ei siitä nyt niin kauan ole
kun sä nukuit mun vieressä
vedit tiukemmin itsees kii
unessakin.
kun sä hymyilit mulle
suutelit mua
sanoit että rakastat.
eikä siitäkään ole kauaa
kun soitit mulle aamuyöllä
vaan sanoakses että välität
ja että sulla on ikävä.
sitä mä en enää edes muista
aikaa ennen sua
kun päivät oli yhtä putkea vaan.
ikävä kyllä mä muistan parhaiten
ne yöt kun sä et enää muistanutkaan
et mua, et meitä
et sitä että rakastit
tai edes että olit ennen rakastanut.
siksi mä kai sua vielä kiusaanki,
muistutan että oon vielä olemassa.
sama ihminen joka oli sulle niin tärkeä.
enemmän mä kyllä itseeni kiusaan.
mut minkäs teen,
ei mussa ole nappia jota painamalla
lopettasin rakastamasta.
mä muistan
mä rakastan
mulla on ikävä.
mut tiedätkö mitä?
mä olen oppinut jotain.
niihin tottuu.
vaik se kipeetä tekeekin.
koko ajan.
mä vihaan muistoja.
gr8
2
288
Vastaukset
- Marjaana
Tää runo oli kuin mun elämää... Minä en vain ole vielä keksinyt, mitä olisin voinut oppia tästä kaikesta murheesta ja surusta, jonka takia olen ollut maassa jo monta kuukautta.
Mutta runosi oli hieno! - yks monista
Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia.Vieläkin mä oon entiseni läheisyydessä muistuttaakseni sille ja sen uudelle tyttöystävälle että mä olen olemassa.Ja ettei mua voi niin helposti korvata.Mä olin vihanen ja katkera ja ennen kaikkee surullinen.Nyt se ei satu enää ja aurinko paistaa sittenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639