Kaarlo Jaakkola

Syöpäläinen

Onko kokemuksia Kaarlo Jaakkolan hoidoista antioksidanteilla? Auttoiko??

10

7843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta

      minä aloitin antioksidanttihoidot rintasyöpäleikkauksen jälkeen ja käytin kaikkia Jaakkolan määräämiä vitamiineja ja antioksidantteja sytostaasihoidon aikana. Nyt on viimeinen sytohoito ohi ja lääkitys jatkuu edelleen. Oman vointini olen kokenut virkeämpänä kuin ilman lääkkeitä. Nuhat, yskät ja kuumeet olen välttänyt, vaikka muut perheenjäsenet nämä taudit ovat sairastaneet.
      Koen, että potilas otetaan paljon henkilökohtaisemmin huomioon tällä antioksidanttiklinikalla kuin yhdelläkään kunnan- tai yksityisenpuolen lääkärisektorilla.
      Vaikka olen vasta hoidon alussa voin jo lämpimästi suositella hänen hoitojaan. Tuskin menee rahat hukkaan. Valitettavasti mikään julkinen sektori ei tue rahallisesti potilaalle tätä toimintaa. Yhteiskunnallisesti kuitenkin jo ollaan menossa siihen suuntaan, että ei kunnon hoitoa juuri saa mistään, jos et itse osaa vaatia. Ja valitettavan usein jos haluaa varmuuden omille ajatuksille terveyden suhteen joutuu kääntymään yksityissektorin puoleen. Kuitenkin sielläkin tilanne on vain ruuhkautunut ja potilaat halutaan pois jonosta kassan kautta. Sen syvemmin hänen asioihin perehtymättä.

    • Epäilevä112

      Sukulaiseni kuoli syöpään huolimatta siitä, että söi uskollisesti Jaakkolan kaikki hänelle määräämät mömmöt. Syöpä oli alunperin hyväennusteinen. Olisivatko Jaakkolan mömmöt auttaneet syöpää riehaantumaan ja leviämään, jäimme miettimään. Olen havainnut vastaavaa tapahtuneen monen muunkin kohdalla. Psyykkisesti voi olla tärkeää tuntea itse voivansa tehdä jotain toipumisensa hyväksi. Olisin varovainen pillereiden, uutteiden ja purkkituotteiden kanssa kun kyseessä on vakava henkeä uhkaava perussairaus.

    • sxa

      Jaakkolan tai muiden vastaavien lääkärien suosittelemat antioksidantit ovat kuitenkin elimistöön normaalisti kuuluvia aineita toisin kuin monet lääkkeet. Kannattaa katsoa terveyssummitin haastattelut

    • Uskomushoitoa

      Kaarlo Jaakkola tekee rahaa kroonisista sairauksista kärsivillä ihmisillä ja heidän epätoivollaan myymällä heille kuun taivaalta.

      • Ystävän-puolesta

        Pitäisi ymmärtää hieman enemmän antioksidanteista ja mikroravinteista, joita ihminen tarvitsee.
        Tosin en itsekään ole mikään asiantuntija, mutta luettuani Jaakkolan kirjan RUOANSULATUS KUNTOON ANTIOKSIDANTEILLA sain hieman asiaan valaistusta. Vasta muutaman viime vuoden aikana on alettu tutkimaan mikrobien merkitystä ihmisen systeemissä. Aihe on monimutkainen. Mikrobit vaikutta niin terveyteen kuin painonhallintaan.
        Monet asiat vaikuttaa mikrobien määrään, kuten lääkkeet.
        Jos joutuu esimerkiksi antibiootti kuurilla, niin kannattaa ottaa vaikkapa maitohappo bakteereita.
        Jos taas joudutaan syöpä hoitoihin, niin ravitsemus hoidot auttaa kestämään nämä rajut hoidot, kuten sytostaatit ja muut sädehoidot. Terveyskeskuksessa ei näistä puhuta, koska ei kuulu ohjelmaan.
        Jaakkolalla on paljon potilaita, joiden mikrobien taso on laskenut, jolloin potilaan tila on saattanut olla vuosia huono lääkityksistä huolimatta. Syynä on ollut usein vain vitamiinien ja mikroraviteiden puutos. Virallinen puoli pitää usein lisäravinteiden ottamista turhana jopa vaarallisena. Synteettiset lääkkeet tappavat ihmisiä toiseksi eniten liikenteen aiheuttamien kuolemien jälkeen. on amerikkalainen tutkimus.
        Mitä rahastamiseen tulee, niin käsittääkseni kaikki haluaa työstään palkkion. Korjaako joku sinun auton ilmaiseksi?


      • Anonyymi

        En ole samaa mieltä koska on niitä jotka ovat parantuneet mutta on niitä jotka eivät ole parantuneet myös lääketieteessä on niitä jotka eivät ole parantuneet 😊


    • junips

      Eihän noita antioksidantteja suositusten mukaan edes saa käyttää syöpähoitojen aikana. En muutenkaan käyttäisi, koska tiettyjen vitamiinien ym on todettu edistävän syöpää. Terveellinen ruokavalio riittää.

    • näin-on

      Minun tuttava piirissä on kaksi syöpätapausta. Kalle sairasti haimasyöpää. Lopuksi hänelle maistui vain letut. Letut sisältää paljon sokeria. Syövän ainoa ravinto on sokeri, ei mitkään vitamiinit. C-vitamiinia nimenomaan annetaan syöpäpotilaille runsaasti ruiskeena.. Kallekin kiidätettiin vielä toiseen sairaalaan saamaan tätä hoitoa, mutta liian myöhään, menehtyi.
      Sirpa alkoi noudattamaan ylipainonsa vuoksi VHH_ruokavaliota. Hänellä havaittiin sittemmin kohtu syöpä ja oli aika pahassa mallissa. Hän kuitenkin kesti hyvin rajut sädehoidot ja stytostaatit.. Sanoi, että ei hänellä ollut muuta ongelmaa, kuin tukka lähti.
      Siellä Terveyssmmit sivuilla oli herra nimeltään Esa Pitkäaho, jolle sairaalassa sanottiin haimasyövän ollessa kyseessä, että puolivuotta elinaikaa. Jaakkolan hoidolla hän elää edelleen ja on omien sanojensa mukaa hyvissä voimissa.

    • Anonyymi

      Nuo ravintolisät eivät ole yksinään vastaus mihinkään sairauteen. Ravintsemushoito lähtee ruokavaliosta, joka kehitellään yhdessä FLT ravintovalmentajan kanssa yhteistyössä FLT lääkärin kanssa (kuten Antioksidanttiklinikalla). VHH ruokavalio sekä ketogeeninen ruokavalio (ei ilman FLT lääkärin ja ravintovalmentajan suositusta) ovat erittäin hyviä apuja syövän hoidossa. Idea ei ole myöskään jättää perinteisiä sytostaattihoitoja ja muita pois, vaan yhdistää kaikki tämä. Hoidot kestää paremmin, ja hoidot tehoavat myös kantasoluihin paremmin. Pelkillä perushoidoilla nuo kantasolut eivät usein kuole, vaan ne alkavat luoda uusia syöpäsoluja esim. eri muodossa, eli syöpä uusiutuu toisenlaisena syöpänä. Ruokavaliolla on pystytty siihen, että perinteisemmät hoidot tehoavat myös kantasoluihin. Aina ei mikään pelasta, mutta syöpä on paha sairaus, joten siinä kannattaa mielestäni ottaa kaikki hoidot peliin.

    • Anonyymi

      On kokemusta olen parantunut haavaisen paksusuolen tulehduksesta joka oli tosi paha 2 vuotta söin vitamiineja 20 vuotta olen saanut olla täysin terve selätin kroonisen sairauden kiitos Kaarlo siitä olen tosi kiitollinen 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe