Tietoa Ranya ElRamly:sta!!!

Aara

Kaipaa nopeasti tietoa Ranya ElRamlysta mm.ikä,missä syntynyt missä asuu nyt mitkä ovat hänen kirjoittamiaan kirjoja on ko saanut jotain palkintoja ja jos on niin milloin ja mitä??
Kaikki tieto on tarpeeen olen yrittänyt etsiä tietoa henestä mutta ilman tuloksia joten auttakaa??

Myös juonen paljastukset kirjaan nimeltä Auringon asema ovat sallittuja??

9

6470

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissi

Kyllä pelkällä sukunimellä hakemalla Googlekin antaa vastauksia noihin kysymyksiin, oli kuvaa, ikää, taustaa, kirja-arvostelua ja ElRamlyn kolumneja ym. ym. Eli oletkohan edes etsinyt?

• Aara

Olen kyllä itse etsinyt paljonkin mutta mitään ei löydy!!!!Jos sinä löydät miksi et voi laittaa tietoja tänne???!!!

• fittan
        Aara kirjoitti:

Olen kyllä itse etsinyt paljonkin mutta mitään ei löydy!!!!Jos sinä löydät miksi et voi laittaa tietoja tänne???!!!

lue ite se kirja koulutyötäsi varten

• lukija
        fittan kirjoitti:

lue ite se kirja koulutyötäsi varten

Ei se niin paksu kirja ole, ettet sitä muutamassa tunnissa lukisi.

• poks

Mäkin parhaani mukaan olen etsinyt, mutta sanomiasi ikiä, kuvia ym. en ole löytänyt. Haluaisitko kertoa linkin? Kiitos.

• Mina

Isä egyptiläinen (Ismael), äiti suomalainen (Anu), syntynyt Intiassa, 1 sisko, muistaakseni nimeltään Kaisa. Perhe on asunut Intian lisäksi Saudi-Arabiassa ja Egyptissä.

Valmistunut filosofian maisteriksi HY:n Aasian ja Afrikan kielten ja kulttuurien tutkimuksen laitokselta. Sai jonkun suomalaisen kirjallisuuspalkinnon joko viime tai toissa vuonna (en muista kumpana ja minkä palkinnon).

Kirja on hyvä, kandee lukea. Ranyas löytyy varmaan tonneittain tietoa netistä - siitähän on ollut hirveästi juttuja viime vuosina.

• fakta

Markku Paasosen kanssa ja on sukunimeltään nykyään Paasonen.

• jee

Paasonen on saanut teoksestaan Kalevi Jäntin palkinnon, Runeberg-palkinnon ja Kiitos kirjasta -mitalin. Kirja on ilmestynyt saksaksi, latviaksi, puolaksi ja tanskaksi. Romaanin oikeudet on myyty myös Norjaan ja Ruotsiin.

• apu aina tulossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      728
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      49
      640
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      80
      626
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      50
      573
    9. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      192
      553
    Aihe