17.7.

Sattuisiko paikalla olemaan 17.7. syntyneitä ihmisiä, tai vastaavasti heitä tuntevia? Kertokaahan jotain luonteesta, minkälaisia oikein olette? Kiinnostaisi kovasti! :)
122164
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

yksi..
Ihan tällainen omalaatuinen, hauska, ailahtelevainenkin, suorasanainen joskus, empaattinen, esteettisiä asioita arvostava jne.. elämän monimuotoisuutta joskus aika vakavastikin pohtiva.
Ulkonäöstä sen verran, että olen varsin hoikka ja siro.
Mun kaltaisia ei kyllä ole paljoa täs maailmas, ainakaan 17.7 syntyneissä ;D

Tunnetko minut?:D

Äänestä

moi pisces!!! mä oon kyl syntynyt 18.7 eli päivän myöhemmin... jos nyt yhtään auttaa niin olen itse aika kovakuorinen vähän, mutta loppu on aika herkkää... eli jos tunnet jonkun niin kannattaa olla varovainen.... osaan myös olla silti huumorintajuinen... no toivottavasti auttoi!!!

Äänestä
  • ...vastauksesta! olen tosiaan kyseisenä päivänä syntyneestä henkilöstä kiinnostunut, ja juuri tuollaisesta hän vaikuttaa: vähän vaikeasti lähestyttävä... jotenkin ylpeän oloinen, voi olla ujouttakin. hyvin pidättyväinen myös. vielä kun pääsisi sen herkän puolen näkemään! ;)

Äänestä

Olen myös syntynyt 17.7.
Sen verran voin kertoa että en ole yhtään rapumainen...voikohan nousevalla merkillä olla vaikutusta siihen?
Olen iloinen, sosiaalinen,otan muita huomioon, hieman hoivaava ja aina vauhdissa.. :)

Äänestä
  • mikä nouseva merkkisi sitten mahtaa olla?

Äänestä

• luna kirjoitti:

mikä nouseva merkkisi sitten mahtaa olla?

Vaaka

Äänestä

• *** kirjoitti:

Vaaka

alkoi kuulostaa tutulta tuo luonnekuvauksesi, eikä ihme, meillä on syntymäpäivän lisäksi sama nouseva merkkikin! :) olen aina itse ajatellut, että tuo "epärapumaisuus" johtuisi siitä ,että olen syntynyt lähellä Leijonaa, mutta kai se sitten paljolti tuosta nousevasta merkistä johtuu, kerran meitä on muitakin! että terkkuja vaan syntymäkaimalle!! :)

Äänestä

Heippa!

Sattuipas hyvästi että kaipailit syntymäpäivääni =) Luonteeltani taidan olla aika ailahtalevainen, ainkin omasta mielestä ja ehkä myös muidenkin.
Omasta mielestä olen herkkä mutta toisaalta annan itsestäni "varautuneen" kuvan itsestäni....Huumorintaju on ehkä vähän kieroa, heh heh...mutta sitäkin hauskempaa.

Yleensä mua pidetään sellaisena energiapakkauskena...

Äänestä

ja villi ja vilkas olen, mutta myös sydämeni on haavoittuvainen....ja oikea pelle hermanni - show mies kuulemma oon :))

Äänestä

No minä mies olen syntyny kyseisenä päivänä ja olen aika lailla huumorista pitävä, hoivaava, joskus aika "jäärä" mutta lyhyt vihainen ja sosiaalinen pitää mainita myös.

Äänestä

Täällä olis yks lisää 17.7 syntynyt
Olen empaattinen
Ailahtelevainen
Hyvin hyvin herkkä
Huolehtivainen
Luova
Tää ei nyt luonteeseen liity mutta erittäin hyvä muisti on monesti ravuilla

Äänestä

Pari tunnen erittäin omalaatuisia ja hankalia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pisces kirjoitti:

Sattuisiko paikalla olemaan 17.7. syntyneitä ihmisiä, tai vastaavasti heitä tuntevia? Kertokaahan jotain luonteesta, minkälaisia oikein olette? Kiinnostaisi kovasti! :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu