17.7.

Pisces

Sattuisiko paikalla olemaan 17.7. syntyneitä ihmisiä, tai vastaavasti heitä tuntevia? Kertokaahan jotain luonteesta, minkälaisia oikein olette? Kiinnostaisi kovasti! :)

12

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -17.7.7?-

      yksi..
      Ihan tällainen omalaatuinen, hauska, ailahtelevainenkin, suorasanainen joskus, empaattinen, esteettisiä asioita arvostava jne.. elämän monimuotoisuutta joskus aika vakavastikin pohtiva.
      Ulkonäöstä sen verran, että olen varsin hoikka ja siro.
      Mun kaltaisia ei kyllä ole paljoa täs maailmas, ainakaan 17.7 syntyneissä ;D

      Tunnetko minut?:D

    • kultakoppa

      moi pisces!!! mä oon kyl syntynyt 18.7 eli päivän myöhemmin... jos nyt yhtään auttaa niin olen itse aika kovakuorinen vähän, mutta loppu on aika herkkää... eli jos tunnet jonkun niin kannattaa olla varovainen.... osaan myös olla silti huumorintajuinen... no toivottavasti auttoi!!!

      • pisces

        ...vastauksesta! olen tosiaan kyseisenä päivänä syntyneestä henkilöstä kiinnostunut, ja juuri tuollaisesta hän vaikuttaa: vähän vaikeasti lähestyttävä... jotenkin ylpeän oloinen, voi olla ujouttakin. hyvin pidättyväinen myös. vielä kun pääsisi sen herkän puolen näkemään! ;)


    • ***

      Olen myös syntynyt 17.7.
      Sen verran voin kertoa että en ole yhtään rapumainen...voikohan nousevalla merkillä olla vaikutusta siihen?
      Olen iloinen, sosiaalinen,otan muita huomioon, hieman hoivaava ja aina vauhdissa.. :)

      • luna

        mikä nouseva merkkisi sitten mahtaa olla?


      • ***
        luna kirjoitti:

        mikä nouseva merkkisi sitten mahtaa olla?

        Vaaka


      • luna
        *** kirjoitti:

        Vaaka

        alkoi kuulostaa tutulta tuo luonnekuvauksesi, eikä ihme, meillä on syntymäpäivän lisäksi sama nouseva merkkikin! :) olen aina itse ajatellut, että tuo "epärapumaisuus" johtuisi siitä ,että olen syntynyt lähellä Leijonaa, mutta kai se sitten paljolti tuosta nousevasta merkistä johtuu, kerran meitä on muitakin! että terkkuja vaan syntymäkaimalle!! :)


    • osku31

      Heippa!

      Sattuipas hyvästi että kaipailit syntymäpäivääni =) Luonteeltani taidan olla aika ailahtalevainen, ainkin omasta mielestä ja ehkä myös muidenkin.
      Omasta mielestä olen herkkä mutta toisaalta annan itsestäni "varautuneen" kuvan itsestäni....Huumorintaju on ehkä vähän kieroa, heh heh...mutta sitäkin hauskempaa.

      Yleensä mua pidetään sellaisena energiapakkauskena...

    • 17.7

      ja villi ja vilkas olen, mutta myös sydämeni on haavoittuvainen....ja oikea pelle hermanni - show mies kuulemma oon :))

    • Pee

      No minä mies olen syntyny kyseisenä päivänä ja olen aika lailla huumorista pitävä, hoivaava, joskus aika "jäärä" mutta lyhyt vihainen ja sosiaalinen pitää mainita myös.

    • Anonyymi

      Täällä olis yks lisää 17.7 syntynyt
      Olen empaattinen
      Ailahtelevainen
      Hyvin hyvin herkkä
      Huolehtivainen
      Luova
      Tää ei nyt luonteeseen liity mutta erittäin hyvä muisti on monesti ravuilla

    • Anonyymi

      Pari tunnen erittäin omalaatuisia ja hankalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1936
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      92
      1617
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      84
      1320
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      94
      1307
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      126
      1102
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1042
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      909
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      108
      835
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      773
    Aihe