oli suomalainen ruottalainen ja norjalainen ja ne oli autiolla saarella kuoleman kielissä, sitte sinne tuli piru, ja sano että mä päästän teijät taivaaseen jos kehitätte mulle sellasen tehtävän etten mä osaa sitä ratkasta. no siitä lähti heti norjalainen ja sano että mä heitän tohon hiekkaa yhen hiekan murun että sä saat hakea sen tuolta hiekka kasasta. no piru tonki vähän aikaa kasaa ja löysi hiekanmurun norjalainen lähti helvettii. sitte ruotsalainen vetäs parrastaan sängen ja heitti sen meree ja sano hae se tuolta vedestä. piru ui vähän matkaa ja palasi sängen kanssa takasin ruottalai lähti manalaan. sitten tuli suomalaisen vuoro se otti tynnyrin poras sen täytee reikiä ja sitten pieras sinne, suomalainen kysyi mistä reijästä se pieru tuli ulos, piru mietti vähän aikaa ja valitsi yhen reijän. suomalainen huusi no ei se siitä reijästä tullu vaa persreijästä!!!
hyvä suomalainen!!!
hmmmmmm
1
1576
Vastaukset
- joonas ritamäki
no kyllä toi vili valtoselta on ihan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382709- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 127793