Itse olen katsellut sillä silmällä jo jonkin aikaa Miniä, uutta tai vähän ajettua. Nyt olen kuitenkin kuullut lähes joka suunnalta varoituksia sähkövioista ja vaihdelaatikko ongelmista. Kyseinen ongelma ilmeisesti enemmän sääntö kuin poikkeus jonkun vuosimallin Minissä. Takuu kai ne hoitaa, mutta silti. Jos nämä viat korjattu, onko mitään enää odotettavissa vai joko on turvallista ostaa. Missä menee raja, kuinka paljon ajettu kannattaa ostaa... Rehellisiä vastauksia.
Ajatellut ostaa
6
1707
Vastaukset
- jiikoo
...ostamalla viimeisiä vuosikertoja vanhoista mineistä. Niissähän ei ole luistonestoja, lukkuitumattomia jarruja, ilmastointia, eikä keskuslukitusta. Vähän ajettuja yksilöitä löytyy muutamia Saksasta. Nastallisia talvirenkaita ei sitten tähän autoon löydy, mikä kannattaa huomioida.
- juu
15 000 km ja ei ainuttakaan sähköongelmaa. Coopereissa on ollut jonkun verran vaihteisto-ongelmia, Cooper S:ssä ei mainittavasti. Jos ostaa 2005 vuoden Cooperin siinäkin on uusi luotettavampi loota.
- Riku
Ensin hajoo vaihdelaatikko ja sit kytkin. Pikkuvikaa kokoajan. Takuu hoitaa, mutta on se perin v*ttumaista alvariinsa pajalla juosta.
- jaa
Minulla ei ole ollut mitään isompia eikä pienempiä vikoja. Taitaa olla edellisellä kirjoittaja ollut maanantaikappale tai sitten puhuu lämpimikseen.
- Riku
jaa kirjoitti:
Minulla ei ole ollut mitään isompia eikä pienempiä vikoja. Taitaa olla edellisellä kirjoittaja ollut maanantaikappale tai sitten puhuu lämpimikseen.
Maanantaikappaletta ajattelin itsekin, mutta korjaamolla juostessa sain huollon puheista aivan toisenlaisen kuvan. Isoa ja pientä ollut aivan riittämiin vähän yhdellä sun toisella, joten hyvissä ajoin vähän ajettuna eroon vaan. Muuten oli kyllä mukava auto kaikin puolin.
- Pääministeri
Riku kirjoitti:
Maanantaikappaletta ajattelin itsekin, mutta korjaamolla juostessa sain huollon puheista aivan toisenlaisen kuvan. Isoa ja pientä ollut aivan riittämiin vähän yhdellä sun toisella, joten hyvissä ajoin vähän ajettuna eroon vaan. Muuten oli kyllä mukava auto kaikin puolin.
Itellä 03' Mini Cooper, 15tkm ajettu, ei mitään kummempaa vikaa, justiin käytin ensimmäisessä öljynvaihto huollossa ja jotain pientä osaa vaihdettiin, takuun piikkiin kaikki. Vaihdelaatikkojahan noista on mennyt, kytkinongelmista en ole ikinä kuullut. Muistakaa että minin ostaessa saa BMW service cardin, joka lupaa että jos minisi jättää tielle, saat laina-auton, ja jos olet yli 50km päässä kotoa niin BMW maksaa hotellin. Huollossa kyselin tosta vaihdelaatikosta niin sanoivat että jos menee niin uus laitetaan, taitaa saada uuden lootan vaikka takuu olis ummessa koska valmistusvika siellä voi olla. Sähkövikoja ei mulla ainakaan oo ollu, paitsi että sähkölasit ei aina kovilla pakkasilla aukea, mutta sama ongelma taitaa olla yleisesti säkölasien kanssa. Eli huolettomasti vaan minikauppaan ja hauskaa matkaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822