Kaunein/Komein

gallup

Mistä merkeistä löytyvät kauneimmat naiset ja komeimmat miehet

32

5930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pippe

      Kauneimmat naiset ovat joko oinaita,skorpioneja, leijonia tai vaakoja.

      Komeimmat miehet ovat joko rapuja, kauriita tai oinaita :)

    • filis

      Kauneimmat naiset ehdottomasti oinaat ja leijonat,miehistä ehkä leijona, kauris, oinas

    • tartsa

      Naisista ehdoton ykkönen leijona ja aivan tokana oinas, miehistä taas kaunein on oinas tai kala

      • *scorpiogirl*

        no en mä nyt ihan varma oo kauneimmista naisista..
        mul on pari kaverii jotka on nättejä ja he ovat kauriita... mut kunhan jonkun sanoin...

        en kyl sanois miehestä et komee mut ihan sairaan SÖPÖ on kauris!!! oma kultani.. :)
        on hän kyllä komea mutta enemmänkin söpö....

        tällanen mielipide mulla.....


      • Milla
        *scorpiogirl* kirjoitti:

        no en mä nyt ihan varma oo kauneimmista naisista..
        mul on pari kaverii jotka on nättejä ja he ovat kauriita... mut kunhan jonkun sanoin...

        en kyl sanois miehestä et komee mut ihan sairaan SÖPÖ on kauris!!! oma kultani.. :)
        on hän kyllä komea mutta enemmänkin söpö....

        tällanen mielipide mulla.....

        Mulla ystävänä Skorpioninainen, jolla on Kaurismies. He ovat olleet yhdessä yli 22 vuotta ja edelleen heidän suhde hehkuu kuin vastarakastuneina.. Oot varmaan "löytänyt" ihanan miehen ja hän sinut ?!

        Mun sisko on Kauris ja hän seurustelee Skorpionimiehen kanssa. Ovat onnellisia yhdessä hekin. Heidän suhteensa on melko nuori, vasta pari vuotta ovat tunteneet toisensa.


    • Säynävä

      Naisista näyttäisivät Neitsyet olevan kauneimpia, ja miehistä diggaan itse Vaakaa ja Kaurista.

    • Melix

      Kahdenkymmenen vuoden tutkimuksella ja kokemuksella (päiväkirjaakin olen pitänyt) voin sanoa, että komeimmat miehet ovat vaakoja ja kauniimmat naiset kaksosia. Tämä ei perustu vain muutaman ihmisen tuntemiseen.
      Samaan tulokseen pääsee kun tutkii julkkisten syntymäaikoja.

      • Tautau

        Ettet vain ole selaillut Metropoliittania?
        Siinähän oli syksyllä joku juttu, jossa kerrottiin, että misseiksi valittiin eniten Kaksosia ja miessymbooleiksi Vaakoja?


      • alisa

        niin just vaaka miehet komeimpii ja kaksosnaiset kauniimpii


      • Melix
        Tautau kirjoitti:

        Ettet vain ole selaillut Metropoliittania?
        Siinähän oli syksyllä joku juttu, jossa kerrottiin, että misseiksi valittiin eniten Kaksosia ja miessymbooleiksi Vaakoja?

        No en lainannut. En edes ole pitänyt käsissäni moista lehteä, mutta sehän vaan on hienoa, että viralliseltakin taholta vahvistetaan mielipidettäni.
        Lisättäköön tähän vielä se, että taas tutkimuksieni mukaan älykkäimmät merkit ovat vesimiehiä ja tyhmimmät leijonia.


      • Oinas
        Melix kirjoitti:

        No en lainannut. En edes ole pitänyt käsissäni moista lehteä, mutta sehän vaan on hienoa, että viralliseltakin taholta vahvistetaan mielipidettäni.
        Lisättäköön tähän vielä se, että taas tutkimuksieni mukaan älykkäimmät merkit ovat vesimiehiä ja tyhmimmät leijonia.

        Vesimiesten älykkyys on totta.

        Kouluaikoina koulussa jaettiin stipendejä. Olin/olen edelleen kiinnostunut horoskoopeista, ja otin selvää ketkä stipendit olivat saaneet. Ja kas kummaa -yleensä saajia olivat vesimiehet, kalat ja härät.


      • eihän se
        Oinas kirjoitti:

        Vesimiesten älykkyys on totta.

        Kouluaikoina koulussa jaettiin stipendejä. Olin/olen edelleen kiinnostunut horoskoopeista, ja otin selvää ketkä stipendit olivat saaneet. Ja kas kummaa -yleensä saajia olivat vesimiehet, kalat ja härät.

        saako stipendin, kerro vielä mitään älykkyydestä. Paremminkin sinnikkyydestä tai hyvästä muistista. Tai muusta aktiivisuudesta. Näin ainakin niissä kouluissa joissa itse olen ollut.
        Älykkyys ja hyvä muisti eivät ole sama asia, pelkällä hyvällä muistilla pääsee jo pitkälle nykysysteemissä.


      • Milla
        Melix kirjoitti:

        No en lainannut. En edes ole pitänyt käsissäni moista lehteä, mutta sehän vaan on hienoa, että viralliseltakin taholta vahvistetaan mielipidettäni.
        Lisättäköön tähän vielä se, että taas tutkimuksieni mukaan älykkäimmät merkit ovat vesimiehiä ja tyhmimmät leijonia.

        En yhdy tohon, että Vesimiehet olisivat jotenkin muita älykkäämpiä. Ei ainakaan miehet, sillä suurin osa tuntemistani Vesimiesmiehistä on juoppoja ja narkkareita. Tosin on yksi vähän älyllisempikin veskarimies, mutta hän onkin nörtti ja tietää kaiken tietokoneista ja pelien teosta. -Olet kenties itsekin pelannut hänen suunnittelemiaan pelejä ?!


      • Milla
        Oinas kirjoitti:

        Vesimiesten älykkyys on totta.

        Kouluaikoina koulussa jaettiin stipendejä. Olin/olen edelleen kiinnostunut horoskoopeista, ja otin selvää ketkä stipendit olivat saaneet. Ja kas kummaa -yleensä saajia olivat vesimiehet, kalat ja härät.

        Mun Leijonatyttö sai koulussa stipendejä.


      • eipäs

        Useimmat maailman kauniemmat naiset ovat ovat syntyneet Neitsyen merkeissä, näytteijät, missit jne.


    • Celesta

      Kauneimmat naiset ovat leijonia ja komeimmat miehet ehdottomasti kauriita!

    • Oi-Ka

      Kaksosmies on parhaimmillaan komein ja neitsyt nainen kaunein (ei tietenkää aina).

      Eiköhän se lopuks oo nii, että yksilöstä riippuu ulkonäkö eik mistää horoskooppimerkistä.

      Äsh...sittenki on aika hullu kysymys.

      • Milla

        Mun Leijonatyttö valittiin päiväkodissa ja koulussa Lucia-neidoksi, koska hän on kaunis. Nousevalta merkiltä hän on Neitsyt ja Venus nousumerkillä lisää kauneutta, sanovat astrologit.


    • -anna-

      Tästä lähden: olen kala ja kaunis, oma kultani on järjettömän jumalainen ja härkä... Ihan hassu kysymys kyllä :) Niinku nää asiat riippuis horoskooppimerkistä *pyrsk*

      • mä vain

        Katsoin kuvaa härkää...mitä näinkään! ruman eläimen seisomassa tasangolla.
        Katsoin ulos.mitä näinkään...Kauniin olennon vaaleine hiuksineen kävelemässä,mistä tiedän ettei hän härkä ollut? En mistään..

        Siis uskon vain silmiäni.


    • leijona

      Nyt minäkin tiedän että olen kaunis ja tyhmä (stipendejä olen saanut)
      HOHHOIJAA!!

      • Milla

        ..mitä kirjoitin kohtaan " =)kauneudesta " -voit yllättyä positiivisesti !


    • masha

      Eli kaunein voisi olla Skorpioni(tai Kalat)
      Komein ehodottomasti Kauris!

    • Minä vaan

      Aika hauskaa, että aika monet kirjoittaa kaurismiehen olevan komea. Minä en ole nähnyt vielä ainuttakaan komeaa kaurismiestä. Ainakin kaikki tutut kaurismiehet ovat ns. vähemmän komeita ;). Jos julkkiksiakin katsoo, niin ainakin Tony Halme ja Vesa-Matti Loiri ovat kauriita. Eikä ainakaan minun silmään komeita.

    • NousuRapu

      En nyt ala maailmalta kommentoimaan, mutta rakkaani kaurismies ja minä (vars. merkkini jääköön unhoon) nouseva rapunainen olemme näyttävä pari, minne menemmekin.
      Eli kauris on komein...

      • mä oon

        edustan kaikkia merkkejä.

        olen paras.

        ja vaatimaton.

        ja ihana.

        eikä kauneus ole katsojan silmässä, vaan minussa!


    • Anonyymi

      Mun mielesta kauneimmat naiset/tytöt ovat skorpioni & neitsyt ja miehet rapu & kalat mut sitten söpöimmät on ehdottomasti naiset/tytöt vaaka & jousimies ja miehet/pojat kalat & vesimies :)

    • Anonyymi

      Jousimies ja vesimies ovat kauneimpia naisia. Oinas miehet ovat helvetin kuumia!

    • Anonyymi

      Kauneimmat horoskoopit on kyl mun mielestä tai komeita on vesimies,oinas,rapu,härkä,neitsyt

    • Anonyymi

      Naiset: Kalat, härkä, vaaka, kaksoset, leijona

      Miehet: Oinas, kauris, skorpioni, jousimies, leijona

      Kalanaisilla on usein upeat silmät ja herkkä säteily, joka kaunistaa vaikka fyysisesti ei olisikaan ihan missi.
      Venuksen hallitsemat vaaka ja härkä ovat tietty listalla, sekä näyttävä leijona. Kaksosilla on usein sopusuhtainen ulkomuoto ja eloisa olemus.

      Miehistä pidän eniten voimakkaista tulen merkeistä. Syvällinen skorpioni on seksikäs ja kauris on usein komea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe