olen ostamassa 4t 60hv -04 yamaha perämoottoria,
mitä kokemuksia/mitä mieltä kyseisestä moottorista?veneeni on finnmaster troller 520.kaikenlaista kommenttia moottori/vene?????onko yhdistelmä sopiva????
yamaha 60 4-t
3
4767
Vastaukset
- Jussi
Itse ostin syksyllä tommosen koneen Yamarin 530 DC veneeseen 80 jammun tilalle, ja olen ollut tyytyväinen, huippunopeus laski muutaman solmun, mutta bensankulutus tippui näppituntumalla lähes puoleen. Valintapäätökseeni vaikutti koneen keveys Jammun ylivoimainen hinnan säilyminen, sekä kaasaritekniikka, joka ei ehkä ole yhtä hieno kuin ruiskut, mutta jos tuleee jotain vikaa ruiskuun, niin tuntieen perämoottorien varaosien hinnoittelun, saattaa koerjaaminen muodostua sangen kalliiksi. Tehot on riittänyt mainiosti minulle huiput muistaakseni noin 28 solmua Gps:llä mitattuna, ehkä nousee, kun kone on ajettu vasta sisään....
- Mike
Onko vene ostettu jo? Meinasit käyttä sitä trolling kalastukseen? Mun mielästäni v-pohjaset tai tasapohjaset veneet ei sopii siihen käytöön ollenkaan! Vene ei pysty ohjamaan jos on edes pikkusenkin sivutuuli! Muuten varusteet on paljon..Etsi kölivene (Rönnqvist)! Moottori on varmasti hyvää, mutta valitsin uuden tekniika (Suzuki)!
- kalastaja
mul itellää on vähä pienempä yamaha. ollu jo muistaaksee kolme kesää. täysin saniitti. vikaa ei ole ollu ikinä ja aina on vienny perille. ite saatan olla ehkä vähä jopa liikaa merkki uskollinen ja suosittelen yamahaa kaikille joka veneesee mut mul on sellanen käsitys et nelitahti honda on vähintää yhtä hyvä masina. taitaa olla jopa vähä pieniruokasempa ja hiljasempa. eli sun kannattaa käydä paikallisel honda myyjällä kysymäs kans ehdottomasti tarjous. loukkuja ollaa täl yamahal käyty kokemas ja se on 15 vatoris. 50 hp nelari lykkii paremmin sitä paattii ku 70 kakstahti. eikä voima ole viel loppunu ku aitaa ollaa vedetty nippuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241