Kuulostaako nätiltä?
Elli-Noora on nyt isosisko. Pikkusiskolle haluttais jotain vähän vanhahtavaa, ei mitään Jennoja ja Janikoja. Miltä kuulostaisi Iida-Liisa?
Iida-Liisa
14
418
Vastaukset
- -n-
Iida-Liisa on oikein hyvä nimi Elli-Nooran sisarelle. Muita vaihtoehtoja voisivat olla esim. Aino-Emilia, Aino-Maija, Anna-Elina, Anni-Mari tai Lotta-Maija.
- Aurora
...on Maija-Lotta. Ida-Lotta, Anne-Mari, Anna-Liisa, Anna-Riikka... Onhan niitä.
- Toinen liisa
sopii hyvin.Liisa on hyvä nimi.
- Lumi
Iida-Lotta?!
- mummo
tuota... mitäs sanoisit IIDA-LIINAsta, mä ainakin tykkäisin!!!
- hyttynen
Iida-Lotta on parempi kuin Iida-Liisa.
- Anonyymi
Mahtava nimi! :)
Miks noita pitkiä nimiä?
Mun tytär on svedu, siks Lotta.
Mun pikkusiskoni on Ida
Pitkät vokaalit lausutaan pitkinä, mut ei niitä kirjoiteta niin!- Anonyymi
Eikö se ole Leevi and the Leavingsin laulusta? "Joku huulias vielä suutelee, minä ainakaan enää en nyt, sun selityksiäsi kuuntele, mikä saatana on sinuun mennytkään, Iida-Liisa."
- Anonyymi
Hulda-Amalia.
- Anonyymi
Onko pakko lyödä lasta nimellä? Ei se lapsen vika ole, että on epätoivottu ja hirveä riesa 15 ensimmäistä elinvuottaan.
- Anonyymi
Kooma-Kamalia
- Anonyymi
Panda-Jaana
- Anonyymi
Elli-Noora ja
Anni-Veera
Vivi-Laura
Leni-Petra
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874