eli mieheni väittää että suurimmalla osalla vauvoista on koliikki. Onko totta vai miehen keksimä juttu ettei tarvis tehä lasta???
Vastaukset 3
- Mam
Epäilen kyllä tuota. Itselläni on viisi lasta, joista esikoisella ja kuopuksella oli koliikkia. Ei sen takia tarvitse lapsettomaksi jäädä, koska koliikki on kuitenkin hyvänlaatuinen sairaus, joka paranee ihan varmasti. Tilastotietoja minulla ei ole, mutta esim. tuttavieni lapsista lähes kaikki ovat välttyneet koliikilta.
- Mikael
Heh,
miehesi tiedot eivät todellakaan pidä paikkaansa.
On kyllä totta että suurin osa lapsista kärsii monenmoisista vatsavaivoista mutta varsinaisesta koliikista harvemmin on kyse.
Itse asiassa koliikin mekanismeja ei kunnolla tunneta ja siitä onkin tullut eräänlainen yleisnimitys vatsavaivoille.
Jos lapsella on "oikea koliikki" sen kyllä oppii tuntemaan mutta vain muutama prosentti imeväisistä kärsii oireista. Koliikki lapsen omakohtaisestikin kokeneena voin sanoa että raskaimmillekin hetkille on helppoa jälkeen päin naureskella.- About
(ev)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489