Siis kertokaa mulle, tytöt tai pojat, mikä puku pitää pojan laittaa vanhojen tansseihin? Mä oon ihan pihalla niistä ja niihin ei oo enää hirmu kauan aikaa...niin pitäs alkaa pukua hommailee... Kertokaa mitä teidän koulussa on tapana pitää päällä. Kiitos.
Smokki vai frakki vai mikä?
7
942
Vastaukset
- iltapuku
Smokkia käytetään vain iltapäiväjuhlissa.
- emilia
eli siis yleisin jätkien käyttämä vanhojen tanssiasu on tosiaan se frakki
- dress code
Smokkia et ehdottomasti voi käyttää, se on tosiaan toisiin tilanteisiin. Frakin lisäksi kysymykseen tulevat tumma puku ja saketti.
- tinu
Frakki päälle!
Smokki todellakin on (kuten jo muutamat ovat sanoneet) tarkoitettu aivan toisenlaisiin tilaisuuksiin..
Saketti on ehkä turhan hieno kapistus puettavaksi päälle Wanhojen tansseihin...
Joten frakkia vain vuokraamaan/ostamaan..- Ei tietoo
Hyvä juttu kun nyt tietää...Kiitos paljon avustanne! Siispä frakkia hankkimaan*juoksee jo kohti lähintä juhlavaatekauppaa*
- apuva!!!!
Ei tietoo kirjoitti:
Hyvä juttu kun nyt tietää...Kiitos paljon avustanne! Siispä frakkia hankkimaan*juoksee jo kohti lähintä juhlavaatekauppaa*
sait frakin hommattua?Soittokierros Helsingin vuokraamoihin antoi 0 tuloksen!!Uudet frakit maksaa "omaisuuden"!Vähän kiire tässä tulee...
- Ei tietoo
apuva!!!! kirjoitti:
sait frakin hommattua?Soittokierros Helsingin vuokraamoihin antoi 0 tuloksen!!Uudet frakit maksaa "omaisuuden"!Vähän kiire tässä tulee...
Mäkään en saanu vuokrattua mistään frakkia ja osta en taatusti yhden päivän takia. Mut mulla kävi semmonen peikkomainen flaksi että sain mun serkulta lainaan. Kannattaa ehkä kysellä koulusi abeilta jos jollakin olisi viime vuodesta...tai joltain tutulta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904