuntoihin" ym virityksiin.
      Ihanaa ammattitaitoa ja huolellisuutta papereissa, muistaakseni joskus töissä verovirastossa uransa alussa, nyt oma tsto.
      Lämmin ja sydämellinen, auttavainen ihminen- sitkeä, pelkäämätön ja asiallinen asianajaja.
      Suosittelen lämpimästi rehellisille ja luotettaville ihmisille, etenkin naisille!

      • Berttel

        Minulla on Ervastista vastakkaisia kokemuksia, mutta hienoa jos Sinun kohdallasi asiakassuhde on onnistunut.


      • Justiins

        Hmmmm.... Vain rehellisiä asiakkaita. No ei mahda olla tunkua sillä ovella. On kuitenkin puolustusasianajaja ja syytetty on ainoo, joka saa puhua paskaa sen mitä ehtii ja näin myös tehdään, koska niin saa tehdä.


    • olkaavaruillaan

      Ei ainakaan lasten kaltoin kohtelija! Sellainen lakimies olemassa ja yrittänee pian alkaa huiputtamaan viattomia. Varoitus. Saattaa olla todella viattoman näköinen, pikkutakkiin sonnustautunut, mutta kiero on.

    • kokemusta_on

      Kaarle Gummerus tampereella on tod. asiallinen ja paneutuva. Selvittää asiakkaalle ja asiakkaan kanssa onko oikeustoimilla mahdollisuutta menestyä. Kun ottaa asian hoitoon hoitaa kunnolla ja empaattisesti. Kiireinen kyllä on.

      • Anonyymi

        Gummeruksen "ansiosta" Jari Aarnion tuomitseminen kolisteli väärillä raiteilla.
        Mutta onko siihen tyytyminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gummeruksen "ansiosta" Jari Aarnion tuomitseminen kolisteli väärillä raiteilla.
        Mutta onko siihen tyytyminen?

        Mitä mieltä on Saara Topi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gummeruksen "ansiosta" Jari Aarnion tuomitseminen kolisteli väärillä raiteilla.
        Mutta onko siihen tyytyminen?

        Saara kiersi miehen kuin miehen pikkusormensa ympärille, niin siinä kävi.


    • BBBBARDOT

      Todella monet asianajajat ovat avian mahdottomia, lupailevat "varmaa voittoa" esim. riita-asiassa. Ja kun ei sitä tule, ihmettelvät, ja ehdottavat hovia. Mielessä siis vain omat tienestit. Eivät vastaa viesteihin, ja puheluihin jne. - lopulta tietysti aina jossain välissä lyhyesti, jotta juttu pysyy yllä. Ajakaa ihmiset omat asianne - sitä pelätään ihan suotta, ja joissain hyvin monimutkaisissa jutuissa, tietty hyvä ammattilainen on hyväksi, mutta kun nekin tekevät virheitä, eivätkä kuitenkaan syvennyt jutttuun jne. Ovat kiireisiä. Hyvä vinkki olisi sopia joku könttähinta jo etukäteen jolla hoitaa (kirjallisena) ja voisi tietty yrittää sitä ehdotettua, että ajatko omalla riskilläsi kun kerran olet niin varma voitosta (silloin hän siis laskuttaa hävinnyttä vastapuolta).
      Surkein näkemäni on Tapio Hokkanen Turusta, mutta hän nyt ei ole edes asianajaja vaan vain lupalakimies. Että se kertookin jo kaiken.

      • Anonyymi

        Minulla hyvät kokemukset Tapio Hokkasesta.


    • Huhtamäkilaw

      Ari Huhtamäki, katselee mitä katselee ja sitten pumppaa asiakkaankin tyhjäksi. Entinen talousrikollinen

    • tilintekoa

      Aika monella asianajajalla parhaiten valmisteltu asia käräjillä on se oma lasku.

      • Maksaja

        Siltä vaikuttaa, kun vähän alkaa katsella noiden pyytämiä hintoja ja mitä noiden palvelista vastineeksi saa asiakas. Ainakin lisää pään vaivaa laskun maksamisessa. Miten ne kehtaa pyytää noin isoja palkkioita? varsinkin noiden työskentely ei ole mitenkään asiaan paneutuvaa ja eivät kaikki toimi asiakkaansa parhaaksi. Eikä noilla ole kaikki lakipykälät päässä, eivätkä osaa edes ottaa selvää itse asioista. Varmaan joka lukemisesta ja paperin kopioinnista mistaavat veloittaa älyttömiä hintoja. Joskus tuntuu, että yksityiset asainajotoimistot ovat rahankeräyslaitoksia ja oikeusaputoimisto työntekijöiden niiden ajanvietepaikka. Tavallisille duunareille nuo on aika kalliita paikkoja. Jostain varmaan pitää rahastaa, kun asiakkaita ei riitä tuolla menolla. Tosin monet toimii jossain yrityksessä palkkalistoilla ja tuo toimistohomma on sivutoimista.


    • Anonis

      Hedman Partners ihan paras. Sieltä saa niin asiantuntevaa apua ja maksoikin ison homman hoito vaan hieman yli 9000 euroa. Turpaan tuli tietty oikeudessa niin, että kadulla elellään nykyään, mutta pikkujuttuhan tuo. Ainoo mikä jäi harmittaa oli, että haastoivat vielä minut sitten Mortal kombat leffan jaosta oikeuteen, mutta eipä siitä syntynyt kuin 30 000 euron lisäkakku. Suosittelen!

    • KeijoKippikuormaaja

      Kaikki asianajajat ovat palkkionmetsästäjiä.

      • Anonyymi

        Näin on. Ihan ykkösenä mainittakoon asianajotoimisto KAILARI Uudeltamaalta.


    • sartsuli1970

      Tietääkö kukaan onko Asianajotoimisto Kainulainen & Kroneld Oy hyvä? Siis hoitanut tunnollisesti juttunsa.
      Jos saan vastauksia taikka vastauksen olen todella kiitollinen.

    • 2huippukusettajaa

      Lakitoimisto Huhtamäki tappaa talossa ja puutarhassa. Ja lopulta kuristaa asiakkaan kuivaksi.

      Asianajotoimisto Nystenillä hyvä recordi saaduista varoituksista

    • Home

      Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa. Käytin aiakaisemmin Markku Salosta joka oli vähintään yhtä hyvä mutta valitettavsti osa-aika eläköitynyt eikä enää hoida potentiaalisesti pidempiaikaisia keissejä.

      • Ihmettelevä

        No mites juttusi päätti?


    • venefactapa

      Pirkanmaalla kannattaa olla tarkkana kun valitsee as.ajotoimistoa. Jokainen maallikkokin osaa lakia enemmän kuin eräs asinajajana toimiva M.M. on surkea esitys koko äijä. Toinen huono "aisankannattaja" joka ei osaa lukea edes on Lahtinen K. Molemmat vissiin persaukisia kun häviävät juttuja ja ottavat helpoimmasta päästä jutut silti häviävät.

    • LopullinenRatkaisu

      Asianajajalla (AA) on aina käsi asiakkaansa taskussa. Maailman paras ja eniten käytetty asiamies on Smith&Wesson.

    • Anonyymi

      Pekka kiven kannatan 😍👍 mä kun oliin 14vuotias niin Pekka kivi ja hänen toinen asianajaja Kimmo karviainen hoiti lapsenseksuaalisen sekaantuminen ja me saatiin hyvin hoidettua se yhessä vaikka oliin nuori ja pelkäsiin koko oikeutta niin tuen sain heiltä täysin.

    • Anonyymi

      Ei mitää hajuu, pitääks seistä vai ajetaanks sillä?

    • Anonyymi

      Ainakin Lakitalon Aleksi Pakkanen oli hyvä mun rikosjutussa ja sitten asuntokauppa riidassa. Sanoi asiat suoraan ja kertoi missä kohtaa jutuissa on ongelmia. Rikosasia meni kuten luultiin ja riitaan saatiin hyvä sovinto. Palkkiot meni valtion ja vakuutusyhtiö rahoista niin ei ollut sekään ongelma

    • Anonyymi

      Asianajajat sopivat keskenään loppuratkaisun. Omassa tapauksessa ei tehty kirjallista sopimusta eikä käyty läpi mistä muodostuu kuluja. Laskuttavat jokaisesta sähköpostista ja luovat ylimääräisiä kuluja.
      Saman koulukunnan käyneet toimivat tuomareina, syyttäjinä, asianajajina. Käyvät samoissa juhlissa ja sitten pitäisi puolueettomasti taistella oikeus-salissa koulukaveria vastaan ja molempien ystävä tuomari sitten yrittää puolueettomasti tehdä ratkaisuja. Jostakin syystä googlaamalla asianajajista ei löydy mitään tietoa. Tämä on niin hyvä veli ammattikunta ja laskutus perustuu vain rahastukseen.

    • Anonyymi

      Juha Räihä. Ehdottomasti parhaimpiin. Syyttäjä haki 8v ja räihän puolustuksella ja asioiden pyörittelyllä. Luki lakia salissa ja vain 2.2v meni läpi. Toinen hyvä on kari ericson Oulusta. Jengijuristi ja osaa asiansa. Molemmat juristit tekevät parhaansa asiakkaan eteen. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Paras on Oulussa Kasanen & Vuorinen ja sieltä sellainen kuin Jari Määttä.

      • Anonyymi

        BULL SHIT


    • Anonyymi

      Asianajaja Selina Holmas-Rasila on erinomainen. Voin todella suositella, kokemusta tullut muistakin vaan enää en muita kysele avuksi. Legato oy

    • Anonyymi

      Legato Oy. AA Selina Holmas-Rasila on erinomainen avustaja. Voin vilpittömästi suositella, kokemusta muitakin mutta enpä enää muita avuksi kysele.

    • Anonyymi

      Yllä olevat mainokset ovat epäilyttävästi saman kaltaisia kuin vauva.fi sivustolla.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan Asianajotoimisto Johanna Niskanen Helsingissä. Valitkaa mikä tahansa muu...

      • Anonyymi

        Saanko kysyä miksi ei? Nettisivut antoivat minusta pätevän kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä miksi ei? Nettisivut antoivat minusta pätevän kuvan.

        Nettisivuilla voidaan kehuskella mielin määrin itseään. Niihin ei ole luottoa. Ja kukapa nettisivuilla itseään lähtee moittimaan kun on kyse omasta kaupankäynnistä. Tiedän minäkin etelä suomessa asianajajan, jota en koskaan tule suosittelemaan: Riitta Kailari. Täyshuijari ja tavattoman kiero, ennen kaikkea erittäin huolimaton, ei myöskään osaa asiaansa. Luulee olevansa elämän napa.


      • Anonyymi

        Miksei? Perusteluja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei? Perusteluja..

        Siis miksei Johanna Niskasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miksei Johanna Niskasta?

        Ei tehnyt mitä lupasi eikä vastannut viesteihin. Oletin että kun en saa kiinni ja on luvannut tehdä jotain tiettynä päivänä, että voisin luottaa asianajajani sanaan ja toimin sen perusteella ja lopputulos oli että sain melkein syytteen omaehtoisesta huostaanotosta ja nyt minua vieraannutetaan lapsesta koska hän pilasi mahdollisuudet saada lähivanhemmuus ja varmistaa että lapsen oikeus kumpaankin vanhempaan säilyy. Ja kehtasi vielä mainostaa itseään narsismin uhrien tuki ry:n sivuilla, kun jättää sitten narsistin armoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehnyt mitä lupasi eikä vastannut viesteihin. Oletin että kun en saa kiinni ja on luvannut tehdä jotain tiettynä päivänä, että voisin luottaa asianajajani sanaan ja toimin sen perusteella ja lopputulos oli että sain melkein syytteen omaehtoisesta huostaanotosta ja nyt minua vieraannutetaan lapsesta koska hän pilasi mahdollisuudet saada lähivanhemmuus ja varmistaa että lapsen oikeus kumpaankin vanhempaan säilyy. Ja kehtasi vielä mainostaa itseään narsismin uhrien tuki ry:n sivuilla, kun jättää sitten narsistin armoille.

        Kommunikointi on vaikeaa, väärinymmärrys helppoa.


    • Anonyymi

      Lakiasiaintoimisto Harri Hellstén on hoitanut huolella sekä mun vuokra- että työsuhderiidat ja teki mun sedälle testamentinkin.

    • Anonyymi

      Reims & co maineestaan huolimatta täysiä huijareita. Älkää erehtykö kyseiseen toimistoon..

      • Anonyymi

        Voitko kertoa tarkemmin.


    • Anonyymi

      Asianajaja Saija Rantala ei ole suositeltava. Toimii hyvin asenteellisesti eikä hoida toimeksiantoja loppuun. Häikäilemätön ja vain rahaa vailla oleva henkilö. On hämmästyttävää ettei 250e / h joillekin ihmisille riitä hyvään palveluun ja asialliseen kohteluun. Asiattomin avustaja mitä olen koskaan tavannut. Missä moraali ja arvot..

    • Anonyymi

      "Reims & co maineestaan huolimatta täysiä huijareita. Älkää erehtykö kyseiseen toimistoon.."

      Onko jollain enemmän tietoa tästä firmasta?

    • Anonyymi

      Espoossa Kivi on ehdottomasti paras ja ehkä koko maan huonoin on Bowa Legal Oy. Kivi siksi, että on heikkojen ja sorrettujen puolella. Bowassa ainakin naisjuristit mainostavat olevansa luotettavia heikkojen puolustajia, mutta sitten alkaakin selviämään, että eivät olekaan. Eli summa summarum, ääni Kivelle!

    • Anonyymi

      Reims & Co ei voi suositella. Todellista huijaamista ja kovemmalla palkkiolla. Älkää erehtykö tämän toimiston asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Arskan ja Perskan sianajotoimisto, Hellmanin alihankkija jo vuodesta 5.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Asianajotoimisto Johanna Niskanen Helsingistä on toimisto, jota voin lämpimästi suositella. Asianajaja hoiti lapseni huoltoa koskevan riidan todella tehokkaasti ja hyvin.

    • Anonyymi

      Asianajotoimisto Johanna Niskanen Helsingistä on toimisto, jota voin lämpimästi suositella. Asianajaja hoiti lapseni huoltoa koskevan riidan todella tehokkaasti ja hyvin.

      • Anonyymi

        Minkälaisen asian hän sinulle huoltoon liittyen avusti?


    • Anonyymi

      Veroasioissa Asianajotoimisto Hägerström (https://johanhagerstrom.com) Helsingissä on erinomainen hinta-laatusuhteeltaan.. Hoitaa veroriitoja ja verosuunnittelua kuten sukupolvenvaihdoksia ja yrityskauppoja.

      • Anonyymi

        Hoiti siis sun sukupuolenvaihdoksen, hienoa


    • Anonyymi

      Ketä suosittelette Tampereen seudulla sukulaisten riita-asiassa?

      • Anonyymi

        Riitta Laakso on ainakin mukava..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riitta Laakso on ainakin mukava..

        Hei Riitta Laakso! Miten hurisee?


    • Anonyymi

      Jokainen toimisto kusettaa minkä ehtii. Kilpailevat varmaan keskenään. kuka sitten tällä hetkellä liekään johdossa...?

      • Anonyymi

        Mukava voikin olla. Kohtelias, kuulevainen, huomioonottavainen, sopulinjalla, täpäkkä, tietävä, jopa imelä, osaavan oloinen jne .....MUTTA, totuus on, että yhtään tämmöistä ei tästä maasta löydy SITTEN KUN ON LASKUNMAKSUN AIKA. Jokainen asianajaja on rosvo omassa rikollisessa valehtelevassa valtakunnassaan. Ihmettelen aina, että miten ne kehtaavat? Mutta tottakai kehtaavat, ei niillä mitään hätää kun kaikki nuoleskelevat toisiaan ja vielä joku valvontaosastokin puolustaa sitä rosvoporukkaa.


    • Anonyymi

      Kaikki asian ajajat jotka eivät kuulu asianaja liittoon..99% heistä on kyttien
      puolella.MIelummin yksin kuin joku ketä kuuluu asian ajaja liittoon.VASIKOITA kaikki.Näin tämä juna kulkee ja kusti polkee.

      • Anonyymi

        Paljonko hävisit?


    • Anonyymi

      Tapio Mäkelä Oy:n nuorta lupalakimiestä JT en ainakaan voi suositella. Yrittää laskuttaa asiattomin perustein, ei toimita laskua asiakkaalle ja jälkikäteen selviää, että on laittanut laskun suoraan ulosottoon. Kun asiakas puuttuu asiaan, nyhtää asiakkaalta korkoa ja pistää maksamaan myös ulosoton peruuttamisesta, jotka eivät siis asiakkaasta johtuvia kuluja. Ottaa vastapuoleen yhteyttä henkilökohtaisesti, eikä hyvien asianajotapojen mukaan asianajajan kautta. Puhuttelee hyvin asiattomasti, lisäksi sinuttelee itseään vanhempia ihmisiä. Oikeudessa käyttää argumenttina mm. ”yleisen elämänkokemuksen perusteella” ja hakee korvauksia päämiehelleen korvauksi perustein, mitä ei lakitermistössä ole edes olemassa, esim. ”tilapäinen kosmeettinen haitta”. Korvausvaatimukset muutoinkin myös aivan hullunkurisia. Toivottavasti oppii urallaan……

      • Anonyymi

        Niin, ja vielä se, kun joutuu oikaisemaan asiattomat kulut, joihin asiakas puuttuu, niin ilmaisee asiakkaalle ”esimiehen päättäneen ettei sittenkään laskuteta” ja edelleen väittää, että perusteet olisi laskuttaa omasta laskutusmokastaan asiakasta. Asiaa jouduttu selvittämään Asianajajaliiton kanssa.


    • Anonyymi

      Jos olet rikollinen ja saat tuomion käräjäoikeudessa. Ei hätää. Hae valituslupa ja vie asia hovioikeuteen. Saat varmasti pienemmän tuomion, sakot tai varsin hyvät mahdollisuudet päästä suoraan ehdolliseen.

      • Anonyymi

        Ei kait tuosta nyt mitään ehdollista tule. Siitähän saa täydet palvelut koko loppuelämälle. Ja vielä paijataan vähän päätäkin, että tule sitten taas kertomaan, jos joku on tuhma sinulle. Kyllä me täällä sinua puolustetaan.


    • Anonyymi

      Mites oikeusaputoimisto, onko kellään kokemuksia julkisesta oikeusavusta?

    • Anonyymi

      Tuttu juristiproffa sanoin että,suurimmat lusmut löytyy juristeista.
      Liekö Keskisuomessa yhtään perheoikeuteen perehtynyttä fiksu naista tai miestä.

    • Anonyymi

      Paljonko maksaa sovun tekeminen elatus ym asioissa Käräjäoikeuden tuomarin sovittelussa ilman käräjäsaliin menoa?

    • Anonyymi

      Katalin ja kieroin asianajaja on Riitta Kailari Porvoossa. Hämmästyttävän räikeää valheellista toimintaa.

    • Anonyymi

      Uotoimisto, vai onko niiitä muitakin?

    • Anonyymi

      HANNU KAITLUOMA!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Älä valitse Petri Kananojaa

    • Anonyymi

      Tunnettuvuus on ainakin kasvanut Asianajotoimisto Tempo Oy:ssä viime aikoina, jos tälläinen palvelu kiinnostaa.

      Asianajotoimisto Tempo Oy:sssä on töissä Vapaamuurarien salaseuran, Jani Vilpposen poika, Eemeli Vilpponen.

      Janin ja Eemelin molempien työpaikat ovat Hämeenkadulla Tampereella.

      https://tempolaw.fi/henkilokunta/
      https://www.op.fi/web/op-tampere/etusivu

      - Asianajotoimisto Tempo Oy- Tampere: Hämeenkatu 15 B
      - Tampereen OP: Hämeenkatu 12

      Lisää infoa:

      https://osuuspankinvapaamuurarit.blogaaja.fi/2022/08/03/4/

    • Anonyymi

      Ei oikeuslaitokset ole mitään ASIANAJOTOIMISTOJA =rahastajia.
      OIKEUSLAITOKSET OVAT TUOMIOISTUIMIA JOSSA TUOMARI TUOMITSEE. Kaikki valta on tällä Tuomarilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laki Pulkkanen, iso suositus!!

      • Anonyymi

        Onko tuo Laki Pulkkanen se lakitoimisto joka sai kengitettyä Kittilän hallintoalamaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo Laki Pulkkanen se lakitoimisto joka sai kengitettyä Kittilän hallintoalamaiset?

        Missä tämä Laki Pulkkanen toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tämä Laki Pulkkanen toimii?

        Ei taida Suomesta tuonnimistä lakitoimistoa löytyi lainkaan.
        Eli onko kyseessä " hätä ei lue lakia"- tuotantoa?


    • Anonyymi

      Suomen paskin asianajotoimisto löytyy Lahdesta.. käyttää nimeä Petteri K@inänen.. mainoslause voisi olla.. kun ostat paskaa niin paskaa saat.. paras lienee kun asiaa ajat ite..

    • Anonyymi

      Onko Inkeri Yritys lakiasioitten kanssa tekemisissä?

    • Anonyymi

      Suomen paras asianajotoimisto on huonoin.. Petteri Keinänen

    • Anonyymi

      Romu &romu Kierrä aja ohi.Tampere Helsinki mikäli L-ranta imatra joensuu Ylöjärvi.

    • Anonyymi

      Ilmainen toimisto

    • Anonyymi

      Vapaamuurari on lakimiehenä lähtökohtaisesti kehno ja moraaliton.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe