17.7.

Pisces

Sattuisiko paikalla olemaan 17.7. syntyneitä ihmisiä, tai vastaavasti heitä tuntevia? Kertokaahan jotain luonteesta, minkälaisia oikein olette? Kiinnostaisi kovasti! :)

12

2109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -17.7.7?-

yksi..
      Ihan tällainen omalaatuinen, hauska, ailahtelevainenkin, suorasanainen joskus, empaattinen, esteettisiä asioita arvostava jne.. elämän monimuotoisuutta joskus aika vakavastikin pohtiva.
      Ulkonäöstä sen verran, että olen varsin hoikka ja siro.
      Mun kaltaisia ei kyllä ole paljoa täs maailmas, ainakaan 17.7 syntyneissä ;D

Tunnetko minut?:D

• kultakoppa

moi pisces!!! mä oon kyl syntynyt 18.7 eli päivän myöhemmin... jos nyt yhtään auttaa niin olen itse aika kovakuorinen vähän, mutta loppu on aika herkkää... eli jos tunnet jonkun niin kannattaa olla varovainen.... osaan myös olla silti huumorintajuinen... no toivottavasti auttoi!!!

• pisces

...vastauksesta! olen tosiaan kyseisenä päivänä syntyneestä henkilöstä kiinnostunut, ja juuri tuollaisesta hän vaikuttaa: vähän vaikeasti lähestyttävä... jotenkin ylpeän oloinen, voi olla ujouttakin. hyvin pidättyväinen myös. vielä kun pääsisi sen herkän puolen näkemään! ;)

Olen myös syntynyt 17.7.
      Sen verran voin kertoa että en ole yhtään rapumainen...voikohan nousevalla merkillä olla vaikutusta siihen?
      Olen iloinen, sosiaalinen,otan muita huomioon, hieman hoivaava ja aina vauhdissa.. :)

• luna

mikä nouseva merkkisi sitten mahtaa olla?

luna kirjoitti:

mikä nouseva merkkisi sitten mahtaa olla?

Vaaka

• luna
        *** kirjoitti:

Vaaka

alkoi kuulostaa tutulta tuo luonnekuvauksesi, eikä ihme, meillä on syntymäpäivän lisäksi sama nouseva merkkikin! :) olen aina itse ajatellut, että tuo "epärapumaisuus" johtuisi siitä ,että olen syntynyt lähellä Leijonaa, mutta kai se sitten paljolti tuosta nousevasta merkistä johtuu, kerran meitä on muitakin! että terkkuja vaan syntymäkaimalle!! :)

• osku31

Heippa!

Sattuipas hyvästi että kaipailit syntymäpäivääni =) Luonteeltani taidan olla aika ailahtalevainen, ainkin omasta mielestä ja ehkä myös muidenkin.
      Omasta mielestä olen herkkä mutta toisaalta annan itsestäni "varautuneen" kuvan itsestäni....Huumorintaju on ehkä vähän kieroa, heh heh...mutta sitäkin hauskempaa.

Yleensä mua pidetään sellaisena energiapakkauskena...

• 17.7

ja villi ja vilkas olen, mutta myös sydämeni on haavoittuvainen....ja oikea pelle hermanni - show mies kuulemma oon :))

• Pee

No minä mies olen syntyny kyseisenä päivänä ja olen aika lailla huumorista pitävä, hoivaava, joskus aika "jäärä" mutta lyhyt vihainen ja sosiaalinen pitää mainita myös.

• Anonyymi

Täällä olis yks lisää 17.7 syntynyt
      Olen empaattinen
      Ailahtelevainen
      Hyvin hyvin herkkä
      Huolehtivainen
      Luova
      Tää ei nyt luonteeseen liity mutta erittäin hyvä muisti on monesti ravuilla

• Anonyymi

Pari tunnen erittäin omalaatuisia ja hankalia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      378
      6695
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      75
      4305
    3. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      97
      3830
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      44
      3664
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      136
      3651
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      149
      3610
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      248
      3549
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      39
      3098
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      14
      3074
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      107
      2818
    Aihe